Poster: Luxx
je denkt het? je weet het niet zeker? het zijn maar liefst 13 hele pagina's waar je handleiding uit bestaat. pagina 8 en 9 beschrijft precies hoe je je monitoren moet neerzetten. hoe moeilijk kan je het jezelf maken? sorry hoor maar dat mensen serieus reageren hier op is beyond me.
je hebt je boekje nooit opengeslagen en puur uit luiheid vraag je op een forum hoe je het even moet doen. dat is waarom je het niet kan vinden.?
Gelukkig word jij geen psycholoog, ten miste, dat hoop ik. Zoek het sarcasme in mijn vorige bericht. Laat ik alles maar even duidelijk vertellen zodat jij het ook begrijpt. Hoe kan ik het beste mijn KRKs plaatsen? Ik heb het boekje doorgelezen maar daarin staat niet in hoe ik ze het beste kan plaatsen, alleen welke knopjes ik kan gebruiken om het te verbeteren. Dat betekend dat ik het wel heb gelezen, dat betekend dus ook dat ik het boekje opengeslagen heb, anders kan ik het niet lezen, begrijp je dat?
Misschien vind jij het gek dat mensen elkaar helpen met vragen op een forum, maar ik vind het niet zo gek. Even voor Luxx speciaal in duidelijk taal, ik vind het normaal dat mensen serieus op elkaars vragen reageren.
Zo, dat was even mijn post.. ?Reageer liever niet als je toch onzin wilt praten, ik geef toch een reactie met minstens net zoveel onzin.