Poster: Roov
Heb genoten!
Poster: Winston
Vergeeet niet dat je sinds een behoorlijke tijd alweer, een bepaalde level moet hebben voordat het zichtbaar wordt.
Poster: djmstr223
Dan ben ik dus een level omhoog gegaanWhoehoe krijg in nu nieuwe wapens en?attachments?
Poster: main
lol,9gag
Poster: Tekhead
Vlaams is toch mooier dan Nederlands !
Nieuw nummertje op soundcloud:?http://soundcloud.com/k-lect/k-lect-gaan-work-in-progress
nog steeds druk mee bezig, vandaar dat er wat aspecten missen
Poster: Gerdo
Ik vind al wel lekker klinken!
Poster: Maikelxxl
alles is daar zo fier :D
Nieuw nummertje op soundcloud:?http://soundcloud.com/k-lect/k-lect-gaan-work-in-progress
nog steeds druk mee bezig, vandaar dat er wat aspecten missen
Poster: LilQuint
Zijn die Pioneer USB sticks eigelijk te koop? Ik wil die echt een paar hebben haha.
Poster: mrmagix
Hoe bedoel je?
Poster: Roov
Ik mis die hele diepe/lage kick. Je chords mogen er ook wel wat harder inkomen aan 't begin. Klinkt verder best aardig
Poster: mrmagix
Hier in Belgi? zijn ze wel soepeler bij keuring voor verkoop, maar zoiets laten ze toch niet toe hoor :S. Op mijn auto toen ik hem kocht was er zelfs een waarschuwing omdat ik krassen op mijn spatborden achteraan had.
Heb er nooit iets aan laten doen en dit jaar toch mooi door de keuring geraakt.
Poster: Dyno
GVD ... gister m'n (bijna) nieuwe SE Xperia Arc S gestolen uit mijn DJ booth terwijl ik aan het draaien was ...
Vandaag contact gehad met RDW ik snap nu echt niet meer wat APK inhoud op een auto.
heb 4 weken geleden een andere auto gekocht omdat ik de andere total los heb gereden.
Die auto heb ik gekocht met nieuwe APK wat blijk ik kruip er gisteren onder wat zie ik me hele dorpels helemaal door en door rot uitlaat zit een enorm gat in ophang punten zijn niet meer stevig kwa roest schade.
Dus wat doe je dan als normale persoon dan bel je de garage op waarvan je die auto heb zeggen ze tegen mij ::
wij weten van niks en de auto is goed gekeurt.. Wil je een klacht in dienen bij RDW moet alles schriftelijk en kan het wel 1 jaar duren voordat je klacht in behandeling word genomen.. Dan ben ik toch een APK keuring verder.
En ze zeggen tegen mij : van ja meneer u kunt gewoon doorrijden hoor is geen enkel probleem.
Ik kan zowat een gat in de vloer trappen.
pfff waar gaat het toch heen.
Poster: Unidentified
Dit zijn toch allemaal dingen die je al geweten kon hebben voor de aankoop, als je even de tijd genomen had om de auto fatsoenlijk te inspecteren? En zeker dat probleem met die remmen was je al opgevallen als je even een testritje gemaakt zou hebben
ik ga er vanuit dat de auto goed was en ik had niet echt tijd er voor om eerlijk te zeggen.
is een domme fout i know
de remmen zijn nu al verandert voor ander remmen.. binnekort maar eens kijken voor nieuwe ophanging