Poster: MichaelMiller
Onder andere om dit te voorkomen.. Het is een redelijk positief berichtje, maar anderzijds ook aandacht, ja, die hij niet lijkt te verdienen, maar wel naar schreeuwt.
Die indruk heb ik ook al een heel lange tijd, knap dat je dat ook opmerkt en dat je zelf initiatief neemt.
Ik heb Ilja destijds persoonlijk ontmoet, en dat was geen tegenvaller, waarmee ik bedoel, dat hij rustig, beleefd, en gastvrij, maar ook een onzekere indruk had ik van hem waardoor hij soms rare standpunten innam bij discussie's, dat onzekere zag je ook aan vele boothwissels die hij altijd deed, waarop veel gereageerd werd over en weer en dan had hij de aandacht die hij zocht. Het is net hetgeen hij nu doet, spammen, waarop dan weer door vele gereageerd wordt, ook door Wim en Lead. Ik heb de indruk dat hij graag terug members wil zijn, en het niet durft vragen, of niet weten hoe vragen, en daarom wsl op deze manier, helemaal verkeerd uiteraard, maar hun standpunt is meestal, beter negatieve aandacht of kommentaar, dan helemaal geen aandacht. Als mijn analyse werkelijkheid zou zijn wil ik hem wel helpen.