Poster: PhonoGraaf
Plank?
Poster: mrmagix
Alles omdraaien? Je set langs rechts en je iMac links. Daar heb je genoeg plaats lijkt me...
Poster: Luxx
waarom vraag je dat hier, terwijl het heel goed staat uitgelegt in het handleidingboekje dat je hebt gekregen bij je KRK's? ik wil het wel gaan quoten voor je maar je kan zelf het ook even lezen. ook al weet je er niks van af. het staat letterlijk er allemaal in in duidelijke taal
Poster: VinnyoIk kan het niet vinden, daarom denk ik?
je denkt het? je weet het niet zeker? het zijn maar liefst 13 hele pagina's waar je handleiding uit bestaat. pagina 8 en 9 beschrijft precies hoe je je monitoren moet neerzetten. hoe moeilijk kan je het jezelf maken? sorry hoor maar dat mensen serieus reageren hier op is beyond me.
je hebt je boekje nooit opengeslagen en puur uit luiheid vraag je op een forum hoe je het even moet doen. dat is waarom je het niet kan vinden.?
je denkt het? je weet het niet zeker? het zijn maar liefst 13 hele pagina's waar je handleiding uit bestaat. pagina 8 en 9 beschrijft precies hoe je je monitoren moet neerzetten. hoe moeilijk kan je het jezelf maken? sorry hoor maar dat mensen serieus reageren hier op is beyond me.
je hebt je boekje nooit opengeslagen en puur uit luiheid vraag je op een forum hoe je het even moet doen. dat is waarom je het niet kan vinden.?
Poster: mrmagix
Of staat er soms in de handleiding wat je moet doen als je dj-set? links staat tegen een vlakke muur en je iMac met je studio rechts staat onder de schuine muur en als je bureau niet plaats genoeg heeft voor ze degelijk te plaatsen en er eventueel een vlag naast je raam hangt?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.