Vragen over tweets en like op je siteplaatsen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D10N    posted on 02-04-2012 21:44
Hallo,
Ik heb een vraagje, op deze site: http://www.funkysounds.nl/ kan je zijn tweets zien en kan je hem leuk vinden op Facebook maar hoe plaats je dat?
Ik gebruik webdesigner pro 4?
Hoor graag van jullie!
Mvg. Dion

What do you think about Vragen over tweets en like op je siteplaatsen ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 02-04-2012 23:17
Daar wordt een CMS (content management system) gebruikt, wordpress om precies te zijn.?Voor wordpress zijn er verschillende 'stukjes' (plugins) gemaakt door verschillende bedrijven en hobbyisten.?Die 'stukjes' kan je dan op je site installeren en instellen. Zo simpel is dat.?Nu ben ik niet bekend met jouw programma, maar zo is dat iig op funkysounds gedaan... Zelf heb ik gebruik ik het CMS Joomla! en heb ik ook die functie van facebook: www.martijnvandersar.nl
Als je niet heel bekend bent met scripten, valt een CMS zeker aan te raden! Joomla! en Wordpress zijn gewoon gratis en veel plugins zijn ook gratis!

Je kan het ook wel zelf doen hoor en het kostte me wel geteld 3 seconden om het te vinden (check eerste resultaat):
http://lmgtfy.com/?q=facebook+like+script

Zoek volgende keer gewoon zelf ff, je opent sowieso een beetje veel onzinnige topics als je het mij vraagt...
'Music is the universal language of mankind...'
D10N    posted on 03-04-2012 07:04
Mijn site is niet met al die htmls enzo ik kan gewoon afbeeldingen kopi?ren plakken
D10N    posted on 03-04-2012 08:07
De recente tweets plaatsen lukt alleen moet ik effe uitvogelen hoe ik het met html kan verplaatsen dus ik kan wel met html werken

This is an old Topic

No new postings for 4.730 days.
 Post CommentThat would be 157.7 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

97 Users online: 47 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 31.540
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.536