[p] Afmaken?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivado    posted on 15-01-2012 20:30
Hee!

Ik ben bezig met een track maar ik weet niet of ik hem moet gaan afmaken, en heb er gemengde gevoelens over! Ik zou enige kritiek, commentaar, tips ook heel erg fijn vinden!
Als ik gewoon deze track in de prullenbak moet gooien, moet je dat ook gewoon zeg =]

Thanks!

http://soundcloud.com/vivado/vivado-strings-work-in

What do you think about [p] Afmaken? ??

Vote :   

Berbo    posted on 15-01-2012 20:51
De eerste dertig seconden klinken nice! Hier zou ik zeker wat mee doen, lekker space. Het stuk daarna vind ik vreselijk Clich?. Zo'n melodie hebben we al 10000x gehoord.
User edit by Berbo on 15-01-2012 @ 20:51:25 (9%)
Vivado    posted on 15-01-2012 20:55
1 member likes this  
Poster: Beerbo
De eerste dertig seconden klinken nice! Hier zou ik zeker wat mee doen, lekker space. Het stuk daarna vind ik vreselijk Clich?. Zo'n melodie hebben we al 10000x gehoord.

Ik had ook al zo'n gevoel dat ik dat stuk erna weg zou moeten laten Winking my eye
User edit by Vivado on 15-01-2012 @ 20:55:46 (3%)
MichaelMiller    posted on 16-01-2012 02:29
Ja, ik zou deze zeker niet in de prullenbak gooien! Kan iets heel moois uit voort komen. Het is wel een andere stijl dan die van mezelf, maar kan het zeker waarderen.

@Beerbo 10000x gehoord. Dat het veel gemaakt wordt, betekent dat niet ook dat mensen dat misschien willen horen?
Het is natuurlijk goed om je te onderscheiden, maar vind dit ook wel leuk klinken.

Kan nog hoop aan veranderd worden, maar heeft zeker potentie.
Weet het niet zeker, maar is de FX niet iets to much, vooral wat later?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Berbo    posted on 16-01-2012 03:15
@Michaelmiller, dat is nou net waar de hele commerciele muziekmaatschappij naar mijn idee de laatste jaren de fout mee in is gegaan; gebrek aan originaliteit. Oude goude klassiekers krijgen een gare rapper eroverheen, er zijn zo'n drie ? 4 synths die constant gerecycled worden in house, en als dat ene nummer eenmaal een jaar of wat oud is komt pitbull hem ook nog even uitmelken. In mijn ogen ben je een goede artiest als je maakt wat je zelf leuk vind, en het publiek er ook van kan genieten, dan dat je reproduceert wat anderen (in veel gevallen bijna letterlijk) ook gedaan hebben.

Ik denk trouwens dat je van die Synth wel een aardige progressive house track kan maken.
Vivado    posted on 16-01-2012 08:07
Poster: MichaelMiller
Ja, ik zou deze zeker niet in de prullenbak gooien! Kan iets heel moois uit voort komen. Het is wel een andere stijl dan die van mezelf, maar kan het zeker waarderen.

@Beerbo 10000x gehoord. Dat het veel gemaakt wordt, betekent dat niet ook dat mensen dat misschien willen horen?
Het is natuurlijk goed om je te onderscheiden, maar vind dit ook wel leuk klinken.

Kan nog hoop aan veranderd worden, maar heeft zeker potentie.
Weet het niet zeker, maar is de FX niet iets to much, vooral wat later?

@Michaelmiller, dat is nou net waar de hele commerciele muziekmaatschappij naar mijn idee de laatste jaren de fout mee in is gegaan; gebrek aan originaliteit. Oude goude klassiekers krijgen een gare rapper eroverheen, er zijn zo'n drie ? 4 synths die constant gerecycled worden in house, en als dat ene nummer eenmaal een jaar of wat oud is komt pitbull hem ook nog even uitmelken. In mijn ogen ben je een goede artiest als je maakt wat je zelf leuk vind, en het publiek er ook van kan genieten, dan dat je reproduceert wat anderen (in veel gevallen bijna letterlijk) ook gedaan hebben.

Ik denk trouwens dat je van die Synth wel een aardige progressive house track kan maken.

Ik ben nieuw op dat gebied (progressive house) dus ga eens kijken of ik er wat leuks van kan maken =D
Bedankt voor je comments!
Bloedworst    posted on 16-01-2012 09:16

Daar ben ik het verekte mee eens
Jayro    posted on 16-01-2012 11:54
Je post wel erg vaak van die kleine snippets, het is voor ons ook lastig om een half in elkaar gezette, niet afgemixte, geen effects-bevattende track te gaan beoordelen. Ja er kan wat leuks uit komen, maar dat is met alles? Maak gewoon eens een keer iets af wat jij dope vindt en deel het dan met ons.
User edit by Jayro on 16-01-2012 @ 12:04:51 (1%)
MrQreeny    posted on 16-01-2012 12:02
@vivado
Ik zou die kick wat helderder maken en een paar noten lager brengen. Ik vind de synth niet heel bijzonder, maar je kan er wel leuke dingen mee doen als je er een beetje effecten (zoals compressie / distortion) overheen gooit.

@jayro
Hij wilt gewoon weten wat wij ervan vinden, dat mag toch, je hoeft niet te reageren. Ik snap hem wel, dat heb ik namelijk zelf ook wel vaak, dan wil ik gewoon ff weten wat anderen ervan denken. Ik snap ook wel weer dat jij zegt wat je zegt hoor, er is voor niet-afgemaakte tracks trouwens ook een ander topic:?////www.djresource.eu/Forum/topic/22086/highlight/PRODUCTIES/
'Music is the universal language of mankind...'

This is an old Topic

No new postings for 4.866 days.
 Post CommentThat would be 162.2 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

170 Users online: 20 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 57.969
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.484