Probleem Beatport Release(!)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 21:53
DJR!
Ik heb binnenkort mijn 1e release, onder de naam Michael Miller, maar een Michael Miller staat al geregistreerd op Beatport; http://www.beatport.com/#artist/michael-miller/225592 Dit ben ik niet voor de duidelijkheid. Als het label nu wil gaan releasen komt dat onder deze dus! Is er hier een of andere oplossing voor?

-Michael

Ik prefereer geen name change
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Probleem Beatport Release(!) ??

Vote :   
Luxx    posted on 17-05-2012 22:45
Er zit niets anders op dan name change. Dit gaat al vrij snel botsen kan ik je vertellen met nare gevolgen
www.mothermusic.nl
Dennis1981    posted on 17-05-2012 22:54
Aardige bak herrie ook, wat er nu in staat van die andere micheal miller...
Straks denken ze nog dat jij dat gemaakt hebt...
MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:55
Poster: Luxx
Er zit niets anders op dan name change. Dit gaat al vrij snel botsen kan ik je vertellen met nare gevolgen

Fucked, dacht ik al..Unhappy Botsen met? Beatport? Andere Michael Miller? Zal in ieder geval contact met hem zoeken? We waren van plan rond 1 juni te releasen; Gaat vast niet door!
MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:56
Poster: Dennis1981
Aardige bak herrie ook..

Ja, dat is al door meerderen gezegd!
Dennis1981    posted on 17-05-2012 23:08
Denk dat Luxx er niet ver naast gaat zitten met zijn name change als enige optie.
Luxx    posted on 17-05-2012 23:17
wajoooooooo ik ging nu pas luisteren naar die guy zijn muziek op beatport. wat een enorme takkeherrie zonder enige afmix dan ook. ook als je de wave-preview ziet op beatport is het gewoon 1 grote massa grijs die nonstop de bodem EN het plafond aanraakt.?

hij zit dus in een tot??l andere sc?ne dan jij. Je zou dus opzich gewoon naast elkaar kunnen bestaan omdat je niet in elkaars werkgebied begeeft.

ik zou even je naam laten registreren voor het geval hij dat nog niet heeft gedaan. hoeft dus niet eens zo'n probleem te zijn.
het grootste probleem wat ik me nu kan bedenken is: straks denkt iemand dat jij die herrie gemaakt hebt.

overigens waren er ook meerdere 'Luxx' op Beatport toen ik nog onder die naam releases had!
www.mothermusic.nl
MichaelMiller    posted on 17-05-2012 23:21
Poster: Luxx
wajoooooooo ik ging nu pas luisteren naar die guy zijn muziek op beatport. wat een enorme takkeherrie zonder enige afmix dan ook. ook als je de wave-preview ziet op beatport is het gewoon 1 grote massa grijs die nonstop de bodem EN het plafond aanraakt.?

hij zit dus in een tot??l andere sc?ne dan jij. Je zou dus opzich gewoon naast elkaar kunnen bestaan omdat je niet in elkaars werkgebied begeeft.

ik zou even je naam laten registreren voor het geval hij dat nog niet heeft gedaan. hoeft dus niet eens zo'n probleem te zijn.
het grootste probleem wat ik me nu kan bedenken is: straks denkt iemand dat jij die herrie gemaakt hebt.

overigens waren er ook meerdere 'Luxx' op Beatport toen ik nog onder die naam releases had!

Je bedoelt dus dat mijn en zijn tracks op hetzelfde 'Michael Miller'-profiel komen te staan? Registreren bij KvK al van plan.
MichaelMiller    posted on 17-05-2012 23:28
Zie nu dat?20 mensen dit topic bekijken. Nog nooit zoveel gezien; Degene die oplossing hiervoor geeft zou echt mijn held zijn....
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 23:29:48 (11%)
pruneflat    posted on 18-05-2012 13:47
Je kan eigen foto & bio sturen naar beatport, op die manier zien mensen dat ze de juiste pagina voor zich hebben..
Weet alleen niet zeker of je meerdere releases op beatport moet hebben voordat ze je aanvraag behandelen..

of wachten tot je dj.beatport account gekoppeld wordt aan je producer pagina
http://www.chief-recordings.com/
Baart    posted on 19-05-2012 18:17
Je zou je track misschien kunnen releasen onder bijvoorbeeld? Miche@l Miller ?
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Maikelxxl    posted on 20-05-2012 12:43
ik zou gewoon gaan voor naamsverandering..
Lomme_    posted on 20-05-2012 12:57
Platenmaatschappij van de andere MM contacteren aangezien zijn nummer op niks trekt zodat ze 'm schrappen van Beatport?
Ashley    posted on 21-05-2012 01:14
Poster: Lomme_
Platenmaatschappij van de andere MM contacteren aangezien zijn nummer op niks trekt zodat ze 'm schrappen van Beatport?

Dus jij denkt dat ze een release op hun label van beatport gaan verwijderen omdat een of andere knul uit Nederland graag zijn beatport plekje in wil nemen?
Als ze niet achter die track stonden hadden ze het sowieso niet gereleased in the first place. Onbegonnen werk dus.

Change the name Michael, change it! Winking my eye
Maar wat nou als het lukt, mama?
JimmyJames    posted on 21-05-2012 12:20
Gewoon?je naam veranderen, zit niets anders op. Of je moet er idd (zoals eerder genoemd)?M1chke@l M1ll3r van maken ofzo... maja of dat iets is, wat je wilt....
Bonchanoize    posted on 21-05-2012 19:10
Michael Millar bestaat nog niet. Millar komt sowieso vaker voor in het Engels en met 1 letterwissel houd je je naam, zonder de uitspraak te veranderen.
Let the magic begin
Yvaroz    posted on 21-05-2012 23:52
Micheal Miller? a-e ?change?
Nothing is Impossible
Sound-Division    posted on 22-05-2012 01:10
Dan vind ik persoonlijk Michael Millar wel strak.

Vooral als je het onder elkaar zet:

Micheal Miller

Michael Millar

Cool
JimmyJames    posted on 23-05-2012 12:11
Ja de naam klinkt hetzelfde, lijkt ook bijna hetzelfde.
Maarja of dit dan echt handig is.
Hij gaf al aan dat er nog een andere knuppel op Beatport is, die met de zelfde naam released.
Als hij dan gaat releasen onder Micheal Millar, schept dit veel verwarring en komt hij als artiest niet optimaal, uit de verf.

Beter neemt hij een nieuwe unieke naam waarmee hij zich kan onderscheiden.

gr
User edit by JimmyJames on 23-05-2012 @ 12:12:09 (3%)
Bonchanoize    posted on 24-05-2012 09:11
Die andere heeft kerel heeft 1 release met een compleet verschillende stijl die amper gekocht is. Ik denk dat er weinig verwarring mogelijk is.
Let the magic begin
Winston    posted on 24-05-2012 14:16
Of dan gewoon Michael Miller. Dan heel populair worden. Dan ruzie krijgen met de andere Michael Miller om de naam. Dan hype maken rond de ruzie en de naamsverandering. Dan daardoor nog populairder worden.

Op deze manier heb je zelfs nog tijd om een behoorlijke artieasten naam te vinden.
Tic Toc
User edit by Winston on 24-05-2012 @ 14:17:55 (100%)
MichaelMiller    posted on 24-05-2012 15:28
Poster: Winston
Of dan gewoon Michael Miller. Dan heel populair worden. Dan ruzie krijgen met de andere Michael Miller om de naam. Dan hype maken rond de ruzie en de naamsverandering. Dan daardoor nog populairder worden.

Op deze manier heb je zelfs nog tijd om een behoorlijke artieasten naam te vinden.

Winston; Ik vind dit nog niet eens zo'n gek idee! Misschien zelfs beste tot nu toe, haha.

Het enige probleem verder is dat als het onder Michael Miller gepost wordt, hij dus tussen die takkeherrie staat.
Het idee is nu om dan Michael Miller NL te doen. Als hij dan gaat klagen (na een tijd) heb ik dus, als het fout zou gaan, een nieuwe sterke artiestennaam, en het zou inderdaad helpen met bekendheid.

Verder, zoals al aangegeven. Deze Australische gast maakt heeeeel andere muziek, dus weinig verwarring zal er uiteindelijk ontstaan neem ik aan. Mr. Mustard is trouwens ook onder Michael Miller & Moxegy gepromoot, dus als er nu in een keer een andere naam komt te staan............ wel verwarring dus.

Het alternatief anders op dit moment; Michael Dexter.

Weet iemand toevallig of je je dj.beatport.com/michaelmiller profiel kan koppelen aan je 'echte' Beatport profiel waar je releases komen? Dus dat daar je foto e.d. gewoon komen? Bij heel veel artiesten is de 'profielfoto' gewoon blanco enz..
Winston    posted on 24-05-2012 15:33
Of the Dutch Michael Miller, kun je later afkorten tot DMM (dieeee-em-em). Dat klinkt krachtig vindt ik.

En alfabetisch zit kom je eerder met beginletter D dan de M.
Tic Toc
MichaelMiller    posted on 24-05-2012 15:35
Die vind ik eerlijk gezegd persoonlijk niet zo lekker. Hoop dat je op BP tekens [..], dus [NL] kan doen.

This is an old Topic

No new postings for 4.868 days.
 Post CommentThat would be 162.3 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

316 Users online: 125 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 44.657
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.316.437