US-122L + KRK RP5 G2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrStief    posted on 02-05-2012 14:39
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een 2de hands setje gekocht via mp.

Het is een Tascam US-122L? en KRK RP-5 G2 monitors.

Nu heb ik alles aangesloten, maar ik hoor het denken van mijn computer. Dat geratel van laden enz. Best vervelend.

Op dit moment is het via RCA kabels aangesloten (unbalanced). Zou het kunnen verhelpen om ze via XLR aan te sluiten (balanced)? Het enige jammere is dat de US-122L geen balanced output ondersteund.

Heeft er iemand tips om dit weg te krijgen?

What do you think about US-122L + KRK RP5 G2 ??

Vote :   

kollius    posted on 02-05-2012 15:54
Maak je gebruik van een laptop?
Zo ja, dan hoor je waarschijnlijk je voeding. Probeer het maar uit, haal de stekker van je voeding eruit en het geratel / gekraak?is weg.

Bij mij hielp het om een andere laptop te gebruiken Cool
MrStief    posted on 02-05-2012 16:21
Hi nee ik gebruik een pc, deze wel in zelf in elkaar zet (it als vak).

Kan er dus ook aanliggen er ergens een stroomkabeltje (ader) tegen de binnekant aanzit.

Heb nu net me laptop helemaal ingericht voor studio doeleinden. Want die pc van 20kg iedere keer mee sjouwen zie ik ook niet zitten.

Ik zal vanavond even luisteren of het met de laptop verdwenen is, en die tip gebruiken van de voeding.

Thanks
Lead    posted on 02-05-2012 16:51
Hoe zit je computer verbonden met bovenstaande ?

Een Tulp kabel (RCA/cinch, net hoe je het noemt) zou voldoende afgeschermd moeten zijn om niet dit soort storingen toe te laten. Of er moet een kabeltje defect zijn waardoor storing bij je signaal kan komen.
Let the BASS be louder
MrStief    posted on 03-05-2012 08:11
Nou mensen ik ben erachter!.

Mijn laptop had ook hetzelfde probleem. Alleen niet als de voeding adapter aangesloten was op de laptop. Ik heb 1 walloutlet met 2 aansluitingen.

1 heb ik d.m.v. een stekkerdoos aangesloten en daarop de speakers midi controller etc.

de andere walloutlet gebruikt voor de adapter van mijn laptop.

Probleem verholpen! :D

This is an old Topic

No new postings for 4.866 days.
 Post CommentThat would be 162.2 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

269 Users online: 128 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 70.616
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.867.653