boys!
ik ben al lange tijd lid van dit forum maar ben ook een aantal jaar afwezig geweest. ik ken bijna niemand van de huidige members, en het lijkt mij stug dat zij mij wel kennen en aangezien ik afgelopen tijd wat meer op het forum kijk weer dacht ik; misschien even weer introduceren.
here goes:
mijn echte naam is Luuk en ik produceer nu al ongeveer 9 jaar muziek. ik heb me voorheen vooral bezig gehouden met het produceren van house maar dat doe ik eigenlijk niet meer nu. ik hou me nu vooral bezig met het produceren van muziek voor derden (hiphop, RnB, Disco, Garage, noem maar op!) en ik maak alle muziek voor mijn eigen project/band genaamd: The Voyagers.
met The Voyagers (ik onder de naam Daimen le Voyager) maak ik French-house/NuDisco. Ik maak dus vooral veel akkoorden en probeer veel soul en funk in te brengen in combinatie met Baselines. met The Voyagers ben ik getekend bij het bookings en managements agency van de man die beter bekend is onder de naam Hitmeister D en de site kan je hier vinden:
http://mothermusic.nl/
ik heb lang geproduceerd als random guy zonder verdere verplichtingen of hulp dus ik ben erg blij nu bij een professionele groep te zitten met ook echt daadwerkelijk een kantoor en ingebouwde studio in het pant.?
verder zal ik proberen zoveel mogelijk hulp aan te bieden bij mensen waar ik dat kan, dus dat zal vooral productie gerelateerd zijn.
dus dat was het denk ik wel! howdydo?!
wie overigens The Voyagers live wilt zien, we staan 19 Mei op de Smirnoff stage tijdens het Fusion of Dance Festival in Zwolle.