Welke muziek herkennings app vinden jullie het best. Voor mij maakt de prijs , layout , tijd niet uit. Maar wel de naukeurigheid voor herkenning van remixen bootlegs en machups
Wat zijn jullie bevindingen SHOOT !!!
ps: heb niets terug gevonden in het forum db ,maar als hier al een topic over bestaat mag er een slotje op.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik gebruik eigenlijk altijd shazam al en vind die wel fijn werken. Je kunt instellen dat hij meteen begint met het zoeken naar het nummer als je de app opent en hij vindt ook redelijk wat remixes, bootlegs en mashups.
Ik gebruik zelf soundhound, al moet ik zeggen dat ik m veel steekjes vind laten liggen... Vooral de actuele maar minder commerciele tracks heeft ie moeite mee naar mijn idee
Ik gebruik ze beide, soms vind Shazam het niet en als ik vervolgens Soundhound gebruik vind die hem wel. Soms ook andersom. Zo zou ik als ik jou was ook te werk gaan, meeste kans van slagen en ze zijn beide (mits je reclame geen probleem vind) gratis te downloaden in de android market. (geen idee over app store)
Shazam doet vooral het commerciele werk. Als Shazam hem niet kan vinden gebruik ik Soundhound.
Ik zit ze eigenlijk beide te testen en wil er een kopen maar er is eigenlijk geen betere van de 2. Wanneer Shazam iets niet vind is de kans aardig dat Soundhound dit wel doet... en andersom ook.
Ik ben er nog niet uit, ik zou )net als ik) de gratis versie van beide downloaden en ze beide testen. Geef dan je geld uit aan degene die je het beste bevalt.
Ik gebruikte eerst de gratis versie van Shazam maar ben sinds december overgestapt op Soundhound. Dit deed ik omdat Apple de pro versie van Soundhound toen gratis aanbood via hun 12-dagen app. Ik vind Soundhound prima werken. Herkent de meeste remixes en zo goed als elk origineel. Overigens kun je Mashups en Bootlegs natuurlijk met beide apps vergeten, omdat die nooit uitgebracht zijn en/of zullen worden. Maar dat lijkt me logisch.
Ik heb een onbeperkt taggen account van Shazam omdat ik daar al sinds mensenheugenis mee werk. Heb eigenlijk Soundhound nooit echt getest.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.