Poster: RAS
kinderachtig dat speculaties over nieuwe gear niet mogen. Het is toch iets wat ons DJ's bezig houd en daar willen we graag met elkaar over praten. Dit forum lijkt daar de perfecte plaats voor, maar kennelijk moeten we naar een ander forum :S
Poster: Bartjens
Helemaal mee eens.. veel cencuur op DJR de laatste tijd! Dit zijn toch juist interassante onderwerpen voor op een DJ forum?
Poster: Tekhead
wat geen speculaties ! Niet flaauw doen he mannen, over wat mogen we weldra nog wel iets posten ? Pff, kinderachtig.
Poster: feestbeest
Geen negatiefitijd, volgende misschien?
Ik vind het te ver gaan, vond het altijd wel leuk gewoon raden wat er wel of niet op het nieuwste kon zitten. Jammer dat het dan niet meer mag. Trouwens waarschijnlijk heb ik het gemist maar is hier een goede reden/onderbouwing voor gegeven?
Poster: feestbeest
Geen negatiefitijd, volgende misschien?
Ik vind het te ver gaan, vond het altijd wel leuk gewoon raden wat er wel of niet op het nieuwste kon zitten. Jammer dat het dan niet meer mag. Trouwens waarschijnlijk heb ik het gemist maar is hier een goede reden/onderbouwing voor gegeven?
Poster: Bartjens
a href='////www.djresource.eu/Forum/topic/23628/p/1/quote/topic/#reply' target='_blank'>Zie beginpost
Poster: Winston
Haha, Gotye verdient het. Wist niet datie Belg is.
Poster: LilQuint
Mmm, vandaga maar is Zomo earpads voor mijn HD 25 bestellen
Welk kleurtje zou het leukste zijn?
Persoonlijk dacht ik aan wit of blauw, maar in mijn geval zal wit? denk ik snel vies gaan worden...
Dus welke kleur denken jullie :P?
Ook een stukje zachter, jess
Of :
In de kleur dat ik de pads bestel ga ik denk ik ook een krul kabel mee bestelen in de zelfde kleur, is altijd leuk
Poster: DJADMIN
Maar dat kwam voornamelijk door de organisatie...ik heb er een goed gevoel aan overgehouden...alles strak georganiseerd...goed geregeld....en de artiesten stonden centraal...super leuke avond !
Poster: Danekato
Zie je jammer genoeg niet overal.
Wel meteen al uitslag, door naar volgende ronde?
Poster: rickydadrum
als hij wint met likes van facebook zou hij kindermuziek en apres ski gaan draaien tijdens de finale in een hertencostuum.... LOL!!
Poster: rickydadrum
Neem nu bijv de dancetour contest, daar doen de grootste flapdrollen aan mee met een gesyncte mix en krijgen nog de meeste stemmen ook. een maat van me heeft zich aangemeld bij dancetour als dj droeftoeter... als hij wint met likes van facebook zou hij kindermuziek en apres ski gaan draaien tijdens de finale in een hertencostuum.... LOL!!