Shazam vs Soundhound
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Meks    posted on 18-03-2012 18:13
hey DJR's

Welke muziek herkennings app vinden jullie het best.
Voor mij maakt de prijs , layout , tijd niet uit.
Maar wel de naukeurigheid voor herkenning van remixen bootlegs en machups

Wat zijn jullie bevindingen SHOOT !!!

ps: heb niets terug gevonden in het forum db ,maar als hier al een topic over bestaat mag er een slotje op.
User edit by Meks on 20-03-2012 @ 00:39:24 (1%)

What do you think about Shazam vs Soundhound ??

Vote :   

JeroenVR    posted on 18-03-2012 19:01
Ik gebruik eigenlijk altijd shazam al en vind die wel fijn werken. Je kunt instellen dat hij meteen begint met het zoeken naar het nummer als je de app opent en hij vindt ook redelijk wat remixes, bootlegs en mashups.
rodfunk    posted on 18-03-2012 20:50
ik gebruik enkel soundhound. Die haalt moeiteloos de remixen eruit
www.twitter.com/rodfunk www.soundcloud.com/rodfunk
dj-zero    posted on 18-03-2012 21:15
Ik gebruik zelf soundhound, al moet ik zeggen dat ik m veel steekjes vind laten liggen...
Vooral de actuele maar minder commerciele tracks heeft ie moeite mee naar mijn idee
Luxx    posted on 19-03-2012 16:33
bedoel je Shazam en Soundhound? of denk ik nu verkeerd? sasham heb ik nog nooit van gehoord.
www.mothermusic.nl
Chavizz1991    posted on 19-03-2012 17:09
Ik gebruik ze beide, soms vind Shazam het niet en als ik vervolgens Soundhound gebruik vind die hem wel. Soms ook andersom. Zo zou ik als ik jou was ook te werk gaan, meeste kans van slagen en ze zijn beide (mits je reclame geen probleem vind) gratis te downloaden in de android market. (geen idee over app store)
Lead    posted on 19-03-2012 18:22
Shazam doet vooral het commerciele werk. Als Shazam hem niet kan vinden gebruik ik Soundhound.

Ik zit ze eigenlijk beide te testen en wil er een kopen maar er is eigenlijk geen betere van de 2. Wanneer Shazam iets niet vind is de kans aardig dat Soundhound dit wel doet... en andersom ook.

Ik ben er nog niet uit, ik zou )net als ik) de gratis versie van beide downloaden en ze beide testen. Geef dan je geld uit aan degene die je het beste bevalt.
Let the BASS be louder
LouisCasper    posted on 19-03-2012 19:01
Ik gebruikte eerst de gratis versie van Shazam maar ben sinds december overgestapt op Soundhound. Dit deed ik omdat Apple de pro versie van Soundhound toen gratis aanbood via hun 12-dagen app. Ik vind Soundhound prima werken. Herkent de meeste remixes en zo goed als elk origineel. Overigens kun je Mashups en Bootlegs natuurlijk met beide apps vergeten, omdat die nooit uitgebracht zijn en/of zullen worden. Maar dat lijkt me logisch.
http://www.louiscasper.com
tairip    posted on 20-03-2012 15:34
Ik heb een onbeperkt taggen account van Shazam omdat ik daar al sinds mensenheugenis mee werk. Heb eigenlijk Soundhound nooit echt getest.

This is an old Topic

No new postings for 4.933 days.
 Post CommentThat would be 164.4 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 48 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 50.404
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.322.184