Poster: TheMole
hoe zit het nu eigenlijk met The Voyagers? Had een tijd geleden een stuk uit een liedje 'Runaway' (geloof ik dat het heette) gehoord, maar nu zie ik dat die ondertussen niet meer op de soundcloud pagina staat. Vond het wel een leuk nummer!
we zijn getekend als act en producers door
MotherMusic. dit is het nieuwe agency van Hitmeister D die 1 van de oprichters was van Ace agency waar bijvoorbeeld Afrojack zit.
Runaway is gerenamed naar 'Chances' en heeft vocalen gekregen van Liessanne Schenkkan. We hebben ongelovelijk veel materiaal liggen om uit te brengen en deze single is er toevallig 1 van. We wachten op het juiste moment om de plaat te releasen omdat we willen dat die veel radio tijd gaat krijgen. we zijn de plaat dus ook wat meer 'pop' aan het maken zodat het commerci?ler word.
overigens een previewtje van waar ik nu mee bezig ben om Talkbox vocalen mee te doen:
Mellow?
en er staan 3 festival boekingen op de planning, waarvan de eerste 19 Mei @ Fusion Of Dance anthem. De andere 2 is de line up nog niet publiekelijk bekend dus moet daar mijn mond over houden, wat ik wel kan zeggen is dat voor 1 van de festivallen wij gevraagt zijn om de Anthem te maken
we staan dus zeker niet stil!?