De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

Chavizz1991    posted on 07-03-2012 22:04
Poster: Xurion
iOS 5.1 is ook aangekondigt

Heb vanmiddag gelezen dat Apple updates uitbrengt die oudere hardware langzamer maakt, om zo de nieuwere hardwareverkoop te stimuleren. Cool
Snoey    posted on 08-03-2012 00:50
Dan heb jij niet de juiste bron!

Het is deels waar wat jij zegt, omdat de nieuwe updates vaak ook nieuwe programma's heeft.
Apple stemt zijn software en hardware op elkaar af en dat proberen ze zo optimaal mogelijk te doen.
Bij de nieuwe hardware zit vaak ook de nieuwe apps die bij het nieuwe OS horen.
Dat OS is afgestemd het nieuwe apparaat en de oudere hardware in de oudere hardware is dan ook minder geschikt.

Als ik een computer heb en een jaar later komt er een nieuwe processor en videokaart met betere prestaties, dan zullen de nieuwe games op je oudere computer ook niet zo vloeiend lopen.
En verlang je ook naar de nieuwe hardware.

Ik ben geen apple fanboy, ik vind Macbooks namelijk veel te prijzig en ik ben opgegroeid met windows en dat werkt voor mij tot nu prima. Ik heb echter wel een Ipad2, maar dat komt omdat vorig jaar alle tablets van andere merken duurder waren dan de Ipad2 en de Ipad2 perfect werkt en er veel meer mogelijkheden waren, ondanks het gesloten systeem.
Alleen zit ik er over na te denken om mijn blackberry te vervangen voor een iphone 4, omdat de blackberry naast ping en het toetsenboard voorderest geen ondersteuning biedt kwa software. En ik zou bijvoorbeeld wel graag een simpele connexxion, ns of maps app willen op mijn telefoon die heel simpel te gebruiken is. En je kan je telefoon linken aan je Ipad zodat je daarmee ook op het net kan.
De Samsung Galaxy 2 heb ik ook op het oog, heb alleen totaal geen ervaring met Android en weet niet of dat voor mij wat is. De Google ?Nexus? de laatste high end smartphone van google is ook mooi, alleen duurder dan de iphone 4, dus dat valt dan af.
www.soundcloud.com/ten-hooven
MichaelMiller    posted on 08-03-2012 00:54
Hmm, ik wil die MashUp software van Mixed in Key kopen. $39.00, nu in PayPal-scherm, maar betaalt 'ie automatisch in Euro's of moet ik dollars op mijn rekening hebben? Kan dit niet gewoon makkelijker? (in ? betalen)
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bartjens    posted on 08-03-2012 08:25
Paypal rekent bij mij altijd om naar euro's Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
niiicola    posted on 08-03-2012 09:20
En wat vinden jullie van de nieuwe zwarte HDJ-2000?
En Michael, het wordt automatisch naar euros omgezet met de huidige wisselkoers.
Gewoon.
MichaelMiller    posted on 08-03-2012 11:35
Ok, fijn!Happy, laughing Niet heel gunstige koers, haha. ?29,- lijkt me deze software wel waard!
Bartjens    posted on 08-03-2012 12:07
Poster: niiicola
En wat vinden jullie van de nieuwe zwarte HDJ-2000?

Best mooi maar direct weer 40,- duurder dan de 'normale' HDJ-2000
www.djbrowbeat.com
Laidback    posted on 08-03-2012 15:20
Poster: Bartjens

Vind het een beetje afzetterij.
Ok, het is een goede hoofdtelefoon, erg goede kwaliteit, maar jezelf uit de markt prijzen is ook een ding..

HD-25 II ,. V-Moda Crossfade LP, Ultrasone DJ-ONE, Denon HP 1000, AIAIAI TMA-1 . allemaal goedkoper en in mijn oren beter als de HDJ-2000.

Ik heb een HDJ-2000, HD-25 II, V-Moda Crossfade LP-2, Dre Beats Pro Studio (die van 400 euro) en een setje Ultimate ears In-Ears van 250 eurie.
En als ik eerlijk ben, en kijk naar welke ik het meeste gebruik dan kom ik direct bij de Senheiser HD-25 uit. Heerlijk ding.

Maargoed, naast Fiatjes, Skoda's en volkswagens heb je altijd de BMWs, Mercedesjes en Porsches.. al zegt dat niet altijd wat over kwaliteit.
User edit by Laidback on 08-03-2012 @ 15:34:46 (3%)
Sandr    posted on 08-03-2012 16:24
Poster: Laidback

En als ik eerlijk ben, en kijk naar welke ik het meeste gebruik dan kom ik direct bij de Senheiser HD-25 uit. Heerlijk ding.

Amen!
Play that funky music white boy....
Snoey    posted on 08-03-2012 17:01
Pioneer has improved on their popular HDJ-2000 headphones by releasing a stylish new iteration in black chrome known as the HDJ-2000-K (http://newsflash.bigshotmag.com/reviews/gear-reviews/18990/)

Hij is dus waarschijnlijk duurder omdat die 'verbeterd' is met een laagje chrome over het magnesium.?

Hij ziet er cool uit, maar voorlopig hoef ik hem nog niet te kopen. Ik doe al meer dan 2 jaar met mijn HDJ2000 en heb in de tussentijd alleen een keer de kabel moeten vervangen. Voorderest werkt die prima, en ik sloopte voorheen al me koptelefoons in een jaar tijd (behalve me stanton, maar die is toch minder confortabel en van mindere geluidskwaliteit)
User edit by Snoey on 08-03-2012 @ 17:01:45 (4%)
MichaelMiller    posted on 08-03-2012 17:04
Sebasz    posted on 08-03-2012 18:16
Jep lekker lekker, zou zo een nieuwe SHM kunnen zijn
User edit by Sebasz on 08-03-2012 @ 18:17:01 (100%)
MichaelMiller    posted on 08-03-2012 19:37
Lees/Hoor veel dat 'ie op Resurrection lijkt.. Heeft er wel wat van weg, maar is ver weg van een rip-off..
Snoey    posted on 09-03-2012 00:29
Nicky haalt wel vaker zijn inspiratie uit andere platen, niks mis mee, want het was het afgelopen jaar mijn favoriete producer!
LLCoolP    posted on 10-03-2012 17:16
Dat poesje , dat poesje,
als je Dedication to my ex hoort !

Ik dacht daar moet ik even een filler van maken voor mijn radioshow.
Graag laat ik hem ook even aan jullie horen (mocht je mijn radioshow net hebben gemist, h? shit!)

http://soundcloud.com/llcoolp/steve-nippels-in-de
Join the party and become famous!
T-to-the-J    posted on 10-03-2012 17:19
Na een tijdje weg te zijn geweest, ben ik weer terug :D

Nog nieuws op dit gebied?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
djmstr223    posted on 10-03-2012 19:05
iemand vanavond ook naar de waalkade te Nijmegen? 538 for war child met HARDWELL!!
www.bramvanbergen.nl
rorex    posted on 10-03-2012 19:39
Poster: djmstr223
iemand vanavond ook naar de waalkade te Nijmegen? 538 for war child met HARDWELL!!

Ben erover aan het nadeken om ernaar toe te gaan, alleen niemand uit mijn vriendengroep kan...
rorex    posted on 10-03-2012 22:47
Balen, zit net de 538 livestream te kijken. Komt er na Hardwell een dj die 38 euro heeft betaald om daar te mogen draaien. Ik had er graag 100 euro voor overgehad om daar te draaien als ik het geweten had XD
Tekhead    posted on 11-03-2012 01:33
Poster: Bartjens

Ik vind deze K uitvoering wel waanzinnig mooi, maar de prijs is minder mooi natuurlijk, de prijsverhoging heeft ook wel een deel te maken met de valuta's, de zwakke euro doet de VP zowiezo al stijgen, en je krijgt er nu ook een hard case bij. De meerprijs die erbij komt voor die case vind ik niet kunnen, want als je al zoveel geld uitgeeft voor een HP zou zo een hardcase er gewoon standaard bijgeleverd moeten worden. De prijsverhoging omwille van de zwakke euro, is iets dat je moet aanvaarden, dat is altijd al zo geweest. Persoonlijk zou ik hem ook niet kopen voor die prijs, voor ongeveer de helft van de 2000 koop je de Sennheiser HD 25, die mijn inziens een veel betere koop is dan de 2000, maar dat zal ieder voor zich wel moeten uitmaken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
W.i.M    posted on 11-03-2012 11:50
Poster: rorex
Balen, zit net de 538 livestream te kijken. Komt er na Hardwell een dj die 38 euro heeft betaald om daar te mogen draaien. Ik had er graag 100 euro voor overgehad om daar te draaien als ik het geweten had XD

538 euro had een mooier bedrag geweest Happy, laughing
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
djmathijs    posted on 11-03-2012 13:06
Vliegreis + verblijf naar blanes zijn geregeld! :D
Alleen de transfer van Barcelona naar blanes nog niet, rijd hier gewoon een lijnbus tussen of kun je heel voordelig een taxi huren?

DJ_OB    posted on 11-03-2012 13:17
Er rijd volgens mij gewoon een bus Winking my eye
MichaelMiller    posted on 11-03-2012 16:34
Hoorde laatst van iemand dat een Soundcloudlink (mee)sturen in een promo-mail een echte no-go is.. True?
Limb-Girdle    posted on 11-03-2012 21:33
Poster: MichaelMiller
Hoorde laatst van iemand dat een Soundcloudlink (mee)sturen in een promo-mail een echte no-go is.. True?

Waarom zou dat een no-go zijn? Het probleem is wel dat men je track kan downloaden / rippen (mochten ze kwaad willen met je track). De promo's die ik aangeleverd krijg via labels e.d. worden via een speciale code - die moet je dan invoeren om de track te kunnen beluisteren.
Where the music meets the deejay!

193 Users online: 10 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 48.777
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.526.778