Poster: Dennis1981
Luistert lekker weg ; heb geen verstand van produceren maar hoor niets 'abnormaals'.
Vind het vinyl geknetter in het begin van het liedje leuk, heb zelf heel veel platen overgezet naar mp3 320 en daar zit ook dat warme vinylgeknetter in.
Poster: cross-over
even een paar kleine puntjes om naar te kijken.
tussen 0:20 en 0:40 zakt je piano in niveau telkens behoorlijk weg (sidechain?)
het energieniveau van je 'reverse echo' op 2:00 en 4:00 is iets te hoog, het ligt nu bovenop. Als het wat meer in de rest valt klinkt het denk ik wat beter.
Verder zou je de hoge noten op 4:00 langzaam kunnen faden, de melodie breekt nu plots af.
kijk maar of je er iets mee kunt....
succes, klinkt verder lekker retro.
Poster: Roov
Klinkt heerlijk Luxx! Ik vind alleen de filter die je over je pads hebt vanaf 2:20 iets minder (lees: teveel gefilterd)
Poster: Luxx
de plaat gaat 1 Juni een soort van feature krijgen op Decibel Radio dus wil graag dat ie topnotch is.
?
Poster: Dennis1981
Trouwens wel een goeie zender ; mijn wekkerradio staat erop.
Grappig trouwens dat je met de moog bezig geweest bent en google recent ook die moog als startpagina had.
Nooit geweten wat daar voor geluiden uit kwamen, zoals ik al zei;
ik heb geen verstand van produceren maar vind je nummer wel chill.
Beetje van die muziek die ze in die hippe kledingwinkels draaien.
Luistert lekker weg.
Poster: Luxx
Sinds ik disco maak ben ik helemaal fan van Moog. echt alle Voyagers platen maken we met Moog's!
Poster: Artez
Ik vind dit echt een hele chille track! Beetje breakbot en shook style.! echt perfect voor de zomer !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.