De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (33/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

Drumworks    posted on 23-04-2012 06:43
Roosendaal, jammergenoeg staat hij best ver onderaan.. kunt dan het best op emergio stemmen, die is namelijk hetzelfde van planCool. ik zal wel een foto posten van zijn finaleset in zijn hertencostuum XD
The beats are still banging :)
Lead    posted on 23-04-2012 10:44
Poster: Bartjens
Helemaal mee eens.. veel cencuur op DJR de laatste tijd! Dit zijn toch juist interassante onderwerpen voor op een DJ forum?

Dat klopt, en daarom is er een speciaal topic voor dit soort dingen :

Geruchten & speculaties topic

Maar aangezien er in dit topic tekst geplakt is zou het mensen op de verkeerde voet kunnen zetten, Pioneer heeft nog niets aangekondigd dus is het gokwerk of de spec kloppen. Als er verkeerde specs staan en nmensen gaan ze voor waarheid aannemen kan er onduidelijkheid in de markt ontstaan wat niet de bedoeling is.
Let the BASS be louder
MrQreeny    posted on 23-04-2012 20:55
RELAXT!! Krijg een kans om aan de gang te gaan bij Zwaardski Events!
Zoo blij :D :D :D :D :D :D
'Music is the universal language of mankind...'
niiicola    posted on 23-04-2012 20:56
Het gaat weer lekker op het forum...
Gewoon.
MrQreeny    posted on 23-04-2012 21:06
Gewoon negeren... Aandacht is juist wat die zoekt. Maar ja wordt wel een beetje irritant op den duur.
Misschien kan er een systeem worden gemaakt dat een persoon voor onbepaalde tijd niks meer kan posten als die te veel 'dislikes' krijgt, totdat er een modje naar heeft gekeken? En sowieso zou er een quotum kunnen worden gemaakt voor het maximaal aantal berichten wat je binnen x minuten kan posten?
Dan wordt het wat meer zelf-regulerend... Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn en zo, maar ja ik denk hier gewoon even 'hardop'.
djmstr223    posted on 23-04-2012 21:14
W.I.M. is gelukkig online Happy, laughing kijken wat er komt
www.bramvanbergen.nl
Drumworks    posted on 23-04-2012 21:20
alles is weer weg, thx moderators en admins!!
User edit by Drumworks on 23-04-2012 @ 21:20:21 (29%)
niiicola    posted on 23-04-2012 21:20
En het is al weg!
Gewoon.
Cyspoz    posted on 23-04-2012 21:21
En ik vond het de laatste tijd maar wat rustig op DJ resource wat betreft het aantal posts :P
Drumworks    posted on 23-04-2012 21:21
Er staat er nog 1 bij de 1e dj booth
tek-zotic    posted on 23-04-2012 21:24
allemaal stem op mij topic checken: heb hoge nood aan votes :D
W.i.M    posted on 23-04-2012 21:25
Jammer dat het moet maar we moeten gaan kijken hoe we dit kunnen voorkomen door een tijdslot op postings achter elkaar of dat we op een andere manier dit soort acties kunnen stoppen.

Het zit hem wel erg dwars dat hij hier niet meer wenselijk is. Blijkbaar heeft hij toch geen ander goed onderkomen gevonden anders haal je dit soort acties niet herhaaldelijk uit.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
W.i.M    posted on 23-04-2012 21:26
Poster: RiliciousZ
Er staat er nog 1 bij de 1e dj booth

Thanks, die is nu ook verwijderd.
Bartjens    posted on 23-04-2012 21:30
Super! Goed bezig WIM!
www.djbrowbeat.com
Bartjens    posted on 23-04-2012 21:30
Whow, eerste dubbel ooit.. Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 23-04-2012 @ 21:30:26 (100%)
W.i.M    posted on 23-04-2012 21:50
Whow, eerste dubbel ooit.. Happy, laughing

zozo, mag dat wel ? :P
Bartjens    posted on 23-04-2012 22:20
@WIM, Hier heeft onze vriend Ilja nog wat rond gespamd..
www.djbrowbeat.com
W.i.M    posted on 23-04-2012 22:34
@WIM, Hier heeft onze vriend Ilja nog wat rond gespamd..

Ok thanks, verwijderd.

We hebben al wat zitten brainstormen hoe we dit zo effectief mogelijk kunnen aanpakken. Ik hoop dat we het op tijd in productie hebben voordat hij een nieuw account kan aanmaken Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 23-04-2012 22:55
Is dit account van Ilja ook al gebanned? Heb 'm namelijk een PM'tje gestuurd, waarvan ik hoop dat hij?die gaat lezen namelijk.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MrQreeny    posted on 23-04-2012 23:09
Waarom zou je die jongen zoveel aandacht geven michael?
MichaelMiller    posted on 23-04-2012 23:16
Onder andere om dit te voorkomen.. Het is een redelijk positief berichtje, maar anderzijds ook aandacht, ja, die hij niet lijkt te verdienen, maar wel naar schreeuwt.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 23-04-2012 23:34
Poster: MichaelMiller
Onder andere om dit te voorkomen.. Het is een redelijk positief berichtje, maar anderzijds ook aandacht, ja, die hij niet lijkt te verdienen, maar wel naar schreeuwt.

Die indruk heb ik ook al een heel lange tijd, knap dat je dat ook opmerkt en dat je zelf initiatief neemt.
Ik heb Ilja destijds persoonlijk ontmoet, en dat was geen tegenvaller, waarmee ik bedoel, dat hij rustig, beleefd, en gastvrij, maar ook een onzekere indruk had ik van hem waardoor hij soms rare standpunten innam bij discussie's, dat onzekere zag je ook aan vele boothwissels die hij altijd deed, waarop veel gereageerd werd over en weer en dan had hij de aandacht die hij zocht. Het is net hetgeen hij nu doet, spammen, waarop dan weer door vele gereageerd wordt, ook door Wim en Lead. Ik heb de indruk dat hij graag terug members wil zijn, en het niet durft vragen, of niet weten hoe vragen, en daarom wsl op deze manier, helemaal verkeerd uiteraard, maar hun standpunt is meestal, beter negatieve aandacht of kommentaar, dan helemaal geen aandacht. Als mijn analyse werkelijkheid zou zijn wil ik hem wel helpen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sebasz    posted on 23-04-2012 23:37
zorgen dat modjes ook kunnen bannen en zeggen dat ze meer aanwezig moeten zijn, solved?Cool

En een antiflood systeem, dat je maar 1 bericht per 20 seconden ofzo kan plaatsen
Tekhead    posted on 23-04-2012 23:43
Poster: Sebasz
zorgen dat modjes ook kunnen bannen en zeggen dat ze meer aanwezig moeten zijn, solved?Cool

En een antiflood systeem, dat je maar 1 bericht per 20 seconden ofzo kan plaatsen

Een tijdelijke ban geven, zodat de Admins even de tijd hebben om te zien wat ze met die ban gaan doen. Dat meer aanwezig zijn van de mods, daarmee heb je een punt.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 24-04-2012 01:27
Je kunt er vanuit gaan dat zodra die onzin opgemerkt wordt, de poster ervan een blijvende ban krijgt. Die berichtjes kan hij dus niet meer lezen.

Misschien moeten modjes niet kunnnen bannen maar op een andere manier aan de rem kunnen trekken. Allemaal ideeen die we in de nieuwe DJR kunnen ontwikkelen. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Let the BASS be louder

244 Users online: 14 Guests (230 Unknown)
Pages generated today : 73.114
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.551.115