De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

MichaelMiller    posted on 20-04-2012 18:12
https://twitter.com/#!/luukjmulder Nogal impressive dit; Alle tweets van afgelopen 2 dagen van @luukjmulder over het proces van Anders Breivik gelezen. Vertaling Breivik's woorden.

Kan het een 'aanrader' noemen.. Interessant, maar wel gruwelijk natuurlijk.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bartjens    posted on 20-04-2012 19:56
Poster: RAS
kinderachtig dat speculaties over nieuwe gear niet mogen. Het is toch iets wat ons DJ's bezig houd en daar willen we graag met elkaar over praten. Dit forum lijkt daar de perfecte plaats voor, maar kennelijk moeten we naar een ander forum :S

Helemaal mee eens.. veel cencuur op DJR de laatste tijd! Dit zijn toch juist interassante onderwerpen voor op een DJ forum?
www.djbrowbeat.com
Drumworks    posted on 20-04-2012 23:27
weet iemand toevallig welke track dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=zhio2BsYEd0&feature=related
de track die ik zoek begint vanaf 2.30 en heb hem al vaak gehoord maar kan de titel ervan niet vinden (nee heb ook geen shazam jammergenoeg :P )
The beats are still banging :)
Dennis1981    posted on 21-04-2012 15:36
Poster: Bartjens
Helemaal mee eens.. veel cencuur op DJR de laatste tijd! Dit zijn toch juist interassante onderwerpen voor op een DJ forum?

Snap het ook niet, wellicht heeft iemand van pioneer gevraagd of DJR het van het forum af wil halen omdat ze bang zijn dat anders de nieuwverkopen van de cdj2000 uitgesteld worden tot de 2000 nexus leverbaar is...

Ik zou nu ook geen nieuwe cdj2000 kopen als ik zou weten dat er mk2 aan zaten te komen.
( Gelukkig? heb ik al cdj2000 Happy, laughing , dus is voor mij niet van toepassing?)
Tekhead    posted on 21-04-2012 15:55
wat geen speculaties ! Niet flaauw doen he mannen, over wat mogen we weldra nog wel iets posten ? Pff, kinderachtig.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dennis1981    posted on 21-04-2012 16:13
Trouwens , de bewuste pagina's staan er nu nog op bij de webshop met het roze logo.
Kies maar :?djgear, cd speles/tabletops ,?nieuwste producten, en dan?net onder een dap apparaat staan de 900 en 2000 beschreven met de toevoeging nexus...

Is dus geen speculatie ; staat zwart op?web Happy, laughing
Tekhead    posted on 21-04-2012 18:38
Straf dan, dat topic sluiten
feestbeest    posted on 21-04-2012 19:11
Poster: Tekhead
wat geen speculaties ! Niet flaauw doen he mannen, over wat mogen we weldra nog wel iets posten ? Pff, kinderachtig.

Geen negatiefitijd, volgende misschien?
Ik vind het te ver gaan, vond het altijd wel leuk gewoon raden wat er wel of niet op het nieuwste kon zitten. Jammer dat het dan niet meer mag. Trouwens waarschijnlijk heb ik het gemist maar is hier een goede reden/onderbouwing voor gegeven?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 21-04-2012 19:44
Poster: feestbeest
Ik vind het te ver gaan, vond het altijd wel leuk gewoon raden wat er wel of niet op het nieuwste kon zitten. Jammer dat het dan niet meer mag. Trouwens waarschijnlijk heb ik het gemist maar is hier een goede reden/onderbouwing voor gegeven?

bij mijn weten niet nee
Tekhead    posted on 21-04-2012 21:00
Mag ik als Belg beetje fier zijn op Gotye, nr1 in de states en meest gedownloaded nummer ooit op iTunes, proficiat zeg ik zo.
Bartjens    posted on 21-04-2012 21:02
Poster: feestbeest

Zie beginpost
www.djbrowbeat.com
Tekhead    posted on 21-04-2012 21:22
Poster: Bartjens
a href='////www.djresource.eu/Forum/topic/23628/p/1/quote/topic/#reply' target='_blank'>Zie beginpost

zie daar toch geen onderbouwing voor !
Winston    posted on 22-04-2012 00:44
Haha, Gotye verdient het. Wist niet datie Belg is.
Tic Toc
Tekhead    posted on 22-04-2012 02:25
Poster: Winston
Haha, Gotye verdient het. Wist niet datie Belg is.

jaja, woont al wel al wat jaartjes in Australie, maar hij is Belg, echt waar.
LilQuint    posted on 22-04-2012 10:18
Mmm, vandaga maar is Zomo earpads voor mijn HD 25 bestellen Happy, laughing

Welk kleurtje zou het leukste zijn Happy, laughing?
Persoonlijk dacht ik aan wit of blauw, maar in mijn geval zal wit? denk ik snel vies gaan worden...
Dus welke kleur denken jullie :P?
Ook een stukje zachter, jess Happy, laughing

Of :

In de kleur dat ik de pads bestel ga ik denk ik ook een krul kabel mee bestelen in de zelfde kleur, is altijd leuk Happy, laughing

djmstr223    posted on 22-04-2012 11:05
Poster: LilQuint
Mmm, vandaga maar is Zomo earpads voor mijn HD 25 bestellen Happy, laughing

Welk kleurtje zou het leukste zijn Happy, laughing?
Persoonlijk dacht ik aan wit of blauw, maar in mijn geval zal wit? denk ik snel vies gaan worden...
Dus welke kleur denken jullie :P?
Ook een stukje zachter, jess Happy, laughing

Of :

In de kleur dat ik de pads bestel ga ik denk ik ook een krul kabel mee bestelen in de zelfde kleur, is altijd leuk Happy, laughing

leuke dingen ja Happy, laughing ik zelf ga binnekort geel bestellen. een krul kabel zou ik niet doen, mijn hd-25 heeft er standaart een en ik heb er echt spijt van dat ik geen rechte heb. de kabel is heel zwaar en trekt snel aan de cup waardoor de afsluiting k*t word. ik denk ik een rechte binnekort bestellen.
www.bramvanbergen.nl
LilQuint    posted on 22-04-2012 11:39
Mmm, over de kabel zal ik het maar zo laten dan!
Net gelezen op verschillende site's dat deze erg zwaar is ja..
Heb zojuist de rode besteld. En als die niet meer op vooraad is dan krijg ik de blauwe :P
Heb ze dinsdag of woensdag binnen, zal ik wel wat foto's maken Happy, laughing
DJADMIN    posted on 22-04-2012 18:40
Na 10 jaar draaien heb ik toch voor 't eerst aan een dj contest meegedaan. Ik vond het eerder nooit iets, slechte organisatie, uitbuiting van dj's, waardeloze jury,'s, wie de meeste vrienden heeft wint e.d....

Dus voordat ik nog ooit mee had gedaan, was ik er al klaar mee. Jo van Madplanet, hier ook van 't forum, heeft me toch weten te overtuigen om mee te doen. En hoewel 't niet mn wekelijkse bezigheid zal blijven, vond ik een keer een avond met verschillende dj's battelen ook wel leuk...in 40 minuten volle gas geven...lekker !

Maar dat kwam voornamelijk door de organisatie...ik heb er een goed gevoel aan overgehouden...alles strak georganiseerd...goed geregeld....en de artiesten stonden centraal...super leuke avond !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Danekato    posted on 22-04-2012 18:59
Poster: DJADMIN
Maar dat kwam voornamelijk door de organisatie...ik heb er een goed gevoel aan overgehouden...alles strak georganiseerd...goed geregeld....en de artiesten stonden centraal...super leuke avond !

Zie je jammer genoeg niet overal.
Wel meteen al uitslag, door naar volgende ronde?
DJADMIN    posted on 22-04-2012 19:22
Poster: Danekato
Zie je jammer genoeg niet overal.
Wel meteen al uitslag, door naar volgende ronde?

Waren 2 rondes waar 1 winnaar uit gekozen werd...Rorex van hier was er ook ,maar die moest als laatste, en aangezien ik ruim een uur terug moest rijden...ben ik rond de klok van half 2 gegaan !

Winnaar zal morgen bekend worden. Zou het leuk vinden om te winnen, maar als ik 't niet ben, even goede vrienden, dan heb ik gewoon een leuke ervaring gehad Happy, laughing
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
rorex    posted on 22-04-2012 20:10
Ik ben het helemaal eens met DJ admin, prima organisatie en een contest waar het echt om de dj draait en niet om wie de meeste stemmen krijgt!?
Ben nu wel helemaal kapot, was die vrijdag pas om half 5 terug omdat ik nog een paar mensen thuis moest afzetten en m'n zusje op moest halen in Nijmegen. Verder gister een last minute booking gedaan waardoor ik er ook weer rond een uur of 3 thuis was.?
Kortom, een leuk maar vermoeiend weekend!
Danekato    posted on 22-04-2012 22:20
Als het ook maar gezellig is!!!! Je moet er zelf ook lol aan hebben natuurlijk Winking my eye
Ik neem aan dat je ons op de hoogte houdt Admin? Zou tof zijn als 1 van jullie het natuurlijk haalt :D
Drumworks    posted on 22-04-2012 23:17
heb het nog niet vaak meegemaakt; een echt goede contest. neem nu bijv de dancetour contest, daar doen de grootste flapdrollen aan mee met een gesyncte mix en krijgen nog de meeste stemmen ook. een maat van me heeft zich aangemeld bij dancetour als dj droeftoeter... als hij wint met likes van facebook zou hij kindermuziek en apres ski gaan draaien tijdens de finale in een hertencostuum.... LOL!!Cool
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 22-04-2012 @ 23:23:23 (9%)
Dennis1981    posted on 22-04-2012 23:25
Poster: rickydadrum
als hij wint met likes van facebook zou hij kindermuziek en apres ski gaan draaien tijdens de finale in een hertencostuum.... LOL!!Cool

haha, kan je mij ook wegdragen Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 23-04-2012 00:15
Poster: rickydadrum
Neem nu bijv de dancetour contest, daar doen de grootste flapdrollen aan mee met een gesyncte mix en krijgen nog de meeste stemmen ook. een maat van me heeft zich aangemeld bij dancetour als dj droeftoeter... als hij wint met likes van facebook zou hij kindermuziek en apres ski gaan draaien tijdens de finale in een hertencostuum.... LOL!!Cool

Hahaha, welke plaats? Even voten!
www.facebook.com/michaelmillerofficial

220 Users online: 15 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 50.089
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.090