Poster: MichaelMiller
Nee, helaas komen we niet?in Chersonissos, dus Starbeach zit er sowieso niet in.
?
Poster: Blackaround
Ik denk dat hij wat wilt opscheppen tegen zijn klasgenoten of leerkrachten dat hij daar dan zou draaien :d
Poster: Maracas
Al ging je er wel heen, daar kom je echt zoooowieso niet binnen
Poster: vanilladj
Gast je zit daar een week...
Geniet eens van je culturele vakantie met je klasgenoten ipv te gaan draaien (heb je nauwelijks tijd voor, programma's beginnen sochtens al vroeg en als jij dan om 4 uur uit een discotheek komt rollen zullen de begeleiders ook niet zo tof vinden of wel)...
Poster: MrQreeny
Gewoon scheit hebben aan iedereen... Gewoon proberen. Of je nou hier draait of daar, tell me the difference? Het zijn gewoon mensen hoor. Ik denk dat Nederlanders nog kritischer zijn dan Grieken aangezien we ??n van de grootste landen zijn op het gebied van EDM. Weet voor de rest geen tips te geven ofzo, maar probeer het gewoon. Nee heb je Ja kun je krijgen.
Poster: Snoey
Toen ik Parijs met school was, had ik een kleine cd map mee.
Toen we bij een club waren, we waren vroeg en er waren weinig mensen, vroeg ik (samen met de hele groep) of ik plaatjes mocht draaien.
En dat kon, als je mazzel hebt vraagt de manager of je de hele nacht kan draaien voor de rest van het publiek.
Helaas moest ik ook mee terug toen :P
Poster: MichaelMiller
NUFF SAID! Niet geschoten is altijd mis!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.