1 member likes this Oke,,
Allereerst, je geeft aan dat je wilt dat dit topic ook te gebruiken is voor anderen die het zelfde idee hebben als jij. Dan zeg je dat mensen die willen helpen je maar moeten PM'en, dan heeft niemand anders er toch wat aan? Klopt dat je de hoofdlijnen dat in de openindspost edit, maar dan zijn de adviezen eerst aan jouw selectieve perceptie ondergaan(je hoort ik heb ook E&M met maatschappij wetenschappen...:P)
Dan komende op het evenement. Ik heb zelf weinig ervaring met het organiseren van events, eerlijk is eerlijk ik laat dit meestal doen. ?Wel vind ik dat ik zelf aardig ervaring heb op gebied van events bezoeken en analyseren. Ik wil je niet bang maken of iets maar ik denk dat je echt te optimistisch bent. Ik heb al vele events bezocht van startende organisaties/organisatoren, en kijk samen met een vriend naar hoe het event is opgebouwd, wat goed gaat en vaak ook vooral wat mis gaat. Zo heb ik al heel wat events in de soep zien lopen omdat de organisatie vaak gewoonweg te optimistisch was en er te makkelijk over dacht. Ik doe dus naast mn school ook nog een onderzoek naar de eigenschappen van HET event.
Ik weet dat ik ga overkomen als een zeikerd, die veel te pessimistisch is, maar t gaat me er voornamelijk om dat jij niet je eigen ruiten ingooit. Wat je met mn commentaar doet moet je zelf maar weten:P
Je zegt dat je vakkenpakket E&M hebt, dus je zult een jaar op 16 zijn en hoogstwaarschijnlijk niet veel geld hebben om te investeren. Je hoopt wel op geld van de gemeente maar die geven echt niet aan alles en iedereen zomaar geld weg. Zeker niet zonder goed concept. Net als de kroegen die niet zomaar even een tap buiten zetten omdat een tiener een dj booth op t plein zet:P(ik ben zelf 17 dus vat dit niet als belediging op).