op die foto oogt ie wel vreemd en alsof ze bij Denon achter de feiten aan lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=WTZ6Q__4zzE
Dit filmpje geeft wel een prima indruk moet ik zeggen, al is 't natuurlijk aardig een copy van de CDJ900. De CDJ2000 wil ik 'm niet mee vergelijken

wat je ziet is aardig bekend inmiddels; geen draaiende platter maar gewoon een CDJ/VINYL modus zoals een CDJ van Pioneer al jaren heeft.
4 hotcue's (t.o.v. de A/B/C van Pioneer)
LINK-functie zodat USB-sticks data op meerdere spelers beschikbaar is. Wellicht dat de speler ook werkt met de ENGINE software van Denon en je dmv een hub/switch meer spelers en laptops op elkaar kan aansluiten.
Draaiende leds rondom de platters kan je denk ik een beetje vergelijken met wat Pioneer destijds in de CDJ400 had gestopt en in de DDJ-ERGO-V.
Ik verwacht wel betere knoppen dan op de voorgangers. De display vind ik persoonlijk wat beperkt als je kijkt naar wat Pioneer al 3 jr terug heeft ontwikkeld voor de CDJ2000, dus ik hoop dat we dat dan terug gaan zien in een aantrekkelijke prijs. Als deze speler onder de 500,- / stuk blijft zitten is 't zeker een interessante speler. Zo niet dan redden ze 't lang niet bij wat Pioneer al kan en doet. Even afwachten dus wat de prijs gaat worden!
- update - een webshop in Haarlem heeft de prijs van 649,- incl. er al bij staan ! ik wacht even af wat Denon zelf gaat roepen maar dat zou dus betekenen dat ie qua prijs wordt gepositioneerd tussen de CDJ850 en de CDJ350. Qua specs is 't duidelijk, hij zal concureren met de CDJ900.