Poster: Luxx
Er zit niets anders op dan name change. Dit gaat al vrij snel botsen kan ik je vertellen met nare gevolgen
Poster: Dennis1981
Aardige bak herrie ook..
Poster: Luxx
wajoooooooo ik ging nu pas luisteren naar die guy zijn muziek op beatport. wat een enorme takkeherrie zonder enige afmix dan ook. ook als je de wave-preview ziet op beatport is het gewoon 1 grote massa grijs die nonstop de bodem EN het plafond aanraakt.?
hij zit dus in een tot??l andere sc?ne dan jij. Je zou dus opzich gewoon naast elkaar kunnen bestaan omdat je niet in elkaars werkgebied begeeft.
ik zou even je naam laten registreren voor het geval hij dat nog niet heeft gedaan. hoeft dus niet eens zo'n probleem te zijn.
het grootste probleem wat ik me nu kan bedenken is: straks denkt iemand dat jij die herrie gemaakt hebt.
overigens waren er ook meerdere 'Luxx' op Beatport toen ik nog onder die naam releases had!
Poster: Lomme_
Platenmaatschappij van de andere MM contacteren aangezien zijn nummer op niks trekt zodat ze 'm schrappen van Beatport?
Poster: Winston
Of dan gewoon Michael Miller. Dan heel populair worden. Dan ruzie krijgen met de andere Michael Miller om de naam. Dan hype maken rond de ruzie en de naamsverandering. Dan daardoor nog populairder worden.
Op deze manier heb je zelfs nog tijd om een behoorlijke artieasten naam te vinden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.