DJ'ing in Griekenland
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 02-03-2012 16:08
Hi DJR,
begin mei gaan we een week naar Griekenland met school (KCV-reis),?allemaal tempeltjes kijken enz.
We gaan naar verschillende plaatsen en verschillende hotels, maar onder andere 2x naar Athene.
Waar kan ik zien of er (in de buurt van hotel?) discotheken o.i.d. zijn? Dan kan ik bijvoorbeeld mailen.
Natuurlijk zal ik daar niet zomaar kunnen draaien, maar proberen kan altijd. Lijkt me geweldig.
Nee, helaas komen we niet?in Chersonissos, dus Starbeach zit er sowieso niet in.

Als iemand weet waar ik mogelijk zou kunnen draaien.......
Heb gehoord dat nogal stuk makkelijker gaat als je zegt dat je uit Nederland komt. Eventueel demo'tje laten horen..
Ben 16 btw, weet niet hoe daar met leeftijd zit?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 03-03-2012 @ 19:00:34 (18%)

What do you think about DJ'ing in Griekenland ??

Vote :   

Vivado    posted on 02-03-2012 18:38
haha, ik ga in de mei vakantie ook week naar athene met school, misschien ontmoeten we elkaar!
jannickv    posted on 02-03-2012 19:04
Haha denk dat je het nogal positief bekijkt!

Denk niet dat een deftige discotheek zomaar iemand zal laten draaien op basis van een demotje en het feit dat je uit nederland komt^^?

Verder is google uw vriend voor het vinden van discotheken in de buurt van waar je zal verblijven...
Vinnyo    posted on 02-03-2012 19:22
Ik denk, dat je maar even bij het begin moet beginnen.
Gerdo    posted on 02-03-2012 22:03
Ik zou er niet op rekenen dat je daar zo maar kunt gaan draaien door een mailtje te sturen, en al helemaal niet voor een enkele keer. Je kunt het proberen, maar het zal me verbazen als het lukt.

maar succes!
pruneflat    posted on 03-03-2012 14:00
Het is ook vrij lastig om met je 16 jarige leeftijd een willekeurig club binnen te gaan om jezelf te verkopen Winking my eye
http://www.chief-recordings.com/
vanilladj    posted on 03-03-2012 14:19
Gast je zit daar een week...

Geniet eens van je culturele vakantie met je klasgenoten ipv te gaan draaien (heb je nauwelijks tijd voor, programma's beginnen sochtens al vroeg en als jij dan om 4 uur uit een discotheek komt rollen zullen de begeleiders ook niet zo tof vinden of wel)...
Was voorheen: Nils7
Ashley    posted on 03-03-2012 16:06
1 member likes this  niet te hard van stapel lopen michael...
ik zou eerst voorlopig wat ervaring op doen in eigen land voordat je het over de grens gaat zoeken Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Blackaround    posted on 03-03-2012 16:12
Ik denk dat hij wat wilt opscheppen tegen zijn klasgenoten of leerkrachten dat hij daar dan zou draaien :d
Maracas    posted on 03-03-2012 17:19
Poster: MichaelMiller
Nee, helaas komen we niet?in Chersonissos, dus Starbeach zit er sowieso niet in.
?

Al ging je er wel heen, daar kom je echt zoooowieso niet binnen
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MichaelMiller    posted on 03-03-2012 18:59
Poster: Blackaround
Ik denk dat hij wat wilt opscheppen tegen zijn klasgenoten of leerkrachten dat hij daar dan zou draaien :d

Cool Nee. Lijkt me ontzettend gaaf om dat daar te doen.

Btw, het is 'makkelijker' niet makkelijk om te draaien in het buitenland als je Nederlander bent. En ik verwacht ook echt niet dat ik zomaar ergens meteen mag draaien. Maar proberen kan altijd..........

Poster: Maracas
Al ging je er wel heen, daar kom je echt zoooowieso niet binnen

Haha, nee, was ook meer sarcastisch bedoeld. Ofja, als je 20 grote camera's bij hebt en je kan voor geen meter draaien kan het ineens wel op mainstage (*Tony STAR*). Zonder een demo af te geven zelfs.

Poster: vanilladj
Gast je zit daar een week...

Geniet eens van je culturele vakantie met je klasgenoten ipv te gaan draaien (heb je nauwelijks tijd voor, programma's beginnen sochtens al vroeg en als jij dan om 4 uur uit een discotheek komt rollen zullen de begeleiders ook niet zo tof vinden of wel)...

We zitten daar een week. 1 avond/nacht een uur of weet ik veel (ALS HET ZOU KUNNEN)... En it will be worth it.
MrQreeny    posted on 03-03-2012 19:39
Gewoon scheit hebben aan iedereen... Gewoon proberen. Of je nou hier draait of daar, tell me the difference? Het zijn gewoon mensen hoor. Ik denk dat Nederlanders nog kritischer zijn dan Grieken aangezien we ??n van de grootste landen zijn op het gebied van EDM. Weet voor de rest geen tips te geven ofzo, maar probeer het gewoon. Nee heb je Ja kun je krijgen.
'Music is the universal language of mankind...'
Pur-D    posted on 03-03-2012 19:59
Poster: MrQreeny
Gewoon scheit hebben aan iedereen... Gewoon proberen. Of je nou hier draait of daar, tell me the difference? Het zijn gewoon mensen hoor. Ik denk dat Nederlanders nog kritischer zijn dan Grieken aangezien we ??n van de grootste landen zijn op het gebied van EDM. Weet voor de rest geen tips te geven ofzo, maar probeer het gewoon. Nee heb je Ja kun je krijgen.

Helemaal mee eens!

Gewoon proberen Cool
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Snoey    posted on 03-03-2012 20:09
Toen ik Parijs met school was, had ik een kleine cd map mee.
Toen we bij een club waren, we waren vroeg en er waren weinig mensen, vroeg ik (samen met de hele groep) of ik plaatjes mocht draaien.

En dat kon, als je mazzel hebt vraagt de manager of je de hele nacht kan draaien voor de rest van het publiek.

Helaas moest ik ook mee terug toen :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
MoXeGy    posted on 03-03-2012 20:18
Toch leuk om te horen dat het wel zo kan gaan! Winking my eye
MichaelMiller    posted on 03-03-2012 20:38
Poster: Snoey
Toen ik Parijs met school was, had ik een kleine cd map mee.
Toen we bij een club waren, we waren vroeg en er waren weinig mensen, vroeg ik (samen met de hele groep) of ik plaatjes mocht draaien.

En dat kon, als je mazzel hebt vraagt de manager of je de hele nacht kan draaien voor de rest van het publiek.

Helaas moest ik ook mee terug toen :P

NUFF SAID! Niet geschoten is altijd mis!
Limb-Girdle    posted on 03-03-2012 20:48
Poster: MichaelMiller
NUFF SAID! Niet geschoten is altijd mis!

Een aantal jaar geleden waren wij met school naar Barcelona toe. 's Avonds mochten we uit met de groep en kwamen we in diverse discotheken en clubs! Op een gegeven moment begon de gehele groep waar we mee waren te roepen / juichen dat ik moest gaan draaien en werd toen zelf door de dj gevraagd om een aantal plaatjes te draaien. Was enorm leuk, toen zo'n 2 - 3 uur staan draaien... moraal van het verhaal: zorg dat je hele groep jouw naam roept en je even met de desbetreffende dj een praatje maakt Winking my eye
Where the music meets the deejay!

This is an old Topic

No new postings for 4.817 days.
 Post CommentThat would be 160.6 months
or a whopping 13.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

150 Users online: 30 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 13.741
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.621.492