Poster: Larsz
span class='text_lead'>Ik moet zeggen dat ik de meeste tracks van NR en Hardwell vergleken met andere tracks toch wel een beetje 'leeg' vind klinken, maar mastering en afmix is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Poster: Larsz
span class='text_lead'>Presets van mij kennen we nu wel? Wat bedoel je daar mee bambam, aangezien ik volgens mij nog nooit eerder hier iets heb gepost, en het alleen maar 2 zelf geprogrameerde sylenths zijn.
Anyway, het gaat er gewoon om dat die tracks van NR echt wel meer zijn dan 'even een presetje'. Ik moet zeggen dat ik de meeste tracks van NR en Hardwell vergleken met andere tracks toch wel een beetje 'leeg' vind klinken, maar mastering en afmix is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Poster: MrQreeny
Gaan we nu hier onze producties neergooien?? Pff er wordt hier meer naar elkaar geluisterd dan in het snippettopic...?
Mijn mening:
Presets moet je vooral gebruiken (avicii gebruikt ook gewoon nexuspresets, hij heeft er namelijk gewoon 'vrij weinig zin in' om nieuwe synths te programmeren en er zijn zoveel presets voor zoveel verschillende synths dat hij door combinaties zijn van-tevoren-bedachte sound toch wel vindt! Zit wel wat in denk ik...) . En daarnaast gaat het er uiteindelijk toch om of je de track vet vindt?? :S
Mooi ook dat je 'namaak' als wordt gebruikt, dan zijn toch hartstikke veel tracks 'namaak'... Neem nou van die progessive house met van die stringsynth melodie?n... Dat is dan volgens jou ook allemaal namaakNou ik vind dat gewoon super lekkere muziek, dus dan maakt het mij toch niet uit dat het hetzelfde klinkt :P
Poster: Flux
preview?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.