Poster: cross-over
even een paar kleine puntjes om naar te kijken.
tussen 0:20 en 0:40 zakt je piano in niveau telkens behoorlijk weg (sidechain?)
het energieniveau van je 'reverse echo' op 2:00 en 4:00 is iets te hoog, het ligt nu bovenop. Als het wat meer in de rest valt klinkt het denk ik wat beter.
Verder zou je de hoge noten op 4:00 langzaam kunnen faden, de melodie breekt nu plots af.
kijk maar of je er iets mee kunt....
succes, klinkt verder lekker retro.
ik heb even geluisterd op de punten die je zei, maar ik kan niets vinden. de piano zakt nergens in volume, ook zit er helemaal nergens een echo, delay of een reverse echo op geen enkel instrument. er zit sidechain op de pad, base en rhodes maar verder niet en de sidechain is minimaal gelaten zonder pompeffect.?
ik hou ook de melodie op het einde. ik vind niet dat het plotseling afbreekt. het laatste akkoord fade uit en de laatste noten van de melodie spelen dan als laatste af zonder de dragende akkoorden. het heeft verder geen outro nodig omdat het geen clubplaat is
ik ga overigens de vinyl cracks in het begin eruit halen, maar laat de tape stop en start aan het begin en einde erin.. de vinyl cracks vielen er beetje buiten
*edit*
ah ik snap nu pas de volume wegvallende 'piano' die je zei. dat zijn rhodes, geen piano en daar zit inderdaad op. de sidechain zit nu alleen op een vaste 4 to the floor beat ipv op de kick, waar die ook mag vallen dus ga dat even aanpassen. had een luie Grossbeat sidechain gedaan ipv een sidechain via limiter