Poster: Xurion
Hey ik ben weer ff bezig geweest met Ableton. Hope you guys and girls like it:?http://soundcloud.com/djxurion/xurion-tea-party-snippet
Ben er nog wel mee bezig, het is nog lang niet klaar.
Poster: MoXeGy
Misschien is het een idee om een aantal publicatie mogelijkheden toe te voegen? Ik ben nu met een topic bezig welke ik graag eerst door een aantal mensen wil laten controleren voordat ik hem daadwerkelijk 'publiceer'.
Dat ik deze topic dan op prive kan zetten en dat alleen mensen met een link het topic kunnen zien.
Als ik namelijk in word alles uit type en dan hier wil plakken dan klopt de opmaak niet meer.
Poster: DJADMIN
http://youtu.be/46kGMBXtbNU
Yearmovie met wat filmpjes van feestjes waar ik op gedraaid heb...!!
Poster: Pur-D
Netjes hoor! Gaat wel lekker los daar!
Poster: djmathijs
Nog even om terug te komen op een vraag van mij in de vorige late leeuw, we zijn nog steeds opzoek naar een huisje/villa in blanes of lioret del mar. In een hotel/hostel is niet echt een optie. Is het dan verstandig om dit bijv via beachmasters of gogotours te doen of alles zelf te regelen? En dan een busje huren of met vliegtuig?
Poster: MrQreeny
Ik weet niet waar je het vandaan hebt dat ze duurder zijn? Maar dit was bij ons rekensommetje niet zo. Ik ben 1x met gogo naar Kroatie geweest, van tevoren vond ik van die reisorganisaties maar niets, maar ik heb er een goede ervaring mee kan ik je vertellen. Als er problemen zijn of wat dan ook lossen zij het op en dit jaar hadden we dus zelf geboekt en was de sleutel afgebroken van het appartement, toen zei die huisverhuurder: Ja ik kan er niets aan doen ga maar een nacht op straat slapen :S. Dus ik zeg: Gewoon doen via een reisorganisatie, die regelen ook gelijk feesten en zo dus wat wil je nog meer. (Er was wel een pauper dj toen, maar dat moet je ff ruim zien...)
Poster: djmathijs
Oke dankjewel!
@Kingre, dat krijg ik mijn mede feestgangers niet in hun hoofd dus we houden het toch maar bij spanje :P
Ik wist niet dat het zo'n geregel was pff..
Poster: Snoey
Potver, me ipad2 uit me handen laten vallen, nu heb ik allemaal barsten in me scherm