Ik zit sinds vanavond met een vervelend probleem, ik heb bij m'n nieuwe DDJ-T1 waarschijnlijk iets verkeerds ingesteld, maar nu werken m'n faders niet meer. Al het andere op het apparaat werkt prima.
Als ik dus een plaat start komt deze automatisch op 100% volume uit mijn speakers, ook de crossfader werkt niet.
Iemand enig idee?
What do you think about DDJ-T1 faders werken niet ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Misschien staat bij je geluids instellingen de Output routing en dan Mixing Mode op 'external'. Maar ik heb geen idee of traktor dan de faders in midi mode uit zet. Nooit geprobeerd. Kan het ook niet testen. Misschien dat iemand dit weet of zelf even nakijken. Succes
Heb inmiddels een oplossing gevonden, het lijkt een instelling in m'n Windows profiel te zijn. Ik heb een nieuwe gebruiker aangemaakt om te testen en hierbij is het probleem direct verholpen. Even kijken hoe ik het in mijn andere profiel er weer uitsloop, maar ik kan nu in ieder geval draaien!
Thanks voor het meedenken!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.