New Denon SC2900 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 28-05-2012 02:00
Weldra is de nieuwe Denon SC2900 beschikbaar, het kleine broertje van de SC3900, welke prijscategorie denken jullie dat hij gaat terecht komen ?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about New Denon SC2900 ??

Vote :   1 member likes this  

tek-zotic    posted on 28-05-2012 11:20
ok er is iets mis en de foto en filmpje dat ik wilde posten werken niet Happy, laughing

ik denk dat hij in de prijsklasse ?600-700 zal zitten, misschien net iets lager maar hoger verwacht ik toch niet, daar de 3700 nu rond de 700 kost
User edit by tek-zotic on 28-05-2012 @ 11:24:33 (100%)
Tekhead    posted on 28-05-2012 21:21
Poster: tek-zotic
span style='font-size: small;'>ok er is iets mis en de foto en filmpje dat ik wilde posten werken niet Happy, laughing

ik denk dat hij in de prijsklasse ?600-700 zal zitten, misschien net iets lager maar hoger verwacht ik toch niet, daar de 3700 nu rond de 700 kost

werkt bij mij ook niet Jelle, en ik hoop op 500,00 zou mooi zijn.
Estacy    posted on 28-05-2012 22:12
ik vermoed een opvolger voor de dns1200, zonder draaiende platter uiteraard, anders zouden die lichtjes die in de teaser te zien zijn niet kloppen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 28-05-2012 23:00
Poster: Estacy
ik vermoed een opvolger voor de dns1200, zonder draaiende platter uiteraard, anders zouden die lichtjes die in de teaser te zien zijn niet kloppen

Daar wordt hij voor gepromoot ook, en zoals je zegt, zonder draaiende platter.
DjVictorF    posted on 29-05-2012 18:35
Zag al een foto staan bij tonecontrol, vind hem op het eerste gezicht er een beetje plastic uitzien..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Winston    posted on 30-05-2012 16:39
Hopelijk wordt het een mooi ding dat niet te druk uitziet.
Tic Toc
Tekhead    posted on 30-05-2012 21:48
Poster: Winston
Hopelijk wordt het een mooi ding dat niet te druk uitziet.

dat verwacht ik er ook van
djcanta    posted on 31-05-2012 09:54
29 mei is geweest en we horen niks meer van Denon... beetje jammer Thumbs Up
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Danekato    posted on 31-05-2012 11:50
Idd jammer, ik zie m nu pas staan en de foto's zien er erg leuk uit en daarnaast ook de specificaties die op verschillende plekken genoemd zijn.
Als ze rond de prijsklasse van de 500 euro gaan liggen zullen ze zeker mijn aandacht even vast gaan houden Winking my eye
Tekhead    posted on 02-06-2012 23:13
Misschien zijn we wat te voorbarig geweest met de release datum.
Estacy    posted on 04-06-2012 07:36
zo, de offiecele foto dan
mijn mening? weinig subtiele leds, lijkt een beetje op die Gemini speler. nu maar hopen dat de kwaliteit goed zit
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 04-06-2012 @ 07:37:06 (100%)
Dennis1981    posted on 04-06-2012 12:46
Ziet er wel mooi uit Happy, laughing
djcanta    posted on 04-06-2012 13:19
ziet er prima uit toch! Nu nog afwachten hoe die werkt... Happy, laughing over de voorgaande table-tops van Denon was ik echt niet te spreken.
Winston    posted on 04-06-2012 14:08
Eindelijk het officiele plaatje.

Tikkie weird ass door die spring schans.
Tic Toc
Danekato    posted on 04-06-2012 17:46
Ziet er prima uit! Nu idd afwachten hoe die werkt en hoe die het uit gaat houden!
Daarnaast ook nog steeds benieuwd naar de prijs van dit apparaatje!
ArTy    posted on 04-06-2012 17:56
Ik vind hem er verschikkelijk goedkoop en lelijk uitzien om eerlijk te zijn..
Danil    posted on 04-06-2012 17:59
hmm, vinyl met ledjes lijkt wat speelgoed... verder topspeler denk ik.
KevinL    posted on 04-06-2012 18:34
Zoals Arty ook al zegd.?

Hij oogt nogal cheap ass & alsof hij bij de Bart-Smit weg komt.

Denon heeft na mijn mening met het uiterlijk de plank flink misgeslagen.
djcanta    posted on 05-06-2012 10:10
op die foto oogt ie wel vreemd en alsof ze bij Denon achter de feiten aan lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=WTZ6Q__4zzE

Dit filmpje geeft wel een prima indruk moet ik zeggen, al is 't natuurlijk aardig een copy van de CDJ900. De CDJ2000 wil ik 'm niet mee vergelijken Cool

wat je ziet is aardig bekend inmiddels; geen draaiende platter maar gewoon een CDJ/VINYL modus zoals een CDJ van Pioneer al jaren heeft.
4 hotcue's (t.o.v. de A/B/C van Pioneer)
LINK-functie zodat USB-sticks data op meerdere spelers beschikbaar is. Wellicht dat de speler ook werkt met de ENGINE software van Denon en je dmv een hub/switch meer spelers en laptops op elkaar kan aansluiten.
Draaiende leds rondom de platters kan je denk ik een beetje vergelijken met wat Pioneer destijds in de CDJ400 had gestopt en in de DDJ-ERGO-V.

Ik verwacht wel betere knoppen dan op de voorgangers. De display vind ik persoonlijk wat beperkt als je kijkt naar wat Pioneer al 3 jr terug heeft ontwikkeld voor de CDJ2000, dus ik hoop dat we dat dan terug gaan zien in een aantrekkelijke prijs. Als deze speler onder de 500,- / stuk blijft zitten is 't zeker een interessante speler. Zo niet dan redden ze 't lang niet bij wat Pioneer al kan en doet. Even afwachten dus wat de prijs gaat worden!

- update - een webshop in Haarlem heeft de prijs van 649,- incl. er al bij staan ! ik wacht even af wat Denon zelf gaat roepen maar dat zou dus betekenen dat ie qua prijs wordt gepositioneerd tussen de CDJ850 en de CDJ350. Qua specs is 't duidelijk, hij zal concureren met de CDJ900.
User edit by djcanta on 05-06-2012 @ 15:33:04 (27%)
Martullia    posted on 06-06-2012 12:25
Pre-release video http://www.youtube.com/watch?v=WTZ6Q__4zzE&feature=player_embedded#!
Vind ik er persoonlijk niet zo slecht uit zien, in ieder geval beter dan bijvoorbeeld de cdj 350 die ik nu bezit.
En er is gewoon vergelijkbare dj software(recordbox tegenhanger egine)? beschibaar voor deze spelers dus qua mogelijkheden zit je goed. Zo lang de bouwkwaliteit maar goed is en er een leuk prijsje aan zit staat deze over een tijdje bij mij.
User edit by Martullia on 06-06-2012 @ 12:28:03 (100%)
Danil    posted on 06-06-2012 13:19
Poster: Martullia
Pre-release video http://www.youtube.com/watch?v=WTZ6Q__4zzE&feature=player_embedded#!
Vind ik er persoonlijk niet zo slecht uit zien, in ieder geval beter dan bijvoorbeeld de cdj 350 die ik nu bezit.
En er is gewoon vergelijkbare dj software(recordbox tegenhanger egine)? beschibaar voor deze spelers dus qua mogelijkheden zit je goed. Zo lang de bouwkwaliteit maar goed is en er een leuk prijsje aan zit staat deze over een tijdje bij mij.

Check post above...
Snoey    posted on 06-06-2012 17:18
Als dit de opvolger is van de dns1200 is dit een prima speler, mits de prijs niet heel veel hoger ligt.

Ik heb een tijd lang (jaaaren terug) een paar maanden met de dns1000's moeten draaien.

De spelers van Denon zijn opzich niet verkeerd, alleen het zit een beetje raar in elkaar.
Het intuitive gedeelte ontbreekt vooral in vergelijking met een Pioneer of voor de hele oude garde, de numark dubbele cd spelers.

De platter had je geen moer aan (ook niet op die grotere modellen), maar de [+][-] knoppen onder de pitch waren heel goed. Het is een beetje gameboy mixen maja, het werkte.?

Wat ik hiermee wil zeggen, en de prijs dus rond de 400 of lager ligt dat je prima spelers voor je geld hebt. De mensen die dit kopen zullen er geen moeite mee hebben dat het er plastic uitziet, zolang ze maar hun hobby kunnen uitoefenen of hun drive-in showtjes kunnen doen.

Ik heb twee cdj800mk2, ik draai niet meer met cd en geef soms prive cursussen, maar wil ook me thuiszetje upgraden naar usb. Maar ik weiger 2000 euro uit te geven aan iets dat bijna gelijkwaardig is en ik enkele keren per jaar echt nodig heb.

Daarom kan dit soort spelers ook deze doelgroep aanspreken, want als ik lekker in het parc met vrienden wil bbq'en met muziek (een random voorbeeld) heb ik 2 kleine spelers, waarvan ik niet eens bang hoef te worden dat ze kapot gaan, want ze kosten in verhouding een stuk minder en heb dan net zo een leuke avond.

Ja ik werk liever met de cdj2000s, maar dat is dan voor op het werk en die hoef ik niet te kopen. Plus dat ik in die setjes veel meer van mij geeist word en ik ook veel meer van me spelers eis.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Drumworks    posted on 08-06-2012 18:43
ik kreeg net mailtje van denon, en zeggen het volgende over de prijs:
Price: Suggested Retail circa ?800 + Tax
The beats are still banging :)
Martullia    posted on 08-06-2012 18:58
Als 800 de prijs ga ik denk ik toch voor de 850 zit je tenminste save, heb namelijk geen ervaring met Denon.
Wat zou beter zijn de CDJ 850 of de sn2900 qua specs de Denon maar ja dat is altijd maar af wachten wat er van klopt
Drumworks    posted on 08-06-2012 19:08
ik zou persoonlijk toch voor de pioneer gaan, deze heeft zich al bewezen. deze denon had beter een euro of 200 lager mogen zijn, was er ook meer vraag naar geweest.
The beats are still banging :)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

80 Users online: 5 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 19.379
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.992.473