Quote Jorrit:Alsnog, stel de filters van de A&H klinken beter, dan is dat niet hoorbaar voor het publiek. De zieke effecten die de DJM wel heeft, en de A&H niet, zijn wel te horen
Rhino:dan verschillen we van mening , want als je weet hoe diep je kan gaan met analoge filters , dan weet je dat je dat digitaal nooit zal halen.
Niets is zo erg als digitaal clippen.
Het is het hele verschil tussen een scherp en gemeen scheuren, en liefjes een filter op en dicht laten gaan.
Smack my bitch up van Prodigy is analoog gefilterd, dat maakt die plaat zo onwijs rauw .
digitaal zou je dat nooit redden !
Analoog =Rauw maar kan lief zijn , digitaal is lief, en tegen de tijd dat hij rauw wordt gaat hij clippen !
Dat zijn gewoon feiten !
Rauwigheid kent geen tijd , wel een domein, namelijk dat van het analoge !
Om analoog kracht bij te zetten, waarom denk je dat mensen met DAW vaak kiezen voor een analoog of tube compressor aan het einde van hun chain.
Juist om die karakteristieken van ``het analoge`` weer terug te winnen.