Poster: rickydadrum
ik vind deze erg lekker klinken! ga zo doorvooral dat c'mon is wel lekker!! deze ga ik in de gaten houden!
Poster: Jayro
Dat je je eigen naam nog voorop durft te zetten, ik weet 100% zeker dat Stephan al het werk heeft gedaan.
Poster: MichaelMiller
Stephan heeft zeker weten het meeste gedaan.. Totaal niet arrogant bedoeld om naam voorop te zetten, maar het klinkt zo beter. Ik ben wel ontzettend dankbaar dat MoXeGy dit met mij doet, want hier leer ik ontzettend veel van. Ik werk er zo veel mogelijk aan, omdat ik het ook wil verdienen om mijn naam er ?berhaupt neer te mogen zetten.
Poster: Look
Ik maak best vaak tracks met beginnende producers die in feite weinig toevoegen aan de track waar we mee bezig zijn, maar ik zet altijd de naam erbij. Ik vind het alleen maar gezellig als er mensen bij zijn en actief meedenken, en zonder diegene had ik bepaalde dingen waarschijnlijk net anders gedaan, waardoor je dezelfde track nooit in je eentje had kunnen maken. Je naam staat er daarom naar mijn mening terecht bij, en je mag?natuurlijk?trots zijn op jullie productie.
Poster: Jayro
Dan zal ik Stephan maar heel dankbaar zijn, ben in ieder geval blij dat je toegeeft dat hij meer werk heeft gedaan. Want je hebt vaak van die mensen, naja je weet het zelf wel. Gelukkig ben jij er niet zo eentje. Hoop dat je er veel van leert.
Ok, bedankt man.
Ja, ik ben Stephan enorm dankbaar.
Ja, ik leer er enorm veel van.
Ga ook met hem naar Dancefair. Topgozer, haha..![]()
Poster: DJADMIN
Niet mijn ding helaas...
Jammer, maar dat kan.... Wel iets te zeggen over wat beter zou kunnen?
Poster: DJADMIN
een andere stijl pakken !!
nee gek, ik ga me niet uitlaten over stijlen waar ik zelf niet van hou, ik laat dat maar doen door de kenners
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.