Poster: tek-zotic
span style='font-size: small;'>ok er is iets mis en de foto en filmpje dat ik wilde posten werken niet
ik denk dat hij in de prijsklasse ?600-700 zal zitten, misschien net iets lager maar hoger verwacht ik toch niet, daar de 3700 nu rond de 700 kost
Poster: Estacy
ik vermoed een opvolger voor de dns1200, zonder draaiende platter uiteraard, anders zouden die lichtjes die in de teaser te zien zijn niet kloppen
Poster: Winston
Hopelijk wordt het een mooi ding dat niet te druk uitziet.
Poster: Martullia
Pre-release video http://www.youtube.com/watch?v=WTZ6Q__4zzE&feature=player_embedded#!
Vind ik er persoonlijk niet zo slecht uit zien, in ieder geval beter dan bijvoorbeeld de cdj 350 die ik nu bezit.
En er is gewoon vergelijkbare dj software(recordbox tegenhanger egine)? beschibaar voor deze spelers dus qua mogelijkheden zit je goed. Zo lang de bouwkwaliteit maar goed is en er een leuk prijsje aan zit staat deze over een tijdje bij mij.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.