Poster: Pfunk
Hmm... lastig hoor. Qua mixer lijkt het me inderdaad iets wat ieder voor zichzelf lekker vind werken en aanvoelen (wel rekening houdend met de specs natuurlijk).
Ga inderdaad ff bij aantal zaken langs om ze één voor één te checken/vergelijken.
Maar... ik was laatst in Feedback (R'dam) en heb toen bij de buren (Correct Bus. Center) de Denon DNS-3500 zien staan voor leuke prijs (niet veel duurder dan de CDJ-200). Kan iemand mij de voordelen en/of nadelen tussen deze twee spelers vertellen n.a.v. van hun ervaringen a.u.b.?
Hehe wij moete eens praten.... Dns-3500 voor de prijs van de cdj200

klinkt als muziek in mijn oren ( toch ben ik bang dat jij je vergist met de inmiddels al uit productie genomen dns-3000) misschien kun je ff hun website adres in mijn mailbox doen...
maar tussen de pioneer cdj 200 en dns 3500 zit een wereld van verschil.
cdj200 is een vrij saaie cd-speler, zoals we van pioneer gewent zijn.. maar natuurlijk wel weer super overzichtelijk.
de Dns 3500 heeft behoorlijk veel aanboord.. natuurlijk het belangrijkste de direct-drive moter die de platter doet rond draaien. Daarnaast beschikt oko deze over een goede mp3 lezer... en alle functies worden uit mijn hoofd ondersteund bij mp3.
Ook beschikt de denon over sampler, hotstarts, en pitch berijk van 100% en nog wat effectjes...
Eigenlijk te veel om op te noemen...
mmm ik doe dit zo even uit mijn hoofd, dus ik laat voor het gemak een aantal functies weg... maar voor de precieze omschrijving moet je maar ff wwat websites afgaan..