Poster: Larsz
span class='text_lead'>Presets van mij kennen we nu wel? Wat bedoel je daar mee bambam, aangezien ik volgens mij nog nooit eerder hier iets heb gepost, en het alleen maar 2 zelf geprogrameerde sylenths zijn.
Anyway, het gaat er gewoon om dat die tracks van NR echt wel meer zijn dan 'even een presetje'. Ik moet zeggen dat ik de meeste tracks van NR en Hardwell vergleken met andere tracks toch wel een beetje 'leeg' vind klinken, maar mastering en afmix is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
hij bedoelde dat je sounds niet nieuw zijn, het is allemaal een pot nat.
verder is ?leeg? niet een kwestie van smaak, wie wil er tegenwoordig een lege track? hetgeen jij bedoelt is waarschijnlijk het weinige gebruik van percussie. mastering is een klein beetje kwestie van smaak als je kijkt naar kleur, afmix de manier waarop je de lagen wilt hebben (qua synthes/percs).
bij de track die hierboven genoemd is, is wel degelijk sprake van een overduidelijk presetje. presetjes zijn er om te gebruiken, maar wel om aan te passen naar je eigen zinnen, en niet helemaal standaard erin te doen. (mijn mening)