Lennert 'Niet gemakkelijk jonge dj te zijn'
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

XMatiC    posted on 17-02-2012 18:37

Lennert (15): ?Ik kreeg mijn eerste dj-set toen ik 11 was

http://www.youtube.com/watch?v=ECfrWNUpI_o&feature=youtu.be

Lennert Wolfs is een 15-jarige dj uit Genk. Hij kreeg al vroeg de smaak van muziek te pakken.
Toen hij op 11-jarige leeftijd een dj-set van zijn peter kreeg, begon hij te dj?en.
Langzaam maar zeker bouwt hij aan zijn carri?re.

?Het is niet gemakkelijk om zo jong dj te zijn. Mensen hebben veel vooroordelen over je kennen en kunnen?, zegt Lennert. ?De enige remedie is die critici te overtuigen door ze het beste van jezelf te laten zien.? Zijn grote voorbeelden zijn dj Frank, Dimitri Wouters en Jackk & Marko. Dj?en is voor Lennert een leuke hobby en bijverdienste, maar er zijn werk van kunnen maken, is zijn ultieme droom.

? 2012 ? StampMedia ? Maurizio Ciranni

www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 17-02-2012 @ 18:39:46 (8%)

What do you think about Lennert 'Niet gemakkelijk jonge dj te zijn' ??

Vote :   

Ashley    posted on 17-02-2012 18:50
leuk filmpje Happy, laughing

maar wat is precies de bedoeling van dit topic?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Sebasz    posted on 17-02-2012 18:51
Tja iedereen kan tegenwoordig een paar plaatjes aan elkaar mixen - al dan niet met laptop
Snoey    posted on 17-02-2012 18:56
Dat is Xmatic volgens mij??

Mooie club! Sta je daar wekelijks?

www.soundcloud.com/ten-hooven
LilQuint    posted on 17-02-2012 18:57
Dat is Xmatic inderdaad Happy, laughing!

Zoals ik al zei op facebook, erg vet! Lukt jou zeker wel Happy, laughing
XMatiC    posted on 17-02-2012 19:03
Hey!

Interview wat een toevallige fotograaf van me wou maken nadat hij me had gespot op een fuif.
Titel was te kort om intervieuw en dergelijke in te plaatsen, vandaar dat het doel wat onduidelijk is!

Dat filmpje is gemaakt op een maandelijkse fuif. Elke derde vrijdag van de maand in Hasselt, Belgie.
Dus met andere woorden, vanavond weer!

Jep, ik ben Lennert. Vroeger toen ik dus 11 was en nog in mijn hardstyle periode zat was mijn naam XMatic. Nu doe ik Allround. Wel spijtig want XMatic klink wat kinds maarja. Bij deze weten jullie dat!

Sebasz, wat bedoel je met je reactie?

Dankjullie voor de leuke comments, ik doe m'n best!
User edit by XMatiC on 17-02-2012 @ 19:10:04 (14%)
Sebasz    posted on 17-02-2012 19:09
Oh haha was niet zo op jou bedoeld, ik wist niet dat jij het was.. Ging eigenlijk over het stukje 'Het is niet gemakkelijk om zo jong dj te zijn. Mensen hebben veel vooroordelen over je kennen en kunnen, zegt Lennert'

Omdat iedereen tegenwoordig ineens DJ is, en vaak met een laptop nog ook, in die leeftijdscategorie
User edit by Sebasz on 17-02-2012 @ 19:09:41 (2%)
XMatiC    posted on 17-02-2012 19:13
Jep! Helemaal juist!

Ik draai niet met een laptop, heb mapjes vol CD's. De MacBook met Serato die je in de video ziet is niet van mij..
Die is van de DJ waarmee ik de decks die avond deelde. Komt h??l verkeerd over dat ik in het interview zeg dat ik niet met een PC draai en je dat w?l in het filmpje ziet maar soit :D

Dat is het enige nadeel.. Altijd uitmaken, schelden en roepen als je als kerel van 1m60 aankomt en zegt dat je DJ bent en zo moet draaien. Gelukkig veranderen ze van mening als ik even bezig ben en ze zelf staan mee te zingen bij de hitjes. Achja, vooroordelen!

timjesse123    posted on 17-02-2012 19:37
Leuk filmpje!
Alleen het blijft moeilijk om jullie taaltje te verstaan...Cool
MichaelMiller    posted on 17-02-2012 19:46
Poster: XMatiC
Dat is het enige nadeel.. Altijd uitmaken, schelden en roepen als je als kerel van 1m60 aankomt en zegt dat je DJ bent en zo moet draaien. Gelukkig veranderen ze van mening als ik even bezig ben en ze zelf staan mee te zingen bij de hitjes. Achja, vooroordelen!

Snap wel wat je bedoelt..Winking my eye Als je zo klein bent (no offence, ik ben ook 1.65 & 16 jaar),?'lijkt het' alsof je niet serieus genomen wordt (in het begin).
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 17-02-2012 19:47
Poster: timjesse123

Ik vind het toch wel wat hebben..Happy, laughing Soms stoor ik me aan, maar dat?zal andersom vast ook zo zijn!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
TheMole    posted on 17-02-2012 19:47
Nice filmke ! Ik heb u trouwens ook al eens op tvlimburg gezien denk ik en ook ??n keer in de frituur in Winterslag :D
XMatiC    posted on 17-02-2012 20:16
Poster: TheMole
Nice filmke ! Ik heb u trouwens ook al eens op tvlimburg gezien denk ik en ook ??n keer in de frituur in Winterslag :D

Als je het Gouden Frietje bedoel in Winterslag heb je smaak! Haha!
En dat klopt, dat was met Moulin Rock Festival in Tessenderlo!

Poster: MichaelMiller
Snap wel wat je bedoelt..Winking my eye Als je zo klein bent (no offence, ik ben ook 1.65 & 16 jaar),?'lijkt het' alsof je niet serieus genomen wordt (in het begin).

Komt veel voor maar uiteindelijk word het een gewoonte en doe je extra hard je best in de hoop ze raar opkijken nadat ze je hebben uitgemaakt :D
Snoey    posted on 17-02-2012 20:42
Dimitri Wouters, ?dat is toch 1 van de vaste dj's in Noxx Antwerpen?
XMatiC    posted on 17-02-2012 20:44
Poster: Snoey
Dimitri Wouters, ?dat is toch 1 van de vaste dj's in Noxx Antwerpen?

Ja! Alsook in de Reflex in Westerlo.
Steeds de juiste nummers als je het mij vraagt. Oude meezingers, de nieuwste hits of de oudste bekende RnB doormekaar en dansen geblazen terwijl alles mooi inmekaar word gemixt!

Iets wat ik ook probeer te doen met hem als voorbeeld!
LilQuint    posted on 17-02-2012 21:35
Toch wel altijd klote he, als je ergens aan komt. Je bent de kleinste + jongste, en ze kijken je echt aan van : WTF KOM JIJ DOEN? Je had allang in bed moeten liggen! Wel altijd grappig dat ze op het einde altijd positief zijn enzo haha
TheMole    posted on 17-02-2012 21:54
Poster: XMatiC
Als je het Gouden Frietje bedoel in Winterslag heb je smaak! Haha!
En dat klopt, dat was met Moulin Rock Festival in Tessenderlo!

Komt veel voor maar uiteindelijk word het een gewoonte en doe je extra hard je best in de hoop ze raar opkijken nadat ze je hebben uitgemaakt :D
 Ja daar ga ik altijd Happy, laughing
Ashley    posted on 17-02-2012 22:56
Poster: LilQuint
Toch wel altijd klote he, als je ergens aan komt. Je bent de kleinste + jongste, en ze kijken je echt aan van : WTF KOM JIJ DOEN? Je had allang in bed moeten liggen! Wel altijd grappig dat ze op het einde altijd positief zijn enzo haha

Daar heb ik ook altijd last van, niet zozeer door mijn lengte maar wel door het feit dat ik een meisje ben. Het is idd grappig om te zien dat achteraf de houding van de meesten veranderd. Vooroordelen zullen de mensen altijd blijven houden, maar er is niets leukers dan keihard het tegendeel bewijzen!!Cool

Keep it up Lennert Winking my eye
Maar wat nou als het lukt, mama?
thomassmith    posted on 18-02-2012 13:32
Poster: timjesse123
Leuk filmpje!

ja indd ?vertsa er gewoon helemaal niks van :p
Valkoinen    posted on 18-02-2012 14:50
Poster: thomassmith
ja indd ?vertsa er gewoon helemaal niks van :p

Ik kom ook niet daar uit de buurt, maar je moet heel goed luisteren, en een beetje ontcijferen. Dan lukt het wel Winking my eye
Haha
Ik ben slecht in het verzinnen van dit soort dingen..
Snoey    posted on 18-02-2012 17:37

Had ik vroeger ook, maar dat moet je in je voordeel gebruiken.

Veel 'oudere' ervaren Dj's willen je dan nog alles leren en hun ervaring delen.
Nu ben ik 22, en nu wilt niemand je meer wat leren!
unknown    posted on 18-02-2012 20:09

Poster: Ashley
Daar heb ik ook altijd last van, niet zozeer door mijn lengte maar wel door het feit dat ik een meisje ben. Het is idd grappig om te zien dat achteraf de houding van de meesten veranderd. Vooroordelen zullen de mensen altijd blijven houden, maar er is niets leukers dan keihard het tegendeel bewijzen!!Cool

Keep it up Lennert Winking my eye

ik vind dat juist cool een meisje die DJ is Happy, laughing
keep it up Winking my eye
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
XMatiC    posted on 25-02-2012 11:09
Een meisje achter de DJ set heb ik ook niet vaak zien staan..
De laatste tijd wel meer en meer als ik kijk naar Harmony, Raving George en natuurlijk Nervo.

Vooroordelen zullen er altijd zijn maar het is aan ons die weg te spelen!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

324 Users online: 193 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 41.134
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.679