De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

MichaelMiller    posted on 12-01-2012 15:57
Jongens, ik geef een dikke ?250,- uit aan een koptelefoon, die ik nu dus na een maand al kwijt was en nu dus 2 maanden weg is. Werd beloofd 2? week. Dat was geen enkel probleem geweest. Van zo'n koptelefoon verwacht je toch dat die echt zonder maar een klein probleempje jaren mee zal gaan? Dan ga ik geen nieuwe kopen. Die Stanton vind ik persoonlijk verschrikkelijk, Technics zijn ok. Ik kan toch wel verwachten dat ik in deze situatie een andere koptelefoon naar keuze krijg de komende weken/optredens tot mijn HDJ 2000 hier thuis ligt?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Yorick    posted on 12-01-2012 16:08
het is jou keuzen dat je 250 euro voor een HP uit geef, ik heb dit ook een keer uitgegeven aan een HDJ 2000 en was na een maand ook weer terug bij de winkel. Een hp is een gebruiks voorwerp en zal hoe dan ook een keer stuk gaan of mankementen vertonen. En ja het is kut die 250 euro maar er zijn ook genoeg andere zoals Sennheiser, technics die het ook goed doen. Mijn ervaring met pioneer HP's:
-slechte service
-snel stuk
-hoge slijtage
LilQuint    posted on 12-01-2012 16:09
Ik heb ook altijd 3 koptelefoons bij,

Draai altijd met de Sennheiser hd 25-1 II, Denon hp 500 voor reserve. En voor echte nood gevallen ook nog een Wesc..

Zou ik wel doen als ik jou was, nog een koptelefoon er bij kopen!
MoXeGy    posted on 12-01-2012 16:20
Het licht er aan hoe je er mee omgaat en of je pech hebt, heb mijn technics koptelefoon al een jaar of 3 en nu pas beginnen de pads wat te scheuren maar die kun je voor weinig nieuw halen en er opklikken. Er zit nu ook een mini scheurtje boven het scharnier maar dat is al lang zo.

Ben overigens een tijdje geleden begonnen met videofucken voor school in adobe premiere en after effects.
heeft toevallig nog tips over effecten/plugins die ik zeker eens moet bekijken?
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 16:21
Poster: Yorick
Mijn ervaring met pioneer HP's:
-slechte service
-snel stuk
-hoge slijtage

Dit is 1e keer Pioneer HP, maar de kwaliteit is ongelooflijk goed. Alleen de Sennheiser HD 25-II die in de buurt komt in mijn ogen, qua geluid alleen dan. Heb meerdere getest, maar dit was de onbetwiste nummer 1 voor mij.

Poster: LilQuint
Zou ik wel doen als ik jou was, nog een koptelefoon er bij kopen!

Ja, ik koop wel een keer Technics, maar ga echt niet 3 of meer koptelefoons meenemen.
Net alsof 'toevallig' EN de HDJ 2000 EN de Technics kapotgaan. Plotseling, opeens.
LilQuint    posted on 12-01-2012 16:27
Ik heb die wesc gewoon altijd in mijn bag zitten, en luister onderweg ook nog altijd effe gauw wat platen door op mijn ipod die ik ga draaien :P
Dus die is eigelijk niet alleen voor draaien haha.
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 16:31
Poster: LilQuint
Ik heb die wesc gewoon altijd in mijn bag zitten, en luister onderweg ook nog altijd effe gauw wat platen door op mijn ipod die ik ga draaien :P
Dus die is eigelijk niet alleen voor draaien haha.

Heb ik oortjes voor..Happy, laughing
LilQuint    posted on 12-01-2012 16:34
Ik vind persoonlijk een normale koptelefoon fijner, dus voor mij geen oortjes :P
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 16:35
Vind koptelefoon ook fijner, maar in de auto, op de fiets en in bed enz. zijn oortjes gewoon veel praktischer.
ArTy    posted on 12-01-2012 16:37
Is misschien lullig maar hier kan de websop ook niet altijd wat aan doen. Die zijn ook afhankelijk van pioneer zelf. No way dat je gratis een hp krijgt omdat je 2 maanden moet wachten, helpt ook geen rechtsbijstand bij. Je hebt 2 keuzes, of een reserve hp kopen of draaien met je oortjes.
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 16:41
Gratis HP te leen. En ja, die krijg ik wel, HDJ 1000.
Mooie, nette mail terug van ze. Zeiden dat ik enorm pechgeval was, dat ik HDJ 1000 morgen in huis heb & dat hij erg zijn best gaat doen sowieso voor einde van de maand de HDJ 2000 hier te hebben. Problem solved.
MoXeGy    posted on 12-01-2012 16:44
Moet zeggen dat dat een erg nette service is!
ArTy    posted on 12-01-2012 16:46
Sow, verrassend goede service.
DJADMIN    posted on 12-01-2012 18:38
en ik heb net mijn djm 900 besteld...oh oh wat ben ik toch sleeeeeeeeeeeecht
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
djmstr223    posted on 12-01-2012 20:29
Poster: MichaelMiller

Haha goede signature Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
djmstr223    posted on 12-01-2012 20:29
Poster: DJADMIN
en ik heb net mijn djm 900 besteld...oh oh wat ben ik toch sleeeeeeeeeeeecht

Jaloers!!!
www.bramvanbergen.nl
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 21:43
Poster: djmstr223
Haha goede signature Happy, laughing

Kom ik zo vaak tegen. In liedjes, op sites?enz. en zag inderdaad in die geest ook al iets op DJR (bij jou dus wss..Winking my eye).
En zo'n goede, mooie signature ja.
djmstr223    posted on 12-01-2012 21:45
Poster: MichaelMiller
Kom ik zo vaak tegen. In liedjes, op sites?enz. en zag inderdaad in die geest ook al iets op DJR (bij jou dus wss..Winking my eye).
En zo'n goede, mooie signature ja.

Oh haha ik was zo blij toen ik hem het verzonnen XD bijkt hij dus al te bestaan Unhappy
www.bramvanbergen.nl
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 21:49
Heeft zelfs een eigen facebook-page, haha. Google maar wat en dan zie je hoop dingen. Nummer D.M.I., en allerlei quotes enz. Is in ieder geval geen jatten bedoeld. En verander deze toch vrij vaak. Ga ik nu weer doen trouwens.
Tekhead    posted on 12-01-2012 22:20
2de naam bekend voor Tomorrowland: ?Fatboy Slim (djset), David Guetta (dj-set)
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Californication    posted on 12-01-2012 22:22
Wie gaat er allemaal naar Tomorrowland? Lastig om een bepaalde dag uit te kiezen, er komen zoveel goeie dj's
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 22:57
Tomorrowland 16+ & in Belgi?.(?:$) Denk dat ik nog paar jaartjes wacht, maar damn, wat zou ik daar graag heen gaan!

Mijn eerste probleem is al een feit met Ableton. Kan MIDI Keyboard niet vinden, om die te laten configureren met Ableton. En het hele systeem van een track maken ermee, snap ik nog niet, maar dat zal vast wel komen. Baal ervan dat er niemand is waar ik gewoon dagje naartoe kan gaan, die me het systeem van Ableton uitlegt. Maar moet te leren zijn via internet. Al van meerdere gehoord dat in begin lastig is/lijkt, maar als je het systeem snapt er een wereld van mogelijkheden voor je open gaat.
Laidback    posted on 12-01-2012 23:08
Iemand ervaring met de V-Moda headphones?

http://www.amazon.co.uk/V-Moda-Crossfade-Over-Ear-Headphones-Control/dp/B005HMBQR2/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1326406033&sr=1-1 ..

Ben van plan er een aan te schaffen, maar zijn ze echt zo goed als dat men zegt? ..
RemcoRelion    posted on 12-01-2012 23:20
Was Alesso ook al niet bevestigd voor Tommorowland?
Volgens mij zag ik dat op twitter en komt ie op de main stageHappy, laughing
Don’t be a prisoner of your own style!
Estacy    posted on 12-01-2012 23:27
Poster: Laidback
Iemand ervaring met de V-Moda headphones?

http://www.amazon.co.uk/V-Moda-Crossfade-Over-Ear-Headphones-Control/dp/B005HMBQR2/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1326406033&sr=1-1 ..

Ben van plan er een aan te schaffen, maar zijn ze echt zo goed als dat men zegt? ..

review hier
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

90 Users online: 11 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 43.009
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.383