Poster: Beerbo
De eerste dertig seconden klinken nice! Hier zou ik zeker wat mee doen, lekker space. Het stuk daarna vind ik vreselijk Clich?. Zo'n melodie hebben we al 10000x gehoord.
Poster: MichaelMiller
Ja, ik zou deze zeker niet in de prullenbak gooien! Kan iets heel moois uit voort komen. Het is wel een andere stijl dan die van mezelf, maar kan het zeker waarderen.
@Beerbo 10000x gehoord. Dat het veel gemaakt wordt, betekent dat niet ook dat mensen dat misschien willen horen?
Het is natuurlijk goed om je te onderscheiden, maar vind dit ook wel leuk klinken.
Kan nog hoop aan veranderd worden, maar heeft zeker potentie.
Weet het niet zeker, maar is de FX niet iets to much, vooral wat later?
@Michaelmiller, dat is nou net waar de hele commerciele muziekmaatschappij naar mijn idee de laatste jaren de fout mee in is gegaan; gebrek aan originaliteit. Oude goude klassiekers krijgen een gare rapper eroverheen, er zijn zo'n drie ? 4 synths die constant gerecycled worden in house, en als dat ene nummer eenmaal een jaar of wat oud is komt pitbull hem ook nog even uitmelken. In mijn ogen ben je een goede artiest als je maakt wat je zelf leuk vind, en het publiek er ook van kan genieten, dan dat je reproduceert wat anderen (in veel gevallen bijna letterlijk) ook gedaan hebben.
Ik denk trouwens dat je van die Synth wel een aardige progressive house track kan maken.
@Michaelmiller, dat is nou net waar de hele commerciele muziekmaatschappij naar mijn idee de laatste jaren de fout mee in is gegaan; gebrek aan originaliteit. Oude goude klassiekers krijgen een gare rapper eroverheen, er zijn zo'n drie ? 4 synths die constant gerecycled worden in house, en als dat ene nummer eenmaal een jaar of wat oud is komt pitbull hem ook nog even uitmelken. In mijn ogen ben je een goede artiest als je maakt wat je zelf leuk vind, en het publiek er ook van kan genieten, dan dat je reproduceert wat anderen (in veel gevallen bijna letterlijk) ook gedaan hebben.
Ik denk trouwens dat je van die Synth wel een aardige progressive house track kan maken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.