Ik heb gisteren een 2de hands setje gekocht via mp.
Het is een Tascam US-122L? en KRK RP-5 G2 monitors.
Nu heb ik alles aangesloten, maar ik hoor het denken van mijn computer. Dat geratel van laden enz. Best vervelend.
Op dit moment is het via RCA kabels aangesloten (unbalanced). Zou het kunnen verhelpen om ze via XLR aan te sluiten (balanced)? Het enige jammere is dat de US-122L geen balanced output ondersteund.
Heeft er iemand tips om dit weg te krijgen?
What do you think about US-122L + KRK RP5 G2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Maak je gebruik van een laptop? Zo ja, dan hoor je waarschijnlijk je voeding. Probeer het maar uit, haal de stekker van je voeding eruit en het geratel / gekraak?is weg.
Bij mij hielp het om een andere laptop te gebruiken
Een Tulp kabel (RCA/cinch, net hoe je het noemt) zou voldoende afgeschermd moeten zijn om niet dit soort storingen toe te laten. Of er moet een kabeltje defect zijn waardoor storing bij je signaal kan komen.
Mijn laptop had ook hetzelfde probleem. Alleen niet als de voeding adapter aangesloten was op de laptop. Ik heb 1 walloutlet met 2 aansluitingen.
1 heb ik d.m.v. een stekkerdoos aangesloten en daarop de speakers midi controller etc.
de andere walloutlet gebruikt voor de adapter van mijn laptop.
Probleem verholpen! :D
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.