Poster: Laidback
Iemand ervaring met de V-Moda headphones?
http://www.amazon.co.uk/V-Moda-Crossfade-Over-Ear-Headphones-Control/dp/B005HMBQR2/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1326406033&sr=1-1 ..
Ben van plan er een aan te schaffen, maar zijn ze echt zo goed als dat men zegt? ..
Poster: MichaelMiller
Tomorrowland 16+ & in Belgi?.(?:$) Denk dat ik nog paar jaartjes wacht, maar damn, wat zou ik daar graag heen gaan!
Mijn eerste probleem is al een feit met Ableton. Kan MIDI Keyboard niet vinden, om die te laten configureren met Ableton. En het hele systeem van een track maken ermee, snap ik nog niet, maar dat zal vast wel komen. Baal ervan dat er niemand is waar ik gewoon dagje naartoe kan gaan, die me het systeem van Ableton uitlegt. Maar moet te leren zijn via internet. Al van meerdere gehoord dat in begin lastig is/lijkt, maar als je het systeem snapt er een wereld van mogelijkheden voor je open gaat.
Poster: Ashley
kom maar een dagje ik leer je allessssssssssss
nee grapje niet alles maar wel de basics zodat je een track kan maken
trouwens vandaag te horen gekregen dat ik mag openen in club poema op 18 feb, voor niemand minder dan sensation resident Juan Sanchez
ZOOOOO BLIJ!!!
Zien er wel echt ongelooflijk lelijk uit moet ik zeggen, ken ze ook helemaal niet.
Ik las btw in topic dat jij Ableton DJR Special Tutorials zou maken? Kan ze alleen nergens vinden..
Poster: MoXeGy
Lijkt me leuk als dat er nog komt, het is alleen lastig om zoiets op te zetten en er tijd voor te vinden.
Ik wil me in iedergeval wel aanmelden om te helpen als het nodig is. En zoals Ashley al zegt: Kom maar een dagje, zo leer je het wel het snelst/makkelijkst
Poster: Ashley
kom maar een dagje ik leer je allessssssssssss
Poster: Ywe
Werd net gebeld, word mijn liveset nu gedraaid op www.clubstitute.nl!
Radio interview ervoo enm de set die ik draai zijn hier te beluisteren.
Vreselijk, ik dacht dat ik gebeld werd door Ekstraweekend omdat ik net had gesmst voor the Voice... maar zo terugluisterend viel het mee....
In elk geval naar de voorronde van Beste DJ van Nederland!
'hier' werkt niet?
Edit; @Ywe?Soundcloud-link van je (interview only)
Poster: Dyno
HAHAHA ik heb een nieuwe house genre gemaakt:
http://soundcloud.com/djdyno/cornbob
(Wat belachelijk veel dislikes krijg ik plotseling op mijn posts. Al zit er niks negatiefs in of aan de post.)