Ik ben een beginnende dj en ik heb samen met een vriend die ook beginnend is een housetrack geproduceerd. Ik ben benieuwd naar jullie meningen/tips. Het is onze eerste productie dus verwacht niet te veel. We hebben FL 10 gebruikt. http://snd.sc/GVbMCG
Mvg. Ivo
Ivovaassen
User edit by tung315 on 26-03-2012 @ 23:43:57 (1%)
What do you think about Eerste Productie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind persoonlijk dat het de opbouw van een dubstep track heeft. Dit zou een dubstep track moeten zijn, voor de rest zeer goed gedaan voor u eerste keer. Maar ik vind het dubstep achtig omdat er zo vanaf 30 zo'n stuk komt dat in elke dubstep track voorkomt, weet niet hoe het noemt nu, maar dat bedoel ik. Voor de rest dus vet vriend!
Kan er nog niet veel van zeggen. Het is duidelijk dat het je eerste productie is, dat is zeker te horen. Het enige advies wat ik je kan geven is lekker door blijven gaan, en plezier hebben met deze prachtige hobby!
We luisteren inderdaad heel veel dubstep haha grappig om te horen dat dat in dit nummer terug te vinden is, ik denk dan ook dat de volgende productie zeker een dubsteptrack zal zijn! dankje voor de reacties
Best wel goed gedaan voor een eerste track. Wel nog een beetje kaal. Luister naar andere house tracks en probeer dan te letten op hoe deze tracks zijn opgebouwd / wat voor elementen ze allemaal bevatten
vooral de opbouw.. heb de indruk dat hier verschillende elementen gewoon bij elkaar gegooid zijn..
veel researchen naar hoe je de juiste klanken krijgt, want je hoort echt aan de sound dat dit een eerste productie is!
DJ - Producer
This is an old Topic
No new postings for 4.795 days. Post CommentThat would be 159.8 months or a whopping 13.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.