De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

PhonoGraaf    posted on 07-05-2012 02:51
Poster: Roov
Heb genoten! Happy, laughing

Thanks man! Daar was ie voor bedoeld!!
djmstr223    posted on 07-05-2012 09:22
Poster: Winston
Vergeeet niet dat je sinds een behoorlijke tijd alweer, een bepaalde level moet hebben voordat het zichtbaar wordt.

Dan ben ik dus een level omhoog gegaan Happy, laughing Whoehoe krijg in nu nieuwe wapens en?attachments?
www.bramvanbergen.nl
Tekhead    posted on 08-05-2012 20:06
Poster: djmstr223
Dan ben ik dus een level omhoog gegaan Happy, laughing Whoehoe krijg in nu nieuwe wapens en?attachments?

als ge het zelf betaald haha
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
main    posted on 08-05-2012 21:23
lol, een discussie op 9gag dat ?een instrument spelen? moeilijker is dan ?produceren?.
Dennis1981    posted on 08-05-2012 23:14
Poster: main
lol,9gag

Altijd lol Happy, laughing op 9gag
Maikelxxl    posted on 10-05-2012 01:27
Poster: Tekhead
Vlaams is toch mooier dan Nederlands !

veel mooier :D nederlands is zo kaal maar vlaams is gewoon geniaal Happy, laughing

Ga de 31ste van deze maand naar belgie toe. Heb er echt kei veel zin in Happy, laughing

denk dat ik paar dagen daar blijf en dat ik dan verder ga doortrekken

alles is daar zo fier :D
main    posted on 10-05-2012 14:49
Nieuw nummertje op soundcloud:?http://soundcloud.com/k-lect/k-lect-gaan-work-in-progress
nog steeds druk mee bezig, vandaar dat er wat aspecten missen
Gerdo    posted on 10-05-2012 15:48
Nieuw nummertje op soundcloud:?http://soundcloud.com/k-lect/k-lect-gaan-work-in-progress

Ik vind al wel lekker klinken!
main    posted on 10-05-2012 15:54
Poster: Gerdo
Ik vind al wel lekker klinken!

mrmagix    posted on 10-05-2012 16:45
Poster: Maikelxxl
alles is daar zo fier :D

Hoe bedoel je?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Sebasz    posted on 10-05-2012 17:47
wow die kick valt wel helemaal weg man
Roov    posted on 10-05-2012 18:45

Ik mis die hele diepe/lage kick. Je chords mogen er ook wel wat harder inkomen aan 't begin. Klinkt verder best aardig Happy, laughing
Winston    posted on 10-05-2012 19:37
Poster: LilQuint
Zijn die Pioneer USB sticks eigelijk te koop? Ik wil die echt een paar hebben haha. Happy, laughing

Je kunt ze winnen als je meedoet aan de volgende djresource quiz.

Tic Toc
Tekhead    posted on 10-05-2012 21:37
Een weetje voor de Nederlanders, Gers Pardoels 'ik neem je mee' heeft bij ons een meer dan 40 jaar oud record gebroken, als best verkocht Nederlands singeltje, het vorige record stond op naam van Connie Coninckx of zoiets.

En Bagagedraaier is ook een verkoop topper, ik verwacht dus een Vlaamse Leeuw tatto, en geen Belgische vlag, want al zijn platen zijn verkocht in Vlaanderen. lol
Maikelxxl    posted on 10-05-2012 23:56
Poster: mrmagix
Hoe bedoel je?

gewoon de mensen zijn zo aardig daar.
Goed uitgaansleven Happy, laughing
User edit by Maikelxxl on 10-05-2012 @ 23:57:59 (25%)
main    posted on 11-05-2012 00:49
Poster: Roov
Ik mis die hele diepe/lage kick. Je chords mogen er ook wel wat harder inkomen aan 't begin. Klinkt verder best aardig Happy, laughing

Toppie! Heb hier krk?s, dus het maken van een goeie kick (vooral het laag) is erg lastig..
Maikelxxl    posted on 11-05-2012 00:51
Vandaag contact gehad met RDW ik snap nu echt niet meer wat APK inhoud op een auto.
heb 4 weken geleden een andere auto gekocht omdat ik de andere total los heb gereden.
Die auto heb ik gekocht met nieuwe APK wat blijk ik kruip er gisteren onder wat zie ik me hele dorpels helemaal door en door rot uitlaat zit een enorm gat in ophang punten zijn niet meer stevig kwa roest schade.
Dus wat doe je dan als normale persoon dan bel je de garage op waarvan je die auto heb zeggen ze tegen mij ::
?wij weten van niks en de auto is goed gekeurt.. Wil je een klacht in dienen bij RDW moet alles schriftelijk en kan het wel 1 jaar duren voordat je klacht in behandeling word genomen.. Dan ben ik toch een APK keuring verder.
En ze zeggen tegen mij : van ja meneer u kunt gewoon doorrijden hoor is geen enkel probleem.
Ik kan zowat een gat in de vloer trappen.

pfff waar gaat het toch heen.
mrmagix    posted on 11-05-2012 01:03
Hier in Belgi? zijn ze wel soepeler bij keuring voor verkoop, maar zoiets laten ze toch niet toe hoor :S. Op mijn auto toen ik hem kocht was er zelfs een waarschuwing omdat ik krassen op mijn spatborden achteraan had.

Heb er nooit iets aan laten doen en dit jaar toch mooi door de keuring geraakt.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Maikelxxl    posted on 11-05-2012 02:04
Poster: mrmagix
Hier in Belgi? zijn ze wel soepeler bij keuring voor verkoop, maar zoiets laten ze toch niet toe hoor :S. Op mijn auto toen ik hem kocht was er zelfs een waarschuwing omdat ik krassen op mijn spatborden achteraan had.

Heb er nooit iets aan laten doen en dit jaar toch mooi door de keuring geraakt.

ja normaal in nederland niet.. Moet nu al zowiezo nieuw remsysteem er opplaatsen want ik kan amper remmen de auto is gewoon een doodskist op wielen.
djmathijs    posted on 11-05-2012 18:26
Iemand ervaring met het repareren van een iphone 4 scherm? Heb hem net laten vallen en er zit grote barst in t scherm. Ik heb al verschillende sites gezien, maar de prijs varieert nogal.
Dyno    posted on 12-05-2012 20:57
GVD ... gister m'n (bijna) nieuwe SE Xperia Arc S gestolen uit mijn DJ booth terwijl ik aan het draaien was ... Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 12-05-2012 21:26
Poster: Dyno
GVD ... gister m'n (bijna) nieuwe SE Xperia Arc S gestolen uit mijn DJ booth terwijl ik aan het draaien was ... Cool

walgelijk zieke mensen lopen er toch rond.
Unidentified    posted on 13-05-2012 00:36
Vandaag contact gehad met RDW ik snap nu echt niet meer wat APK inhoud op een auto.
heb 4 weken geleden een andere auto gekocht omdat ik de andere total los heb gereden.
Die auto heb ik gekocht met nieuwe APK wat blijk ik kruip er gisteren onder wat zie ik me hele dorpels helemaal door en door rot uitlaat zit een enorm gat in ophang punten zijn niet meer stevig kwa roest schade.
Dus wat doe je dan als normale persoon dan bel je de garage op waarvan je die auto heb zeggen ze tegen mij ::
wij weten van niks en de auto is goed gekeurt.. Wil je een klacht in dienen bij RDW moet alles schriftelijk en kan het wel 1 jaar duren voordat je klacht in behandeling word genomen.. Dan ben ik toch een APK keuring verder.
En ze zeggen tegen mij : van ja meneer u kunt gewoon doorrijden hoor is geen enkel probleem.
Ik kan zowat een gat in de vloer trappen.

pfff waar gaat het toch heen.

Dit zijn toch allemaal dingen die je al geweten kon hebben voor de aankoop, als je even de tijd genomen had om de auto fatsoenlijk te inspecteren? En zeker dat probleem met die remmen was je al opgevallen als je even een testritje gemaakt zou hebben
Maikelxxl    posted on 13-05-2012 00:51
Poster: Unidentified
Dit zijn toch allemaal dingen die je al geweten kon hebben voor de aankoop, als je even de tijd genomen had om de auto fatsoenlijk te inspecteren? En zeker dat probleem met die remmen was je al opgevallen als je even een testritje gemaakt zou hebben

ik ga er vanuit dat de auto goed was en ik had niet echt tijd er voor om eerlijk te zeggen.
is een domme fout i know
de remmen zijn nu al verandert voor ander remmen.. binnekort maar eens kijken voor nieuwe ophanging
Sebasz    posted on 13-05-2012 05:10
ik ga er vanuit dat de auto goed was en ik had niet echt tijd er voor om eerlijk te zeggen.
is een domme fout i know
de remmen zijn nu al verandert voor ander remmen.. binnekort maar eens kijken voor nieuwe ophanging

tja het is dat je zelf beseft dat het niet slim was?Cool iets (duurs) als een auto altijd goed controleren?Smile goede les geweest denk ik?Cool

246 Users online: 15 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 72.942
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.942