Poster: Ricardo-p
ik zou voor de pioneer ddj t1 gaan, het lijkt mij een goede controller. ik heb m ook al een beetje?geprobeerd in de winkel. de software is ook fijn die er bij zit, en volgens mij lijkt ie gewoon op de cdj 400 maar dan digitaal en goedkoper.
Poster: Blackaround
Ik heb daarstraks k*ymusic hier in de buurt opgezocht.
Daar stond de DDJ-T1, je kon er niet op mixen, stond uit en was niet aangesloten.
Maar hij voelt wel zeer goed aan! zelfde als cdj's, enkel dat cdj's groter zijn, en de jog is ook groter.
Pitch voelt hetzelfde aan, knoppen, eq's..
Moest ik ooit op locatie gaan draaien, kan ik wel de laptop van mn vriendin lenen, en dan cd's meenemen voor moest hij crashen ofzo ^^ ?
Ik ben opzoek naar 850's, had er voor 1100 euro kunnen kopen, maar ze zijn juist weg. anders had ik ze gekocht.
Dus als ik de DDJ-T1 koop, kan ik ook altijd met een laptop op locatie gaan draaien?
Vraag eens aan DJADMIN wat hij vraagt voor zijn cdj'sHebben al meerdere mensen hier gezegd maar zag je er niet op ingaan. Heb zelf ook de 850's, t zijn leuke spelers, en eventueel ook bruikbaar als controllers...
Poster: Blackaround
Moest ik ooit op locatie gaan draaien, kan ik wel de laptop van mn vriendin lenen, en dan cd's meenemen voor moest hij crashen ofzo ^^ ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.