Kent er iemand een Dj app voor de ipad die muziek kan laden van een netwerkschijf of server of dergelijke ? De ipad zijn geheugen is wat beperkt en het zou leuk zijn moest er een app bestaan die muziek kan laden van een Seagate sattelite wireless harde schijf of dergelijke.
What do you think about Ipad dj app met netwerk ondersteuning ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je zou 'remote' kunnen proberen, hiermee kan je in je itunes libary als je computer aanstaat en bedienen.. Maar ik denk dat dit niet helemaal is wat je bedoeld.. Ik weet niet of je met apple muziek kan openen vanaf een server, omdat apple best wel dicht getimmerd is..
virtual dj remote kopen bij app store en dan Moet je wel de liedjes naar deck slepen met pc, als je die koopt heb je zeg maar een midi controller Is dit wat je bedoelt? Mvg. Dion
Dank je voor de tips. De 2e tip is inderdaad zowat wat ik bedoel alleen moet je daarvoor wel nog een pc hebben. Ik heb virtual dj temote eens geprobeerd maar vond de manier om vanaf de ipad tracks te kiezen niet werkbaar. Liefst zou ik een dj app vinden die rechtstreeks (via webdav, smb/cifs of zo) naar een netwerkschijf kan verbinden. Er zijn wel apps om vanaf mijn netwerk schijf te spelen. Alleen geen dj apps. Ik zoek eingelijk iets zoals een cdj-2000 ipad app met netwerk mogelijkheden.
Hmm, had natuurlijk al gegoogled maar niets gevonden. Misschien bestaat het gewoon nog niet. Sonar is audio software voor pc? ? Ik vind enkel een social media app voor ipad met die naam. imatch mached je songs in de cloud met die op je ipad. Maar er is voor zover ik weet geen dj app die puur van de cloud speelt. Met imatch blijft het probleem dat het geheugen van de ipad niet groot genoeg is om alle muziek op op te slaan. Ergens hoop ik dat zo een netwerk functie aan de Mixmo app kan toegevoegd worden.
This is an old Topic
No new postings for 4.763 days. Post CommentThat would be 158.8 months or a whopping 13 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.