De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

mrmagix    posted on 02-02-2012 03:40
Poster: Yorick
Binnenkort kijken naar een oude BMW 750i en een BMW 6 CSI...
Leuk hobby project er bij!

Leuk/duur Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Maracas    posted on 02-02-2012 07:20
Poster: Thias
Hoorde laatst dat je in het meest gunstige geval er zelfs 6 mensen mee kan helpen. Lijkt me toch een goede deal?!?
 Zeker! Bovendien als je zelf een orgaan nodig hebt, wil je ook dat je het krijgt, dan zou het imo hypocriet zijn om dan geen donor te zijn
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Thias    posted on 02-02-2012 10:12
Als je het echt niet wil en je staat achter die keuze heb ik er respect voor, al is het toch zonde. Op dit moment zijn er echter een heleboel mensen die prima zouden vinden om donor te zijn, maar het registreren ' doen ze nog wel een keertje' waardoor er veel goede organen verloren gaan. Zoals eerder gezegd, dat Belgische systeem is zo gek nog niet. Mensen die principieel tegen zijn registreren dan echt wel een andere keuze, de rest werkt mee.
A dj with mixed feelings
rorex    posted on 02-02-2012 10:25
Mijn promo filmpje is eindelijk af!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yuqeLkhzUQ4[/youtube]
User edit by rorex on 02-02-2012 @ 10:26:37 (22%)
Yorick    posted on 02-02-2012 10:46
Ziet er leuk uit, ik heb er nog geen ??n.
Maar misschien beetje kort door de bocht maar je straalt het niet echt uit of je er zin in heb lees als waar is de -> :D.
Had ook erg leuk geweest van een paar kleine close-up's van dat je op de ceu/play drukt en dat je aan knoppen draai bv.
rorex    posted on 02-02-2012 11:02
Je hebt gelijk, schrok er zelf eerlijk gezegt ook van! Neem ik zeker mee als verbeterpunt bij volgende gigs. Denk dat het ook kwam doordat het de 1e keer met 2000's draaien was.
Close ups had ik nog vooraf tegen de cameraman gezegt, maar helaas zijn die niet goed gelukt.
Snoey    posted on 02-02-2012 13:42
Koop getaileerde overhemden! Je lijkt zo dik in die, terwijl je volgens mij gewoon slank bent.

En probeer wat losser te zijn! die handjes in de lucht zien er veel te krampachtig uit, was je zenuwachtig?

Vind de montage wel heel cool!
www.soundcloud.com/ten-hooven
rorex    posted on 02-02-2012 15:45
Haha, ik ben nou niet bepaald slank :P?
Ik was inderdaad een beetje zenuwachtig, eerste keer een cameraman erbij en eerste keer cdj 2000.
Normaal ben ik eigenlijk nooid echt zenuwachtig...

Bedankt voor de tips!
Snoey    posted on 02-02-2012 16:02
Eerste keer cdj2000? Dat moet dan een opluchting zijn geweest, of was het de eerste pioneer? :P
Estacy    posted on 02-02-2012 16:06
wel leuk om een promo te zien met allerlei bekende koppen!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
rorex    posted on 02-02-2012 16:31
Poster: Snoey
Eerste keer cdj2000? Dat moet dan een opluchting zijn geweest, of was het de eerste pioneer? :P

2000, was opzich wel een opluchting, maar tracks via usb is wel ff wennen, zoeken is anders en vergat vaak om de track te selecteren?Cool. Tegenwoordig draai ik idd graag met cdj 2000, maargoed de promo is alweer van ongeveer een half jaar geleden.?
Poster:?Estacy
wel leuk om een promo te zien met allerlei bekende koppen!

haha Happy, laughing 10 februari is trouwens gala van die school, als je wil kan ik wel een kaartje regelen!
Ook leuk om een keer te meeten.?
MichaelMiller    posted on 02-02-2012 16:42
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Xurion    posted on 02-02-2012 17:24
Haha geniaal!
vanilladj    posted on 02-02-2012 17:27
Was voorheen: Nils7
hoppie    posted on 02-02-2012 17:43
Poster: vanilladj
img src='http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2337677_700b.jpg' alt='' width='700' height='462'>

en klinkt het nog ook?
Question everything
Maracas    posted on 02-02-2012 18:19
Poster: rorex
Haha, ik ben nou niet bepaald slank :P?
Ik was inderdaad een beetje zenuwachtig, eerste keer een cameraman erbij en eerste keer cdj 2000.
Normaal ben ik eigenlijk nooid echt zenuwachtig...

Bedankt voor de tips!

Probeer wat meer richting het publiek te draaien en ze echt aan te kijken, het viel me op dat je wel erg veel naar beneden blijft kijken, ook met je handje omhoog.. Niet rottig bedoelt hoor, gewoon een tip Happy, laughing Dan krijg je meer interactie met het publiek, en dan is het voor hun interresanter jouwn kant op te kijken, en dat is nou juist wat je wilt Happy, laughing Want als iedereen ziet dat jij je handen omhoog gooit bij een keihard nummer, doen hun dat ook!?Cool (als ze losgaan mwaha)

Echt een supervet filmpje trouwens! Goeie montage, lekker liedje en goede kwaliteit! Zou ik zelf ook nog weleens willen Happy, laughing
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 02-02-2012 @ 18:20:02 (17%)
Tekhead    posted on 02-02-2012 19:19
goed gedaan rorex

Amai wat een kutdag gehad vaandaag, moeten ramen wassen bij -8?c, en het grappige was, ik had handschoenen aan en die waren ook nat en ik bleef letterlijk met m'n handschoenen aan de ladder vastplakken. Morgen blijf ik gewoon thuis.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 02-02-2012 @ 19:22:26 (100%)
Estacy    posted on 02-02-2012 19:39
hier zitten de vakbonden al te klagen over bouwvakkers die met -6 moeten werken... Maar Tek, werk jij bij een bedrijf of ben je eigen baas?
Dennis1981    posted on 02-02-2012 19:56
Poster: MichaelMiller
a href='http://www.youtube.com/watch?v=n-V0z9IH9HM'>http://www.youtube.com/watch?v=n-V0z9IH9HM?Hoe kom je erop.........

Supergrappig, niet echt 2 nummers die je normaal zou mixen Happy, laughing
MrQreeny    posted on 02-02-2012 23:55
Jippie up again...

Wel veel server problemen he de laatste tijd?? Unhappy

Edit..

Na een hele tijd een beetje illegaal plaatjes van internet trekken, nu toch maar is begonnen om mijn morele plicht te vervullen om de handel langzaam aan te gaan legaliseren... Nu vind ik dit echt extreem moeilijk gemaakt bij dancetunes ?n bij itunes... Bij itunes heb ik nu wel eindelijk een plaatje binnen, maar nou zie ik dat het de extensie m4a heeft (wtf) en dat de bitrate 256 is. Wat is dat nou voor geintje??
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 03-02-2012 @ 01:35:42 (100%)
Seca    posted on 03-02-2012 12:25
Poster: Tekhead
Ja was naar winkel gegaan voor die Bostons gelijk Estacy, en ik heb zelf al bangelijke goede ervaring met Boston, wel voor in de auto. En die Bostons zijn whooow.
Maar die winkel waar ik ben gaan luisteren hadden alleen echte prijzige High end te beluisteren. Ga nog wat verder zoeken naar winkels om te luisteren, Tips Seca (winkels) ?

Ik ben de mijne gaan beluisteren en vergelijken in Sint-Niklaas, Key Music.
Kreeg in Key-Music goede uitleg? & service.
Nu hebben ze daar natuurlijk wel geen NS10's want dat zijn al oudere modellen.
donkey    posted on 03-02-2012 13:51
Weet iemand wat het kost om de microswitches van een cdj1000mk3 te vervangen?
&dan heb ik het over de Cue en Play knop.

(m'n Cue reageert niet helemaal perfect meer, lijkt me verstandig om gelijk de play mee te vervangen, ofniet?)
Heb het maar op 1 cd spelers, maar omdat de andere cd speler evenveel gebruikt is ongeveer, wil ik die ook direct vervangen.

Maniax
Estacy    posted on 03-02-2012 16:14
wil je het zelf doen of laten doen?
Snoey    posted on 03-02-2012 16:45
Wie kent er gekke gekke GEKKE dubstep platen??

Liefst van die coole remixes van oude klappertjes,

Youtube links AUB -->>>>>>

Laten we even headbangen achter de pc :D
Yorick    posted on 03-02-2012 16:48
Poster: donkey
Weet iemand wat het kost om de microswitches van een cdj1000mk3 te vervangen?
&dan heb ik het over de Cue en Play knop.

(m'n Cue reageert niet helemaal perfect meer, lijkt me verstandig om gelijk de play mee te vervangen, ofniet?)
Heb het maar op 1 cd spelers, maar omdat de andere cd speler evenveel gebruikt is ongeveer, wil ik die ook direct vervangen.

zelf doen ben je 25 cent kwijt en 1 uur aan tijd
laten doen is vari?rend. ligt er aan waar je het laat doen ga rond de 60 euro uit.

282 Users online: 15 Guests (267 Unknown)
Pages generated today : 70.819
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.548.820