Poster: Chavizz1991
de piratebay, maar die is momenteel geblokt hier
Poster: DJADMIN
als iemand mij met ''gast'' aanspreek, haak ik al af...zeker als je ergens net nieuw bent...sorry
Poster: Chavizz1991
Ik heb 3 sample packs gedownload via de piratebay, maar die is momenteel geblokt hier, dus kan de link niet voor je zoeken.
Poster: Gidi
Je mag zowizo geen links plaatsen naar illigale downloadpages, mod's correct me if i'm wrong
Poster: Luxx
er is maar 1 manier hoe je dat woord moet spellen en dat is 'sowieso'.?
Poster: Berbo
zeur-kous
BR>
Gedraag jij je altijd zo als iemand je attendeerd op een stommiteit van jou? Prima. Blijf maar een analfabeet
wow vriend, doe ff normaal? Ik geef gewoon antwoord op een vraag van iemand op het forum, stuur me dan een PM ofzo, maar hou de sfeer een beetje goed hier. Kinderachtig gedoe
je beantwoorde niemands vraag. je zei alleen dat er geen links mochten gezet. en dat hielp de OP in mijn opzicht niets.
ik zei enkel wat van dat je 'sowieso' wel heel creatief een nieuwe spellingsmethode aan het geven was en gaf daarna volgens mij het enige bruikbare antwoord voor de OP. lijkt me niet kinderachtig. wat wel kinderachtig is, dat na het ontvangen van kritiek je mij meteen een zeurkous moet noemen ipv je post aanpassen oid.
je beantwoorde niemands vraag. je zei alleen dat er geen links mochten gezet. en dat hielp de OP in mijn opzicht niets.
ik zei enkel wat van dat je 'sowieso' wel heel creatief een nieuwe spellingsmethode aan het geven was en gaf daarna volgens mij het enige bruikbare antwoord voor de OP. lijkt me niet kinderachtig. wat wel kinderachtig is, dat na het ontvangen van kritiek je mij meteen een zeurkous moet noemen ipv je post aanpassen oid.
Poster: regularboy
Dus je wil dubstep maken? heb je al een idee welke artiest jouw voorbeeld is??
overigens zit je denk ik niet op het goede forum. ik neem aan dat je dubstep gaat produceren? dan zou je beter naar een produceer forum kunnen gaan omdat de mensen hier meer dj dan producer zijn (sorry als ik het zo zeg maar ik neem aan dat jullie hier meer over draaien en mixen praten dan egt nummers noot voor noot inspelen)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.