Eerste Productie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tung315    posted on 26-03-2012 21:38
Hallo(:

Ik ben een beginnende dj en ik heb samen met een vriend die ook beginnend is een housetrack geproduceerd. Ik ben benieuwd naar jullie meningen/tips. Het is onze eerste productie dus verwacht niet te veel. We hebben FL 10 gebruikt.
http://snd.sc/GVbMCG

Mvg. Ivo
Ivovaassen
User edit by tung315 on 26-03-2012 @ 23:43:57 (1%)

What do you think about Eerste Productie ??

Vote :   

MichielVdB    posted on 26-03-2012 22:07
Ik vind persoonlijk dat het de opbouw van een dubstep track heeft.
Dit zou een dubstep track moeten zijn, voor de rest zeer goed gedaan voor u eerste keer.
Maar ik vind het dubstep achtig omdat er zo vanaf 30 zo'n stuk komt dat in elke dubstep track voorkomt, weet niet hoe het noemt nu, maar dat bedoel ik. Voor de rest dus vet vriend!
main    posted on 26-03-2012 22:20
Kan er nog niet veel van zeggen. Het is duidelijk dat het je eerste productie is, dat is zeker te horen. Het enige advies wat ik je kan geven is lekker door blijven gaan, en plezier hebben met deze prachtige hobby!
tung315    posted on 26-03-2012 23:20
We luisteren inderdaad heel veel dubstep haha grappig om te horen dat dat in dit nummer terug te vinden is, ik denk dan ook dat de volgende productie zeker een dubsteptrack zal zijn! dankje voor de reactiesHappy, laughing
Ivovaassen
Ashley    posted on 27-03-2012 12:44
Best wel goed gedaan voor een eerste track. Wel nog een beetje kaal. Luister naar andere house tracks en probeer dan te letten op hoe deze tracks zijn opgebouwd / wat voor elementen ze allemaal bevatten
Maar wat nou als het lukt, mama?
Gery    posted on 27-03-2012 15:45
vooral de opbouw.. heb de indruk dat hier verschillende elementen gewoon bij elkaar gegooid zijn..

veel researchen naar hoe je de juiste klanken krijgt, want je hoort echt aan de sound dat dit een eerste productie is!
DJ - Producer

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

185 Users online: 21 Guests (164 Unknown)
Pages generated today : 48.209
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.724