Hallo, ik wil kunnen voorluisteren op VDJ maar hoe moet ik alles instellen? Ik gebruik deze controller: ?http://www.koolsound.com/uk-17-soundmix-station-controleurs-dj-usb-mp3 Ik moet erbij zeggen dat ik een crack heb van VDJ dus dat de instellingen misschien anders moeten weet ik niet. Ik hoor graag van jullie! Mvg. Dim
What do you think about Voorluisteren bij VDJ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Normaal gezien, als je je controller goed hebt gemapped (hij is zelfs plug 'nd play) moet je niets instellen. Gewoon op het knopje CUE drukken dat overeenkomt met het gewenste kanaal dat je wil beluisteren.
Niet pers?. Sommige apparaten worden automatisch herkent door virtual dj, crack of geen crack. Bij de specificatie's van jouw toestel wordt gezegd dat ie speciaal geoptimaliseerd is voor virtual dj. In de Engelse term is dit 'Native supported'. Als dus alles goed is, zou virtual dj alle knoppen juist moeten toekennen en moet je niets of zeer weinig instellen. Start bijvoorbeeld je muziek als je op play drukt via je controller? En heb je hier ooit iets voor moeten instellen?
Het enige dat ik mij kan inbeelden dat je moet instellen, is dat je een externe mixer gebruikt. Dit doe je in de eerste tab bij outputs en dan external mixer.
Staat er nergens welke geluidskaart je wil selecteren en welke uitgang je als master wil gebruiken en welke voor headphone. Zou onder 'config' of 'more' moeten staan. je zou bij inputs moeten hebben staan : None, en bij outputs: Headphones. Let wel op dat de goede geluidskaart is geselecteerd, waarschijnlijk die van je controller. Als laatste moet instellen op welk kanaal je de koptelefoon en welke de spesakers wil. Waarschijnlijk zijn bij jou de opties gewoon weergegeven zoals de uitgangen zijn aangegeven op je controller.? Je zou dus moeten kiezen voor: Master: Master Output / Headphones : Headphones Output of: Master : Balanced Output / ?Headphones : Headphones Output
Je speakers moeten dus wel in de Master Output of de Balanced Output.
Ik sluit mijn speakers al aan op mijn midi controller en mn midi controller via usb naar pc is dit niet correct? Deze Sound cards kan iki gebruiken: http://imageshack.us/photo/my-images/560/naamloosvy.png/
Als ik mijn speakers op mijn midi controller aansluit moet hij dan achterin?? Zojah ik welke? Input of output en welke output? Master, booth of REC? Dan is het logisch dat k mijn koptelefoon in de voorkant doe bij headphone 1 En dan?
hoi ik heb ook zo`n controller en als je wilt voorluisteren doe je de fader naar de kant die speelt en de instellingen moeten zo staan :?http://img36.imageshack.us/img36/480/dinges.png en dan bij de bovenste iets met het woord `usb` en `master` erin en in de onderste iets met `usb` en `phone` erin mvg niels
probeer hem eens op de master dan want bij mij werkt hij wel op de rec
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.888 days. Post CommentThat would be 162.9 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...