De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 12-01-2012 23:31
Poster: Laidback
Iemand ervaring met de V-Moda headphones?

http://www.amazon.co.uk/V-Moda-Crossfade-Over-Ear-Headphones-Control/dp/B005HMBQR2/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1326406033&sr=1-1 ..

Ben van plan er een aan te schaffen, maar zijn ze echt zo goed als dat men zegt? ..

Zien er wel echt ongelooflijk lelijk uit moet ik zeggen, ken ze ook helemaal niet.
Ik las btw in topic dat jij Ableton DJR Special Tutorials zou maken? Kan ze alleen nergens vinden..Confused
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 13-01-2012 01:16
Tomorrowland 18+, had ik kunnen weten. Over 3 dagen word ik 16. Als ik eenmaal ga, dan ga ik ook echt de volle 3 dagen, of 2 misschien. Zit allemaal zo verspreid, bijv. ene dag Swedish House Mafia, dag later Avicii & laatste dag David Guetta. Natuurlijk nog veel meer van de wereldtop & wereldsubtop, echt iedereen die ik graag live zou willen zien staat er. Kosten maken me dan niks uit, zal echt weekend van mijn leven zijn. Geniet er maar van als je gaat dat het kan, haha..Winking my eye

Het mooiste zou zijn er zelf ooit te draaien natuurlijk. Wauw.
User edit by MichaelMiller on 13-01-2012 @ 01:16:46 (13%)
Ashley    posted on 13-01-2012 01:19
Poster: MichaelMiller
Tomorrowland 16+ & in Belgi?.(?:$) Denk dat ik nog paar jaartjes wacht, maar damn, wat zou ik daar graag heen gaan!

Mijn eerste probleem is al een feit met Ableton. Kan MIDI Keyboard niet vinden, om die te laten configureren met Ableton. En het hele systeem van een track maken ermee, snap ik nog niet, maar dat zal vast wel komen. Baal ervan dat er niemand is waar ik gewoon dagje naartoe kan gaan, die me het systeem van Ableton uitlegt. Maar moet te leren zijn via internet. Al van meerdere gehoord dat in begin lastig is/lijkt, maar als je het systeem snapt er een wereld van mogelijkheden voor je open gaat.

kom maar een dagje ik leer je allessssssssssss

nee grapje niet alles maar wel de basics zodat je een track kan maken Winking my eye

trouwens vandaag te horen gekregen dat ik mag openen in club poema op 18 feb, voor niemand minder dan sensation resident Juan Sanchez
ZOOOOO BLIJ!!!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Yorick    posted on 13-01-2012 01:24
Poster: Ashley

nee grapje niet alles maar wel de basics zodat je een track kan maken Winking my eye

trouwens vandaag te horen gekregen dat ik mag openen in club poema op 18 feb, voor niemand minder dan sensation resident Juan Sanchez
ZOOOOO BLIJ!!!

Is dat ik in Oostenrijk zit dan voor werk, maar anders had ik wel een sapje gedaan in de Poema!
ArTy    posted on 13-01-2012 10:10
Ik ga 3 dagen naar Tomorrowland, vorig jaar maar 1 dagje geweest (die van faithless en SHM) en ooh wat had ik een spijt dat ik niet 3 dagen ben gegaan toen. Beste festival van 2011, beter dan Mysteryland, Emporium, Extrema en asot 500 waar ik vorig jaar ben geweest.
MoXeGy    posted on 13-01-2012 13:15
Zien er wel echt ongelooflijk lelijk uit moet ik zeggen, ken ze ook helemaal niet.
Ik las btw in topic dat jij Ableton DJR Special Tutorials zou maken? Kan ze alleen nergens vinden..Confused

Lijkt me leuk als dat er nog komt, het is alleen lastig om zoiets op te zetten en er tijd voor te vinden.
Ik wil me in iedergeval wel aanmelden om te helpen als het nodig is. En zoals Ashley al zegt: Kom maar een dagje, zo leer je het wel het snelst/makkelijkst Happy, laughing
Roov    posted on 13-01-2012 13:18
Poster: MoXeGy
Lijkt me leuk als dat er nog komt, het is alleen lastig om zoiets op te zetten en er tijd voor te vinden.
Ik wil me in iedergeval wel aanmelden om te helpen als het nodig is. En zoals Ashley al zegt: Kom maar een dagje, zo leer je het wel het snelst/makkelijkst Happy, laughing

Ik vind het ook prima om een tutorial te schrijven, of eventueel hulp aan te bieden.
Bouncy    posted on 13-01-2012 15:13
Poster: Ashley

ALLES???CoolCoolCool
User edit by Bouncy on 13-01-2012 @ 15:14:42 (18%)
RemcoRelion    posted on 13-01-2012 17:07
Vandaag email gekregen van een kroeg/dancing in de buurt.
Ik mag daar in begin van de avond keer komen draaien om er te leren van mensen die 5-10 jaar draai ervaring hebben
Me dag kan niet meer stukHappy, laughing
Don’t be a prisoner of your own style!
LilQuint    posted on 13-01-2012 21:38
Morgen DJM 700 ophalen, jeeeeeeej CoolCool
Ywe    posted on 13-01-2012 22:57
Werd net gebeld, word mijn liveset nu gedraaid op www.clubstitute.nl!

Radio interview ervoo enm de set die ik draai zijn hier te beluisteren.

Vreselijk, ik dacht dat ik gebeld werd door Ekstraweekend omdat ik net had gesmst voor the Voice... maar zo terugluisterend viel het mee....

In elk geval naar de voorronde van Beste DJ van Nederland!
User edit by Ywe on 14-01-2012 @ 09:12:24 (1%)
MichaelMiller    posted on 14-01-2012 00:43
Ben benieuwd, Ywe.. Even luisteren. Nog meer mensen btw die The Voice of Holland hebben gezien? Wat een uitslag......
Als ik finale mocht kiezen, waren het de 4 andere ipv deze 4. Ofja, Charly/Chris was wel lastig. Denk dat deze uitzending meer kijkers heeft gehad dan finale zal hebben. Die hoef ik echt niet te zien.
MichaelMiller    posted on 14-01-2012 00:44
Poster: Ywe
Werd net gebeld, word mijn liveset nu gedraaid op www.clubstitute.nl!

Radio interview ervoo enm de set die ik draai zijn hier te beluisteren.

Vreselijk, ik dacht dat ik gebeld werd door Ekstraweekend omdat ik net had gesmst voor the Voice... maar zo terugluisterend viel het mee....

In elk geval naar de voorronde van Beste DJ van Nederland!

'hier' werkt niet?

Edit; @Ywe?Soundcloud-link van je (interview only)
User edit by MichaelMiller on 14-01-2012 @ 00:48:59 (14%)
Maracas    posted on 14-01-2012 06:56
Wauw, het is niet gezond als je op vrijdag om 7 uur sochtends thuiskomt van een nachtje draaien in da clubb ofwel?Cool In elk geval lekker gedraaid!Cool 24 uur geleden ging ik mijn nest uit om naar mijn werk te gaan, en nu ga ik er pas weer in hahaCool
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Ywe    posted on 14-01-2012 09:12
'hier' werkt niet?

Edit; @Ywe?Soundcloud-link van je (interview only)

opgelost Happy, laughing Zondag is ook nog herhaling om 14:00 :D
User edit by Ywe on 14-01-2012 @ 09:13:16 (33%)
MoXeGy    posted on 14-01-2012 15:43
Ik denk dat redelijk veel mensen het leuk lijkt om met Ableton Live te gaan werken maar dat het erg lastig is om er mee te beginnen en er vast nog vele vragen lijkt het me slim om een topic te hebben met daarin alle tutorials, filmpjes en dergelijke. Nu heb ik al een klein deel van de Midi instellingen besproken en wil hier ook filmpjes voor gaan maken om het te verduidelijken.

Aangezien ik het best leuk vind om te doen vraag ik me af of er meer mensen mee willen helpen en of er genoeg animo voor is? Zoja dan wil ik de basics zo compleet mogelijk gaan uitleggen in 1 topic met behulp van andere en natuurlijk filmpjes. Als dit goed loopt kunnen we altijd andere dingen gaan bespreken e.d.
MrQreeny    posted on 14-01-2012 17:52
W?t ik weet wil ik wel delen hoor! Zelf heb ik veel tutorials (dvd's) gekeken over hoe ableton werkt, maar op een gegeven moment sluipen toch je eigen maniertjes erin om dingen voor elkaar te krijgenWinking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
Dyno    posted on 14-01-2012 21:59
HAHAHA ik heb een nieuwe house genre gemaakt:

http://soundcloud.com/djdyno/cornbob
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Estacy    posted on 14-01-2012 22:02
Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Henri_D    posted on 14-01-2012 22:34
haha, ga ik alvast maar leren linedansen als dat het nieuwe gengre is. Lol, wel leuk voor even mee te prullen lol.
Dennis1981    posted on 14-01-2012 23:03
Poster: Dyno
HAHAHA ik heb een nieuwe house genre gemaakt:

http://soundcloud.com/djdyno/cornbob

Rednecks-house Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 15-01-2012 01:13
Denk dat ik tot eind februari (waar al mijn boekingen tot nu toe gepland staan) nog vooral blijf focussen op DJ'en, en daarna echt me helemaal ga storten op producen. Ondertussen 20% producen 80% DJ'ing, zodat ik toch de basics van Ableton leer. Als ik in Maart dit voor een groot gedeelte begrijp echt puur bezig zijn met tracks maken. Goed idee?
MichaelMiller    posted on 15-01-2012 01:43
(Wat belachelijk veel dislikes krijg ik plotseling op mijn posts. Al zit er niks negatiefs in of aan de post.)
Berbo    posted on 15-01-2012 02:39
(Wat belachelijk veel dislikes krijg ik plotseling op mijn posts. Al zit er niks negatiefs in of aan de post.)

Wat voor antwoord verwacht je hier nou op
Berbo    posted on 15-01-2012 02:40
Ik denk trouwens dat iedereen perongeluk op dat knopje heeft gedrukt. Dat lijkt mij nog waarschijnlijker dan dat jij iets negatiefs hebt gepost.

285 Users online: 141 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 69.016
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.866.053