Nicky romero = na aper van Hardwell (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

giuliano315    posted on 24-01-2012 15:33
Nicky Romero heeft pas een nieuwe track gemaakt genaamd Generation 303 hij lijkt op kendo en op Hardwell - munster Oordeel zelf dit is toch pure namaak?

Nicky Romero
http://www.youtube.com/watch?v=YjI30HpQGXU

Hardwell - Munster
http://www.youtube.com/watch?v=ZscHPRqaiBI

What do you think about Nicky romero = na aper van Hardwell ??

Vote :   

Larsz    posted on 27-01-2012 12:47
Presets van mij kennen we nu wel? Wat bedoel je daar mee bambam, aangezien ik volgens mij nog nooit eerder hier iets heb gepost, en het alleen maar 2 zelf geprogrameerde sylenths zijn.

Anyway, het gaat er gewoon om dat die tracks van NR echt wel meer zijn dan 'even een presetje'. Ik moet zeggen dat ik de meeste tracks van NR en Hardwell vergleken met andere tracks toch wel een beetje 'leeg' vind klinken, maar mastering en afmix is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Bambilaner    posted on 27-01-2012 13:50
Poster: Larsz
span class='text_lead'>Ik moet zeggen dat ik de meeste tracks van NR en Hardwell vergleken met andere tracks toch wel een beetje 'leeg' vind klinken, maar mastering en afmix is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

Ik vind dat dat een algemene tendens is in house de laatste jaren, en ik ben er niet zo gelukkig mee. Van Hardwell vind ik het wel nog meevallen.
www.facebook.com/vinniebegooddj
main    posted on 27-01-2012 14:15
Poster: Larsz
span class='text_lead'>Presets van mij kennen we nu wel? Wat bedoel je daar mee bambam, aangezien ik volgens mij nog nooit eerder hier iets heb gepost, en het alleen maar 2 zelf geprogrameerde sylenths zijn.

Anyway, het gaat er gewoon om dat die tracks van NR echt wel meer zijn dan 'even een presetje'. Ik moet zeggen dat ik de meeste tracks van NR en Hardwell vergleken met andere tracks toch wel een beetje 'leeg' vind klinken, maar mastering en afmix is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

hij bedoelde dat je sounds niet nieuw zijn, het is allemaal een pot nat.

verder is ?leeg? niet een kwestie van smaak, wie wil er tegenwoordig een lege track? hetgeen jij bedoelt is waarschijnlijk het weinige gebruik van percussie. mastering is een klein beetje kwestie van smaak als je kijkt naar kleur, afmix de manier waarop je de lagen wilt hebben (qua synthes/percs).
bij de track die hierboven genoemd is, is wel degelijk sprake van een overduidelijk presetje. presetjes zijn er om te gebruiken, maar wel om aan te passen naar je eigen zinnen, en niet helemaal standaard erin te doen. (mijn mening)
LouisCasper    posted on 01-02-2012 23:44
Kwam net deze track tegen, vanaf 1 minuut hoor je een vrij bekende ARP opkomen..?
http://www.louiscasper.com
Snoey    posted on 03-02-2012 17:11
Heb de 303 synth nu ook gebruikt, maar dan wel in combinatie met 3 andere synths en zonder arp.

Plaat is wel heel vet geworden! Hoop dat de remix goeg gekeurd wordt en op de single komt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Flux    posted on 04-02-2012 14:23
preview?
Berbo    posted on 05-02-2012 13:45
Poster: MrQreeny
Gaan we nu hier onze producties neergooien?? Pff er wordt hier meer naar elkaar geluisterd dan in het snippettopic...?Cool

Mijn mening:
Presets moet je vooral gebruiken (avicii gebruikt ook gewoon nexuspresets, hij heeft er namelijk gewoon 'vrij weinig zin in' om nieuwe synths te programmeren en er zijn zoveel presets voor zoveel verschillende synths dat hij door combinaties zijn van-tevoren-bedachte sound toch wel vindt! Zit wel wat in denk ik...) . En daarnaast gaat het er uiteindelijk toch om of je de track vet vindtConfused?? :S
Mooi ook dat je 'namaak' als wordt gebruikt, dan zijn toch hartstikke veel tracks 'namaak'... Neem nou van die progessive house met van die stringsynth melodie?n... Dat is dan volgens jou ook allemaal namaak Winking my eye Nou ik vind dat gewoon super lekkere muziek, dus dan maakt het mij toch niet uit dat het hetzelfde klinkt :P

lol ooit gehoord van creativiteit?
Snoey    posted on 07-02-2012 15:48
Poster: Flux
preview?

Bij deze, nu behoor ik ook tot de niet creatieve producers.
Ik heb heel veel plezier gehad in het maken ervan, en dat vind ik het belangrijkste.

http://soundcloud.com/ten-hooven/james-stefano-she-rocks-ten

www.soundcloud.com/ten-hooven
Flux    posted on 09-02-2012 16:50
Deze remix van Vato heeft ook wel een soort 303 synth. Overigens is de remix wel hard!

http://soundcloud.com/vatogonzalez/rizzle-kicks-mama-do-the-hump
User edit by Flux on 09-02-2012 @ 16:51:37 (1%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

324 Users online: 193 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 41.125
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.670