DDJ-T1 faders werken niet
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Greenfielt    posted on 26-01-2012 19:56
Heren, dames,

Ik zit sinds vanavond met een vervelend probleem, ik heb bij m'n nieuwe DDJ-T1 waarschijnlijk iets verkeerds ingesteld, maar nu werken m'n faders niet meer.
Al het andere op het apparaat werkt prima.

Als ik dus een plaat start komt deze automatisch op 100% volume uit mijn speakers, ook de crossfader werkt niet.

Iemand enig idee?

What do you think about DDJ-T1 faders werken niet ??

Vote :   

Ywe    posted on 26-01-2012 20:20
je kan de faders vast ergens instellen... per ongeluk verkeerde knopje geraakt?
Greenfielt    posted on 26-01-2012 20:30
Ja zover was ik zelf ook, maar daar kan ik dus niets vinden, ik heb het volgende al gedaan:

- Instellingen nagelopen aan de hand van het volgende document:?http://www.prodjnet.com/support//ddj-t1/pdf/TRAKTOR_Pioneer_DDJ-T1_Edition2_Default_Setting_en.pdf
- Traktor V1 geuninstalled en reinstalled
- Traktor V2 geprobeerd
Rusafli    posted on 27-01-2012 09:24
Misschien staat bij je geluids instellingen de Output routing en dan Mixing Mode op 'external'.
Maar ik heb geen idee of traktor dan de faders in midi mode uit zet. Nooit geprobeerd. Kan het ook niet testen. Misschien dat iemand dit weet of zelf even nakijken. Succes
Sandr    posted on 27-01-2012 12:17
Klinkt inderdaad als een external/internal mixer issue...
Play that funky music white boy....
Greenfielt    posted on 30-01-2012 23:18
Heb inmiddels een oplossing gevonden, het lijkt een instelling in m'n Windows profiel te zijn. Ik heb een nieuwe gebruiker aangemaakt om te testen en hierbij is het probleem direct verholpen.
Even kijken hoe ik het in mijn andere profiel er weer uitsloop, maar ik kan nu in ieder geval draaien!

Thanks voor het meedenken!

This is an old Topic

No new postings for 4.851 days.
 Post CommentThat would be 161.7 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

178 Users online: 25 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 49.400
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.722.352