Dear Sir/Madam,
Hereby I send you my demo.
You can download the file from the following link:
Een directe downloadlink van het bestand uit m'n dropbox
Yours sincerely,
Louis Casper / Loek van Gasteren
Adres Huisnummer
Postcode Woonplaats
The Netherlands?
Poster: Look
@ Luxx
Hoe kom ik aan emailadressen van artiesten? En zou je misschien een paar van die agencies kunnen noemen die je beschrijft? Die dus ook management etc. doen? En hoe kom je bij zo'n agency terecht?
Poster: Luxx
het is overigens label in alle talen en niet lable. maar van een zwarte lijst heb ik nog nooit gehoord omdat je eenmalig een slechte plaat toe stuurd. lijkt me ook vrij belachelijk als label zijnde als je dat bij iedereen doet. voor hetzelfde geld zet je de volgende Guetta op de zwarte lijst. weet niet waarom die vrienden van je dat gezegd hebben of waar ze die info vandaan halen maar het lijkt mij ongelovelijk onlogisch.?
als je systematisch slechte rommel waar niemand op zit te wachten stuurd en veel mails stuurd naar dezelfde mensen kan ik het wel begrijpen dat ze een keer zeggen: SHUT THE FUCK UP STOP MET MAILEN.
verder kan ik niet oordelen over de kwaliteit van je tracks aangezien ik ze nog nooit gehoord heb. maar zoals jij het aangepakt hebt zou je enorm veel resultaat moeten hebben geboekt mits je tracks had gegeven die die moeite waard waren. Wel een goed punt trouwens om ADE te noemen. Ik heb tijdens de laatste ADE nog moeten draaien in de showcase van het agency waar ik bij zit en heb daar een aantal hele chille mensen weten te spreken en heb een zangeres geintroduceerd die nu ook gecontracteerd is. zulke gelegenheden bieden dus zeker kansen voor nieuwe artiesten. maar je hebt wel iemand nodig die je kan introduceren en goed woordje kan doen. zomaar uit het niets jezelf presenteren aan een agency/label vertegenwoordiger kan misschien raar overkomen
Poster: Tekhead
Amai Snoey, das een hele hap gast, Respect dat je daar ondanks de minder prettige ervaringen toch heel lustig en ludiek de moed erin houdt.
In mijn tijd bestond die hele source niet, en was het ook een kwestie van geluk hebben, veel meer dan nu mss. Het is met alle top level jobs, vele voelen zich geroepen, weinige zijn uitverkorene.
Poster: Snoey
Blackhole en Spinning recordings bijvoorbeeld doen dat. Een oude maat had vroeger wat gestuurd en is daar op beland. Paar jaar later zat hij met verschillende releases op dat lable en hoorde dat verhaal.
op soundcloud kan je priv? berichten sturen en die worden vaak wel gelezen.
ik ben verder geen expert op het gebied van agency?s. maar om maar wat voorbeelden te noemen: 010Bookings, Star Agency en ik zelf zit bij Mothermusic. heb mazzel gehad met een partner die dagenlang kan spenderen aan PR en netwerken.
Poster: Look
Wat zijn de criteria van dergelijke agencies? Ik neem aan dat je daar niet zomaar bij komt? En moet je zoiets betalen of vangen zij een deel van je opbrengst? Bedankt voor alle hulp en tips tot nu toe!
a class='title ' href='http://imgur.com/Yl2wE'>ಠ_ಠ LABEL
en verwacht niet te veel van dancefair.
dit is hoe ik jou lees als je lable schrijft