De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

qntr0l    posted on 16-01-2012 13:25
Kopen, omgeving Enschede.
MoXeGy    posted on 16-01-2012 13:27
ik zie dat een bekende webshop die begint met de B een ledvloer heeft, weet niet of je dat bedoeld?
qntr0l    posted on 16-01-2012 13:34
Zij hebben alleen de Elation LED vloer. Ik zoek eigenlijk een vloer met 2 x 2 vlakken. Beetje 70/80's stijl.
ArTy    posted on 16-01-2012 14:49
Je weet dat die dinger niet te betalen zijn??Cool Zitte volgens mij ergens rond de 750 euro per m2. Kon zelf ook even geen webshop vinden.

EDIT: J&H verkoopt het.
User edit by ArTy on 16-01-2012 @ 15:03:34 (21%)
DJADMIN    posted on 16-01-2012 17:06
http://youtu.be/46kGMBXtbNU

Yearmovie met wat filmpjes van feestjes waar ik op gedraaid heb...!!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Estacy    posted on 16-01-2012 17:07
als je geen geld hebt sterft marktplaats van de mooie dingen voor veels te goede prijzen,
heb je geld: alleen maar dure rommel....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MichaelMiller    posted on 16-01-2012 18:13
Hebben jullie 'The Promise' van Joe Garston al gehoord? Damn, wat is die lekker!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 16-01-2012 18:25
@DJAdmin Heel leuke compilatie! Hoop voor je dat 2012 n?g beter wordt, voor iedereen natuurlijk..Winking my eye
Xurion    posted on 16-01-2012 21:37
Hey ik ben weer ff bezig geweest met Ableton. Hope you guys and girls like it:?http://soundcloud.com/djxurion/xurion-tea-party-snippet

Ben er nog wel mee bezig, het is nog lang niet klaar.
User edit by Xurion on 16-01-2012 @ 21:41:14 (42%)
Berbo    posted on 17-01-2012 15:17
Poster: Xurion
Hey ik ben weer ff bezig geweest met Ableton. Hope you guys and girls like it:?http://soundcloud.com/djxurion/xurion-tea-party-snippet

Ben er nog wel mee bezig, het is nog lang niet klaar.

wat variatie misschien? en dan met name in de bassline.
Xurion    posted on 17-01-2012 15:38
uhu, aan het begin hoorde ook een sweep maar op een of andere manier heeft ie die niet gepak bij het renderen.
hoppie    posted on 17-01-2012 16:54
Poster: MoXeGy
Misschien is het een idee om een aantal publicatie mogelijkheden toe te voegen? Ik ben nu met een topic bezig welke ik graag eerst door een aantal mensen wil laten controleren voordat ik hem daadwerkelijk 'publiceer'.
Dat ik deze topic dan op prive kan zetten en dat alleen mensen met een link het topic kunnen zien.
Als ik namelijk in word alles uit type en dan hier wil plakken dan klopt de opmaak niet meer.

daar werd het pro(+) topic voor gebruikt, kan je nu ook doen
Question everything
Pur-D    posted on 17-01-2012 17:08
Poster: DJADMIN
http://youtu.be/46kGMBXtbNU

Yearmovie met wat filmpjes van feestjes waar ik op gedraaid heb...!!

Netjes hoor! Gaat wel lekker los daar! Cool
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
MoXeGy    posted on 17-01-2012 18:31
Ik heb een aantal dagen een minder positieve review op bol.com geschreven maar welke wel correct is onderbouwd. Hij is alleen nog niet bij het betreffende product geplaats en zie er ook alleen maar positieve reacties staan. Er werd wel verteld dat reviews gecontroleerd worden maar ik heb het netjes verwoord en hij was helemaal niet zo erg.
Zullen ze dit nu expres doen? Cool
DJADMIN    posted on 17-01-2012 18:39
Poster: Pur-D
Netjes hoor! Gaat wel lekker los daar! Cool

hahaha [eigendunkmode] op ieder feest waar ik draai gaat het los !! [/eigendunkmode]

grapjuuuuuuuu, dankjewel !
DJADMIN    posted on 17-01-2012 18:40
DJM 900 binnen !! Ik kan mn ''tekst'' hier onder wel ff aanpassen haha !!
djmathijs    posted on 17-01-2012 19:13
Nog even om terug te komen op een vraag van mij in de vorige late leeuw, we zijn nog steeds opzoek naar een huisje/villa in blanes of lioret del mar. In een hotel/hostel is niet echt een optie. Is het dan verstandig om dit bijv via beachmasters of gogotours te doen of alles zelf te regelen? En dan een busje huren of met vliegtuig?
RemcoRelion    posted on 17-01-2012 19:18
Poster: djmathijs
Nog even om terug te komen op een vraag van mij in de vorige late leeuw, we zijn nog steeds opzoek naar een huisje/villa in blanes of lioret del mar. In een hotel/hostel is niet echt een optie. Is het dan verstandig om dit bijv via beachmasters of gogotours te doen of alles zelf te regelen? En dan een busje huren of met vliegtuig?

Ik ga met mijn vrienden naar Siofok en Boedapest en we gaan vliegend en we regelen alles zelf.
Dit omdat gogo en die organisaties vaak stukken duurder zijn en we nooit wat met hun te maken hebben gehad.
Dus als je echt kroegentochten wilt doen met gogo enzo en niet erg vind wat meer te betalen dan zou ik gogo doen anders lekker zelf regelen en ik zou persoonlijk vliegen gaan aangezien dit minder lang duurt en vast niet heel veel duurder
Don’t be a prisoner of your own style!
MrQreeny    posted on 17-01-2012 19:34
Ik weet niet waar je het vandaan hebt dat ze duurder zijn? Maar dit was bij ons rekensommetje niet zo. Ik ben 1x met gogo naar Kroatie geweest, van tevoren vond ik van die reisorganisaties maar niets, maar ik heb er een goede ervaring mee kan ik je vertellen. Als er problemen zijn of wat dan ook lossen zij het op en dit jaar hadden we dus zelf geboekt en was de sleutel afgebroken van het appartement, toen zei die huisverhuurder: Ja ik kan er niets aan doen ga maar een nacht op straat slapen :S. Dus ik zeg: Gewoon doen via een reisorganisatie, die regelen ook gelijk feesten en zo dus wat wil je nog meer Winking my eye. (Er was wel een pauper dj toen, maar dat moet je ff ruim zien...)
'Music is the universal language of mankind...'
djmathijs    posted on 17-01-2012 19:47
Oke dankjewel!
@Kingre, dat krijg ik mijn mede feestgangers niet in hun hoofd dus we houden het toch maar bij spanje :P

Ik wist niet dat het zo'n geregel was pff..
RemcoRelion    posted on 17-01-2012 19:53
Poster: MrQreeny
Ik weet niet waar je het vandaan hebt dat ze duurder zijn? Maar dit was bij ons rekensommetje niet zo. Ik ben 1x met gogo naar Kroatie geweest, van tevoren vond ik van die reisorganisaties maar niets, maar ik heb er een goede ervaring mee kan ik je vertellen. Als er problemen zijn of wat dan ook lossen zij het op en dit jaar hadden we dus zelf geboekt en was de sleutel afgebroken van het appartement, toen zei die huisverhuurder: Ja ik kan er niets aan doen ga maar een nacht op straat slapen :S. Dus ik zeg: Gewoon doen via een reisorganisatie, die regelen ook gelijk feesten en zo dus wat wil je nog meer Winking my eye. (Er was wel een pauper dj toen, maar dat moet je ff ruim zien...)

Poster: djmathijs
Oke dankjewel!
@Kingre, dat krijg ik mijn mede feestgangers niet in hun hoofd dus we houden het toch maar bij spanje :P

Ik wist niet dat het zo'n geregel was pff..

Ik gebruikte het puur als voorbeeld van mezelfHappy, laughing
Dat ik zelf ervaren heb dat gogo duurder is
Nou zie je zoals net dat dit misschien per land verschilt.
Don’t be a prisoner of your own style!
Snoey    posted on 18-01-2012 00:15
Potver, me ipad2 uit me handen laten vallen, nu heb ik allemaal barsten in me scherm Unhappy
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dennis1981    posted on 18-01-2012 13:31
Poster: Snoey
Potver, me ipad2 uit me handen laten vallen, nu heb ik allemaal barsten in me scherm Unhappy

Zonde Sad Heb je nog garantie ?
MichaelMiller    posted on 18-01-2012 16:27
Beginnen aan werkstuk over house! Mijn leraar is nogal into klassiek en alles wat voor 1500 was. Moest eigenlijk over iets anders (dus wou Kraftwerk of Rolling Stones/Beatles doen), maar mag uiteindelijk toch. Superenthousiast begonnen, maar hebben jullie nog leuke weetjes o.i.d.? Het werkstuk moet wel echt ontzettend uitgebreid zijn, en vooral de muziektheorie erachter moet er ook in. Begonnen bij ontstaan en dat is nu klaar. Weten jullie dus nog dingen die echt erg leuk/interessant zijn hier in te zetten?

(Kan ook hier apart topic voor aanmaken. Zullen vast en zeker meer over willen doen, toch? Kon via 'search-knop' alleen iets vinden puur over ontstaan van house, en dat is exact wat op wikipedia staat. Zal hem na afloop ook wel ergens posten voor de liefhebbers).
Henri_D    posted on 18-01-2012 16:51
Als je heel uitgebreid werkstuk moet maken, over hoeveel pagina's spreken we dan ongeveer? Als je echt volledig wil zijn moet je zeker het volledig ontstaan van elektronische muziek met de verschillende afsplitsingen ook al als hoofdstuk zien. En zeker als je prof iets voor klassiek heeft nu en dan daar eens op inspelen Thumbs Up kan nooit geen kwaad. Ook eens 'house' belichten als een subcultuur en alles wat erbij hoort kan nooit geen kwaad. Zwaar geluid theoretisch behandelen zou ik dan toch niet doen, tenzij je hier een heel goeie kennis al van hebt. Zijn niet voor niets verschillende boeken over geschreven. (btw: dit ook goeie tip, zelf in tijdperk van internet, ga op zoek naar boeken over je onderwerp! Haal je meestal veel beter en sneller informatie uit)

101 Users online: 10 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 70.254
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.628