- Moet ik in verband hiermee misschien dan toch voor een Pioneer mixer gaan?, of lijkt de faderstart functie relaxter dan het in werkelijkheid is?
Poster: Gery
Wat dacht je van de DJM-500 ?
al valt het totaal wel net buiten je budget, bepaalde duitse webwinkels zijn wel merkbaar goedkoper...
Waarom is het nu ook alweer dat we geen url's mogen posten?
sinq.
sync
Poster: PfunkHmm... lastig hoor. Qua mixer lijkt het me inderdaad iets wat ieder voor zichzelf lekker vind werken en aanvoelen (wel rekening houdend met de specs natuurlijk).
Ga inderdaad ff bij aantal zaken langs om ze één voor één te checken/vergelijken.
Maar... ik was laatst in Feedback (R'dam) en heb toen bij de buren (Correct Bus. Center) de Denon DNS-3500 zien staan voor leuke prijs (niet veel duurder dan de CDJ-200). Kan iemand mij de voordelen en/of nadelen tussen deze twee spelers vertellen n.a.v. van hun ervaringen a.u.b.?
Poster: greup
cdj200 is een vrij saaie cd-speler, zoals we van pioneer gewent zijn
cdj200 is een vrij saaie cd-speler, zoals we van pioneer gewent zijn.. maar natuurlijk wel weer super overzichtelijk.
Poster: DeafDJ
zow... jij durft nogal op dit forum van pioneer-fanaten zeg!
...maar stiekem heb je wel gelijk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.