herintroductie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 12-03-2012 20:36
boys!

ik ben al lange tijd lid van dit forum maar ben ook een aantal jaar afwezig geweest. ik ken bijna niemand van de huidige members, en het lijkt mij stug dat zij mij wel kennen en aangezien ik afgelopen tijd wat meer op het forum kijk weer dacht ik; misschien even weer introduceren.

here goes:

mijn echte naam is Luuk en ik produceer nu al ongeveer 9 jaar muziek. ik heb me voorheen vooral bezig gehouden met het produceren van house maar dat doe ik eigenlijk niet meer nu. ik hou me nu vooral bezig met het produceren van muziek voor derden (hiphop, RnB, Disco, Garage, noem maar op!) en ik maak alle muziek voor mijn eigen project/band genaamd: The Voyagers.

met The Voyagers (ik onder de naam Daimen le Voyager) maak ik French-house/NuDisco. Ik maak dus vooral veel akkoorden en probeer veel soul en funk in te brengen in combinatie met Baselines. met The Voyagers ben ik getekend bij het bookings en managements agency van de man die beter bekend is onder de naam Hitmeister D en de site kan je hier vinden:http://mothermusic.nl/
ik heb lang geproduceerd als random guy zonder verdere verplichtingen of hulp dus ik ben erg blij nu bij een professionele groep te zitten met ook echt daadwerkelijk een kantoor en ingebouwde studio in het pant.?

verder zal ik proberen zoveel mogelijk hulp aan te bieden bij mensen waar ik dat kan, dus dat zal vooral productie gerelateerd zijn.

dus dat was het denk ik wel! howdydo?!

wie overigens The Voyagers live wilt zien, we staan 19 Mei op de Smirnoff stage tijdens het Fusion of Dance Festival in Zwolle.

www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 12-03-2012 @ 20:41:33 (11%)

What do you think about herintroductie ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 12-03-2012 20:55
Welkom back! Natuurlijk ken ik jou nog wel Winking my eye
Chavizz1991    posted on 12-03-2012 21:45
Ik keek in het begin dat ik FL Studio gebruikte veel naar je tutorials Winking my eye erg bruikbaar voor beginners en simpele maar duidelijke uitleg Happy, laughing
djmstr223    posted on 12-03-2012 21:47
Welkom Happy, laughing ik ken je nog van het Vato forum voordat het daar mis ging :P
www.bramvanbergen.nl
rivorey    posted on 12-03-2012 23:02
welkom, Ik ken je inderdaad niet maar zo te horen heb je veel ervaring en kan ik nog veel van je leren...
LouisCasper    posted on 12-03-2012 23:20
Welkom! Ik kende je al van die plaat met Alvaro, die overigens echt hard was. Daarna hoorde ik dat een jongen bij mij op school je scheen te kennen (Andr? van Vulpen heette hij volgens mij), en daarna kwam ik je dus tegen op DJR, totdat je opeens weg was. Gelukkig ben je weer terug, want je bent een van de meer ervaren leden hier en men kan dus nog een hoop van jou leren!
http://www.louiscasper.com
JMwan    posted on 12-03-2012 23:21
Poster: djmstr223
Welkom Happy, laughing ik ken je nog van het Vato forum voordat het daar mis ging :P

vind het daar best meevallen in vergelijking met hier
Luxx    posted on 12-03-2012 23:28
Andre ken ik inderdaad wel! Kwam ik tegen op vakantie in turkije
www.mothermusic.nl
Drumworks    posted on 12-03-2012 23:32
hey, opnieuw welkom! ken je niet persoonlijk maar heb je al wel vroeger op dit forum gezien (ik was toen onder een andere naam op dit forum) en ja, van jou kunnen we veel leren hier!

@JMwan: door mensen als jij ga je gedonder krijgen op bijv dit forum ja, want op die rare reactie van jou gaan andere leden weer reageren. typ iets normaals of zeg gewoon niets. lijkt me het beste
The beats are still banging :)
Bartjens    posted on 13-03-2012 09:06
Nice, goed dat je er weer bent Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
Ashley    posted on 13-03-2012 09:58
Bambam weg, Luxx terug... I can deal with that Winking my eye
Welcome back!
Maar wat nou als het lukt, mama?
niiicola    posted on 13-03-2012 10:00
Welcome back! Happy, laughing
Komen er weer van die goeie turorials van je?
Gewoon.
djmstr223    posted on 13-03-2012 10:12
Poster: Ashley
Bambam weg, Luxx terug... I can deal with that Winking my eye
Welcome back!

Haha +1
www.bramvanbergen.nl
Luxx    posted on 13-03-2012 11:28
Poster: niiicola
Welcome back! Happy, laughing
Komen er weer van die goeie turorials van je?

Ik denk het niet. Ik heb inmiddels mijn eigen huis en woon samen met mijn vriendin dus ik heb minder tijd voor zulke dingen en moet me meer focussen op het verdienen van geld. Ik geef nu wel cursussen bij mij thuis die de hele dag duren voor ge?nteresseerden. Maar dat is dus niet gratis

ik zou overigens niet weten of ik een goede vervanging ben voor BamBam. toen ik nog actief was vroeger werd hij ook ongeveer lid maar ik heb nooit echt geweten wat hij precies deed.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 13-03-2012 @ 12:16:57 (49%)
Roov    posted on 13-03-2012 13:42
Poster: MoXeGy
Welkom back! Natuurlijk ken ik jou nog wel Winking my eye

Drumworks    posted on 13-03-2012 16:02
@ Ashley: Bambam is volgens mij nog niet helemaal weg.. ik heb hem een paar keer online gezien toen voorderest niemand anders online was zoals rond uur of 4 snachts enzo, dus weg is hij niet eigenlijkCool
The beats are still banging :)
Gerdo    posted on 13-03-2012 20:26
Welkom terug!
_Ivan_    posted on 15-03-2012 19:13
Welcome back! Ik ken je nog wel van lang geleden! Idd nuttige filmpjes over FL
Feel&.Celebrate.Life!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 84 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 53.309
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.325.089