Aangezien ik misschien aanvallend over kwam, waar ik geen spijt van heb overigens, zal ik eens wat feedback geven over de track omdat je dat misschien wel goed kan gebruiken:
- De snare vind ik niet krachtig, zou daar een lange clap bij layeren.
- De reverb van de opkomende main synth in de kleine break moet zachter en de noise minder gesidechained daar, er is toch niks waar het op gesidechained zou moeten worden. Pas zodra er iets komt waar de noise in de weg kan zitten zou ik hem sidechainen.
- Vind de reverb op de reverse crash wel mooi, maar de reverse crash kan je langer opbouwen. (Dus een grotere)
- In deze track vind ik c'mon niet echt passend, maar als je die erin wil houden zou ik er een lange reverse reverb op zetten zodat die in ieder geval niet onverwachts komt zoals nu.
- De climax komt vrij onverwachts, je hebt die snare op zegmaar de 2e kick gezet, waardoor de spanning eraf gaat. Ik zou hier wat meer variatie inbrengen en de snares wat meer opbouwend maken. Ook een hoog uplifting sweepje kan de spanning laten stijgen. Zou ook een dikke drop gebruiken.
- Je kick mist een hoop punch en diepte, ik zou gewoon wat kicks samplen van wat beroemde artiesten. Uit die kicks haal je dan het low en die layer je dan met een sub. Deze bijvoorbeeld:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ Dan weet je zeker dat je een kwaliteitskick hebt met veel low en toch origineel.
- In de climax vind ik de main synth niet rauw genoeg, probeer die wat feller en aggresiever te maken.
Hoop dat je er wat aan hebt.