Voorluisteren bij VDJ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D10N    posted on 31-03-2012 07:29
Hallo,
ik wil kunnen voorluisteren op VDJ maar hoe moet ik alles instellen?
Ik gebruik deze controller: ?http://www.koolsound.com/uk-17-soundmix-station-controleurs-dj-usb-mp3
Ik moet erbij zeggen dat ik een crack heb van VDJ dus dat de instellingen misschien anders moeten weet ik niet.
Ik hoor graag van jullie!
Mvg. Dim

What do you think about Voorluisteren bij VDJ? ??

Vote :   

mrmagix    posted on 31-03-2012 08:30
Normaal gezien, als je je controller goed hebt gemapped (hij is zelfs plug 'nd play) moet je niets instellen. Gewoon op het knopje CUE drukken dat overeenkomt met het gewenste kanaal dat je wil beluisteren.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
D10N    posted on 31-03-2012 08:31
Maar ik moet denk ik wel dingen instellen op VDJ bij config
mrmagix    posted on 31-03-2012 08:42
Niet pers?. Sommige apparaten worden automatisch herkent door virtual dj, crack of geen crack. Bij de specificatie's van jouw toestel wordt gezegd dat ie speciaal geoptimaliseerd is voor virtual dj. In de Engelse term is dit 'Native supported'. Als dus alles goed is, zou virtual dj alle knoppen juist moeten toekennen en moet je niets of zeer weinig instellen. Start bijvoorbeeld je muziek als je op play drukt via je controller? En heb je hier ooit iets voor moeten instellen?

Het enige dat ik mij kan inbeelden dat je moet instellen, is dat je een externe mixer gebruikt. Dit doe je in de eerste tab bij outputs en dan external mixer.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
D10N    posted on 31-03-2012 09:28
Ik heb hem ingesteld als externe mixer en k kan nog niet voorluisterenUnhappy
Hoop dat misschien andere mensen kunnen reageren die het misschien weten
Temba    posted on 31-03-2012 10:14
Staat er nergens welke geluidskaart je wil selecteren en welke uitgang je als master wil gebruiken en welke voor headphone. Zou onder 'config' of 'more' moeten staan. je zou bij inputs moeten hebben staan : None, en bij outputs: Headphones. Let wel op dat de goede geluidskaart is geselecteerd, waarschijnlijk die van je controller. Als laatste moet instellen op welk kanaal je de koptelefoon en welke de spesakers wil. Waarschijnlijk zijn bij jou de opties gewoon weergegeven zoals de uitgangen zijn aangegeven op je controller.?
Je zou dus moeten kiezen voor:
Master: Master Output / Headphones : Headphones Output
of:
Master : Balanced Output / ?Headphones : Headphones Output

Je speakers moeten dus wel in de Master Output of de Balanced Output.
D10N    posted on 31-03-2012 13:56
Ik sluit mijn speakers al aan op mijn midi controller en mn midi controller via usb naar pc is dit niet correct?
Deze Sound cards kan iki gebruiken: http://imageshack.us/photo/my-images/560/naamloosvy.png/

Hoor graag van je!
Mvg. Dion
D10N    posted on 31-03-2012 19:38
Als ik mijn speakers op mijn midi controller aansluit moet hij dan achterin??
Zojah ik welke?
Input of output en welke output? Master, booth of REC?
Dan is het logisch dat k mijn koptelefoon in de voorkant doe bij headphone 1
En dan?

Hoor graag van je!
Mvg. Dion
nielspowns    posted on 03-04-2012 20:32
hoi ik heb ook zo`n controller en als je wilt voorluisteren doe je de fader naar de kant die speelt en de instellingen moeten zo staan :?http://img36.imageshack.us/img36/480/dinges.png en dan bij de bovenste iets met het woord `usb` en `master` erin en in de onderste iets met `usb` en `phone` erin
mvg niels
D10N    posted on 03-04-2012 21:53
Oke ik ga morgen proberen bedankt!
D10N    posted on 04-04-2012 15:11
Maar ik zit te denken dat ik mijn versterker anders moet aansluiten want die zit nu in headphone 2 hoe doe jij dat?

Hoor graag van je!
Mcg. Dion
nielspowns    posted on 07-04-2012 11:36
zo hoort hij te staan?http://imageshack.us/photo/my-images/268/wob.png/ en dan kun je voorluisteren
mvg niels
D10N    posted on 08-04-2012 14:13
en hoe moet k mijn versterker aansluiten op midi controller?
nielspowns    posted on 11-04-2012 15:43
je moet de versterker aansluiten op de rec aansluiting van de controller
mvg niels
DJADMIN    posted on 11-04-2012 15:46
Ik geloof echt dat jij alles illegaal hebt he...tjuuu...wil je kwaliteit...kost dat duiten....

ontopic : antwoord lijkt me al gegeven, ik denk dat je eerst wat meer moet uitvogelen en dan pas vragen moet stellen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
D10N    posted on 11-04-2012 16:31
Maar ik wil het eerst juist proberen voordat ik alles ga kopen enzo,
nielspowns    posted on 11-04-2012 16:35
probeer hem eens op de master dan want bij mij werkt hij wel op de rec

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

347 Users online: 198 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 90.048
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.887.085