Poster: Winston
Of dan gewoon Michael Miller. Dan heel populair worden. Dan ruzie krijgen met de andere Michael Miller om de naam. Dan hype maken rond de ruzie en de naamsverandering. Dan daardoor nog populairder worden.
Op deze manier heb je zelfs nog tijd om een behoorlijke artieasten naam te vinden.
Winston; Ik vind dit nog niet eens zo'n gek idee! Misschien zelfs beste tot nu toe, haha.
Het enige probleem verder is dat als het onder Michael Miller gepost wordt, hij dus tussen die takkeherrie staat.
Het idee is nu om dan Michael Miller NL te doen. Als hij dan gaat klagen (na een tijd) heb ik dus, als het fout zou gaan, een nieuwe sterke artiestennaam, en het zou inderdaad helpen met bekendheid.
Verder, zoals al aangegeven. Deze Australische gast maakt heeeeel andere muziek, dus weinig verwarring zal er uiteindelijk ontstaan neem ik aan. Mr. Mustard is trouwens ook onder Michael Miller & Moxegy gepromoot, dus als er nu in een keer een andere naam komt te staan............ wel verwarring dus.
Het alternatief anders op dit moment; Michael Dexter.
Weet iemand toevallig of je je dj.beatport.com/michaelmiller profiel kan koppelen aan je 'echte' Beatport profiel waar je releases komen? Dus dat daar je foto e.d. gewoon komen? Bij heel veel artiesten is de 'profielfoto' gewoon blanco enz..