Poster: Tekhead
Belgen en hun Bier ja, mogen wij best trots op zijn.
Buiten een eenmalige beperkte verkoop in Colruyt kan West Vleteren enkel en alleen gekocht worden in de abdij in West Vleteren zelf, en max 1 bak per persoon, en max 2 per auto.?
Poster: Henri_D
Gewoon sint-bernardus 12 halenveel goedkoper, makkelijker aan te raken en gewoon hetzelfde bier. Maar waarom dit dan maar op plek 40-50 staat... lol
Je hebt zeker punt, verhaal en reputatie doet er veel aan. Hoewel dat ik ook wel overtuigd ben dat als echte kenners het blind gaan proeven het wel goed gaat scoren. Beste ter wereld... tjah smaken verschillen nu eenmaal van land tot land. Als je ziet welke belgische bieren ze brouwen enkel voor export, dat krijg je hier niet aan de straatstenen verkocht (aardbei,appel smaak vb)
Poster: Estacy
umm... die link heet dus serieus Gloryhole inputs?? moet ik daar op klikken?
umm... die link heet dus serieus Gloryhole inputs?? moet ik daar op klikken?
?
Poster: Laidback
thanks thanks!!
achja, het was in eerste instantie niet meer als een soort van try out, ff kijken hoe Ustream nou werkt enzo..
ga ff een ander kanaaltje aanmaken als serieus kanaal..
iemand een idee voor een dikke naam? publiekstrekkend?
iemand een verzoekje trouwens?
220 voor de 2 Bostons. 220 voor de sub. 50 watt Marantz versterker voor de bostons had ik nog. Wel blij dat ik eindelijk een nieuw setje heb gekocht, had die ouwe meuk al veels te lang
equest coming up!!
haha, ja wat een naam eigenlijk ook :P haha
klinkt het wel goed aan de andere kant? niet te hard?
ik gebruik mijn MBP om te streamen en de laptop (windhoos) van kameraad om de S4 aan te sturen..
Ik heb dus helaas niet mijn collectie dus maakt het een beetje moeilijk om de juiste tracks te vinden.
ook maak ik domme fouten omdat mijn Midi mapping compleet anders is als die van hem.. lol.. maja, wij gaan nog ff door hahaha
nog meer requests?
We are off to the club, but back tomorrow between ten and midnight :D ..