Poster: Mifex
Ik heb nu een gemini UMX, leuke mixer. Zonder effecten maar bedenk ook dat ik aan verhuur doe. Ik doe eerlijk gezecht HEEL weinig met de effecten op de efx, ik gebruik meestal de echo en de flanger en soms de delay. Het gaat me meer om het geluid uit een djm500. Kan je dat niet verbeteren met een apparaat wat er er aan sluit?
Een pioneer djm 500... die je koopt voor 250 euro.... In de losse verhuur
Kijk dat je hem zelf mee op pad neemt kan ik wel begrijpen... Maar we weten allemaal van de faders en headroom problemen... ik zou persoonlijk nooit , en zeker geen goedkope 2e hands, pioneer djm 500 in losse verhuur gooien.
Komt ook bij dat die 250 euro mij doet afvragen in welke staat dat paneel verkeerd, aangezien hij toch echt een stuk goedkoper is dat andere 2e hands djm's
en dat geluid zou ik me niet zo druk om maken... Zolang jij je mixer niet in het rood laat lopen is er niets aan de hand. ( of je meot hele goede oren hebben)
Wat ook wel handig is misschien om te weten, dat als jij op pad gaat met deze mixer, je altijd een momitor moet plaatsen ( niet iedere drive-in doet dat namelijk) omdat deze mixer niet over een split functie beschikt.