Poster: XMatiC
Dat is het enige nadeel.. Altijd uitmaken, schelden en roepen als je als kerel van 1m60 aankomt en zegt dat je DJ bent en zo moet draaien. Gelukkig veranderen ze van mening als ik even bezig ben en ze zelf staan mee te zingen bij de hitjes. Achja, vooroordelen!
Poster: timjesse123
Alleen het blijft moeilijk om jullie taaltje te verstaan...
Poster: TheMole
Nice filmke ! Ik heb u trouwens ook al eens op tvlimburg gezien denk ik en ook ??n keer in de frituur in Winterslag :D
Poster: MichaelMiller
Snap wel wat je bedoelt..Als je zo klein bent (no offence, ik ben ook 1.65 & 16 jaar),?'lijkt het' alsof je niet serieus genomen wordt (in het begin).
Poster: Snoey
Dimitri Wouters, ?dat is toch 1 van de vaste dj's in Noxx Antwerpen?
Poster: XMatiCJa daar ga ik altijd
Als je het Gouden Frietje bedoel in Winterslag heb je smaak! Haha!
En dat klopt, dat was met Moulin Rock Festival in Tessenderlo!
Komt veel voor maar uiteindelijk word het een gewoonte en doe je extra hard je best in de hoop ze raar opkijken nadat ze je hebben uitgemaakt :D
Poster: LilQuint
Toch wel altijd klote he, als je ergens aan komt. Je bent de kleinste + jongste, en ze kijken je echt aan van : WTF KOM JIJ DOEN? Je had allang in bed moeten liggen! Wel altijd grappig dat ze op het einde altijd positief zijn enzo haha
Poster: timjesse123
Leuk filmpje!
Alleen het blijft moeilijk om jullie taaltje te verstaan...
Poster: thomassmith
ja indd ?vertsa er gewoon helemaal niks van :p
Toch wel altijd klote he, als je ergens aan komt. Je bent de kleinste + jongste, en ze kijken je echt aan van : WTF KOM JIJ DOEN? Je had allang in bed moeten liggen! Wel altijd grappig dat ze op het einde altijd positief zijn enzo haha
Poster: Ashley
Daar heb ik ook altijd last van, niet zozeer door mijn lengte maar wel door het feit dat ik een meisje ben. Het is idd grappig om te zien dat achteraf de houding van de meesten veranderd. Vooroordelen zullen de mensen altijd blijven houden, maar er is niets leukers dan keihard het tegendeel bewijzen!!
Keep it up Lennert